dit jaar was er wel meer tijd...quote:Op woensdag 30 december 2020 22:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Naja, zou het wel leuk vinden. Maar er is te weinig tijd om alles te doen in de wereld.
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:56 schreef Fred_B het volgende:
Ongekende eensgezindheid over dit nummer
Tot zover de eensgezindheid. Dank Mani!quote:Op woensdag 30 december 2020 22:56 schreef Mani89 het volgende:
Jezus wat staat dit hoog zeg, zoveel te hoog.
Dikke oneensquote:Op woensdag 30 december 2020 22:57 schreef D. het volgende:
Echt veel beter dan dat nummer van gisteren
Maar prima fotoquote:Op woensdag 30 december 2020 22:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Prima foto, maar verkeerde band lieverd.
Ja, dat is ook zeker zo.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:56 schreef alors het volgende:
[..]
Oh zeker, het kan ook gewoon steun en afleiding geven in bepaalde tijden, helemaal niks mis mee. Maar denk wel dat mensen om je heen in de 'echte' wereld belangrijker zijn dan een forum met virtuele onbekenden. Wist niet dat het zo erg was trouwens...
Das wel fout inderdaadquote:Op woensdag 30 december 2020 22:57 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Eentje waar de band niet komt opdagen
Nee hoorquote:Op woensdag 30 december 2020 22:56 schreef Fred_B het volgende:
Ongekende eensgezindheid over dit nummer
quote:WHEN YOU CRIED, I'D WIPE AWAY ALL OF YOUR TEARS
WHEN YOU'D SCREAM, I'D FIGHT AWAY ALL OF YOUR FEARS
AND I HELD YOUR HAND THROUGH ALL OF THESE YEARS
YOU STILL HAVE ALL OF ME, ME, ME
Je bent uit 89 volgens mij, maar je zeurt als iemand uit 1918quote:Op woensdag 30 december 2020 22:56 schreef Mani89 het volgende:
Jezus wat staat dit hoog zeg, zoveel te hoog.
Ik begeef me ook wel eens in vrij linkse kringen, dat er gewoon openlijk gehaat wordt op Baudet. Ik haal mijn schouders dan altijd op, ook al heb ik ook weinig met hem.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mijn vriendengroep is linkser dan WLR, dus ik ben wel wat gewendIk sta ook altijd te boek als rechtse rakker terwijl ik behoorlijk centrum ben.
Alsof ik dit nummer dagelijks op repeat hebquote:Op woensdag 30 december 2020 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen die niet bij 3 tonen al horen dat het de Band version is
Wist je dat Amy Lee deze fanfiction gelezen heeftquote:Op woensdag 30 december 2020 22:57 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
"Hi, my nam is Enoby Dark'ness Dementia Raven Way"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |