Ik wil hem wel!quote:Op donderdag 31 december 2020 01:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heb nog Straffe Hendrik bier in de koelkast, maar die vind ik helemaal niet zo lekker eigenlijk
geen fijne planning van mijn spastische darm.. al zal de afgelopen week zijn rol spelen.quote:
Goede vraagquote:Op donderdag 31 december 2020 01:32 schreef DireStraits7 het volgende:
Maar waarom de fuck gaat hij een stuk van Van Halen spelen op dit moment?
Nederland... Nou ja je kent hetquote:Op donderdag 31 december 2020 01:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Staat dit onder Dancing in the Dark ja?
Is wel een stemplaatquote:Op donderdag 31 december 2020 01:30 schreef ok01 het volgende:
Wie blijft er nog meer op voor Everlong?
The Mother We Share is denk ik veruit hun bekendste nummer. Staat op #1158 in de Snob 2000, als enige CHVRCHES.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
CHVRCHES![]()
![]()
Volgend jaar ga ik (voor de kat zijn viooil waarschijnlijk) stemmen op The Mother We Share... Graves vind ik nog een tandje toffer maar die maakt al helemaal geen kans denk ik
Wel typisch ja.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Staat dit onder Dancing in the Dark ja?
is altijd zo op de laatste nacht.quote:
Ah dat is dan niet het beste idee inderdaadquote:Op donderdag 31 december 2020 01:32 schreef Berkery het volgende:
[..]
Heb ik op gestemd maar ik moet er om 8 uur uit
Ja, dat blijkt.quote:
T probleem is dat de regio 500-800 echt volstaat met platen die er prima in kunnen. En elk jaar dezelfden. Sommigen hebben maar 1 of 2 extra stemmen nodig om t gewoon te halen.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat best wel tegenvallend eigenlijk, vind dat wel een plaat die in zo'n soort lijst hoort.
Maar het is ook wel zo'n plaat die bij maar weinig mensen echt hoog staat.
dat mag volgens de regels...quote:Op donderdag 31 december 2020 01:33 schreef Diaan73 het volgende:
Alweer Broes...Als Zoom geen reden was om een shotje te nemen, was het Broes wel.
Yep, festivaldag =1quote:Op donderdag 31 december 2020 01:32 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, ik zat in 2018 en 2019 ook gemiddeld op minimaal 2 concerten per week (elke festivaldag tel ik dan als 1 concert, anders zouden het er veel meer zijn).
Mijn god, ik wil jouw leven.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:32 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, ik zat in 2018 en 2019 ook gemiddeld op minimaal 2 concerten per week (elke festivaldag tel ik dan als 1 concert, anders zouden het er veel meer zijn).
Take me Out staat er toch gewoon in?quote:Op donderdag 31 december 2020 01:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet voldoende 3fm-stemmers voor Franz Ferdinand dit jaar
jij snapt mquote:Op donderdag 31 december 2020 01:33 schreef Diaan73 het volgende:
Alweer Broes...Als Zoom geen reden was om een shotje te nemen, was het Broes wel.
Gewoon rustig aandoen nuquote:Op donderdag 31 december 2020 01:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
geen fijne planning van mijn spastische darm.. al zal de afgelopen week zijn rol spelen.
Kon je het merken?quote:
Nog altijd een groot gemis dat Scott er niet meer isquote:Op donderdag 31 december 2020 01:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Frightened Rabbit! Ja, graag. The Modern Leper of anders Keep Yourself Warm zou echt niet misstaan, maar volgens mij halen ze zelfs de Snob 2000 niet.
Ik vraag me af hoe je weet dat ik eerst geen baard had?quote:Op donderdag 31 december 2020 01:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ik.mag weer niet zien hoe je eruit ziet?![]()
Uiteindelijk niet.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je bent ook nog steeds jong, uiteindelijk.
Ik beloof niets 😂quote:Op donderdag 31 december 2020 01:30 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Volgend jaar kun je voorzichtig meedraaien
Haha, ik ervaar deze maanden inmiddels ook vrij rustig. Alles al naast me neergelegd, nu alleen met kerona kom je al helemaal niet veher.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk. Het zal je verbazen hoeveel mensen tegen dezelfde problemen (min of meer) aanlopen. In ieder geval goed dat je iemand hebt om mee te praten en dat het lijkt te helpen.
Je bent ook nog steeds jong, uiteindelijk. Beter nu tot bepaalde conclusies komen dan over 20 jaar.
De clichés komen er heerlijk uit vanavond.
quote:Op donderdag 31 december 2020 01:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Is wel een stemplaatKijken of ik het nog volhou
Ik heb de afgelopen twee jaar niet echt meegepost, echt onmogelijk om dit te combineren met het WK dartsquote:Op donderdag 31 december 2020 01:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
is altijd zo op de laatste nacht.
Ik weet het al lang. Maar dat vindt hij eng ondanks dat hij zelf de foto's postquote:
Dit was toch altijd in strijd met Streets of Philadelphia (waar ik ook geen zier aan vind) om P2 qua Bruces. Nu ineens onder die veronicamuziek is ietwat teleurstellend. Dit is veel mooier.quote:
Omdat ie een dipshit is, een oude man die zielig en eenzaam is in deze uurtjes.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:32 schreef DireStraits7 het volgende:
Maar waarom de fuck gaat hij een stuk van Van Halen spelen op dit moment?
31 december is de hotspotdag altijd hier.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen twee jaar niet echt meegepost, echt onmogelijk om dit te combineren met het WK darts
IS het op?quote:
Ja, tekst is wel nice.quote:Beyond the Palace, hemi-powered drones
Scream down the boulevard
Girls comb their hair in rearview mirrors
And the boys try to look so hard
The amusement park rises bold and stark
Kids are huddled on the beach in the mist
I wanna die with you, Wendy, on the street tonight
In an everlasting kiss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |