af en toe bij R49 langskomen zou ook gezellig zijn.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was op FOK! over het algemeen wel een mooie tijd, maar ik heb er ook wel vrede mee zo. Tijdens OS zal ik nog wel wat actief zijn en verder af en toe als ik alleen ben op een voetbalavondje, maar verder is mijn tijd hier een stuk beperkter.
Heet je niet echt zo?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee gewoon random van Google geplukt.
Oh hehe oke oke, dankje.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:49 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Denk ik niet, maar doelde op je muzieksmaak.
I disagree iddquote:
quote:
Als Chizzy zo speelt kan ie MvG ook nog wel verrassen maar die gooit overmorgen 40 gemiddeld denk ikquote:Op woensdag 30 december 2020 22:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Alleen Prijs kan daar nog wat aan doen. Voor t eerst dit toernooi n beetje goed zien spelen
Misschien hebben ze voor volgend extra budget dankzij de extra lange reclameblokken en de gulle giften van Café Weltschmerz.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
is al jaren zo. Moet Radio 2 maar advertentieruimte inkopen. Voor niks gaat de zon op
Over Eddies tijd met Robert?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Long Nights van dit album is ook nog wel genot
Dat neem ik me elk jaar weer voor... en dan na een maand ofzo ben ik weer foetsie tot decemberquote:Op woensdag 30 december 2020 22:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
af en toe bij R49 langskomen zou ook gezellig zijn.
WLR rekent ook op je aanwezigheid hoor.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was op FOK! over het algemeen wel een mooie tijd, maar ik heb er ook wel vrede mee zo. Tijdens OS zal ik nog wel wat actief zijn en verder af en toe als ik alleen ben op een voetbalavondje, maar verder is mijn tijd hier een stuk beperkter.
Het is natuurlijk ook niet gemaakt voor een hele happy film.quote:
Ik probeer ook wat meer buiten FOK! te doen, maar Top 2000 en sport vind ik toch nog wel erg leuk.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:47 schreef alors het volgende:
[..]
Haha mooi zo![]()
VroegahToen 3fm nog luisteraars had en het topic nog leefde en SR en VBL enzo ja. Maar ja, het leven roept ook mij. Dus ik ben niet meer zo actief, lees hier en daar nog wel mee.
Eens, wel gezond ook denk ikquote:Op woensdag 30 december 2020 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
beetje jammer jaquote:Op woensdag 30 december 2020 22:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat neem ik me elk jaar weer voor... en dan na een maand ofzo ben ik weer foetsie tot december
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |