Schrikbarend dat ik likes scoor met deze opmerking. Ik snap ineens waarom Thijs Zonneveld zo populair is.quote:
Teksten over seks zijn vaak ook wel diepgaand.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:14 schreef PzKpfw het volgende:
Diepgaande teksten hoor. Niet dat ik luister ofzo maar lees de meme's wel mee.
Gedurfde uitspraakquote:Op woensdag 30 december 2020 23:13 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga het gewoon hardop zeggen, ik luister nog liever naar Blof
Neequote:Op woensdag 30 december 2020 23:13 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben moe, Cee. Moe om tegen alles te moeten vechten.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja dat kon je 80 jaar geleden ook over een bepaald duo zeggen maar dat betekent niet dat we dit moeten accepteren, Pip.
Ik had het twee jaar geleden niet kunnen denken, maar ze hebben stiekem al best veel leuke singles uitgebracht. Waarbij ik ze niet op dezelfde hoogte plaats als m'n fave Nederlandstalige artiesten, maar slecht is het allerminstquote:Op woensdag 30 december 2020 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
Zij heeft trouwens best een goeie stem
Die teksten zijn grammaticaal nog logisch. Afgezien van die vliegtuigstoelen dan.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:13 schreef LTVDK het volgende:
Hij had je zoon kunnen zijn manquote:Op woensdag 30 december 2020 23:14 schreef TheVulture het volgende:
En toch zou ik Freek helemaal uit elkaar trekken zolang hij zijn mond maar houdt tussen de lakens
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel de enige van Bob Marley die te pruimen is eigenlijk
Nog altijd ziljarden keren beter dan Kaak & Freekquote:Op woensdag 30 december 2020 23:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is wel de saaiste die BM heeft opgenomen
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit klinkt meer als een fantasie want op iets gebaseerd is het zeker niet.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind het vooral eng dat ze net broer en zus zijn maar een relatie hebben,
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:14 schreef TheVulture het volgende:
En toch zou ik Freek helemaal uit elkaar trekken zolang hij zijn mond maar houdt tussen de lakens
Denk niet dat dit voor Freek heel antrekkelijk klinkt.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Maar Johan, dit kan toch niet?quote:Op woensdag 30 december 2020 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haten op Koetje Bie Loftquote:Op woensdag 30 december 2020 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb geen broertjequote:Op woensdag 30 december 2020 23:15 schreef essnhills het volgende:
Oh dit draait mijn broertje wel eens
Met een jonge dame was dit geen probleem geweestquote:Op woensdag 30 december 2020 23:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij had je zoon kunnen zijn man
Lekker met zijn alleen naar Zion, ja toch.quote:
Jij en ik ook.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bob had meer talent in zijn teen dan die Suzan & Freek bij elkaar
Hij is ergens eind 20 toch? Ik ben 40 dus dan had ik zo ongeveer mijn eerste klodder raak moeten schieten....quote:Op woensdag 30 december 2020 23:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij had je zoon kunnen zijn man
Aqua, Chipz en ToyBox zijn ook tig keer beter dan datquote:Op woensdag 30 december 2020 23:15 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nog altijd ziljarden keren beter dan Kaak & Freek
En een gezwel.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bob had meer talent in zijn teen dan die Suzan & Freek bij elkaar
Beter de krachten sparen voor een strijd die te winnen wordt. Volgend jaar moeten we maar op een positivisme trainingskamp van Emile ratelband of zoquote:Op woensdag 30 december 2020 23:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ik deed nog wel zo mijn best
En ik een teilquote:Op woensdag 30 december 2020 23:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan beter 2 flessen klaarzetten dan!
Dan had t zn dochter geweest kunnen zijn?quote:Op woensdag 30 december 2020 23:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met een jonge dame was dit geen probleem geweest
NWO sowiesoquote:Op woensdag 30 december 2020 23:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lekker met zijn alleen naar Zion, ja toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |