Je kan ook te ver gaanquote:Op woensdag 30 december 2020 22:35 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dat klinkt als het B-kantje van Suzan En Freek
Trijntje zingt along.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zing ie nou alone of along in het refrein?
Zoveel als het topic aan kan.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:35 schreef PippenScottie het volgende:
Hoeveel potentiele posters zouden we eigenlijk hebben weggejaagd omdat we snobs, betweters en zuurpruimen zijn?
Drie?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:35 schreef PippenScottie het volgende:
Hoeveel potentiele posters zouden we eigenlijk hebben weggejaagd omdat we snobs, betweters en zuurpruimen zijn?
invloed van vedder enzoquote:Op woensdag 30 december 2020 22:34 schreef skysherrif het volgende:
hier ga ik een post plaatsen met een wok woordgrapje
40-45quote:Op woensdag 30 december 2020 22:35 schreef PippenScottie het volgende:
Walk along is van Trijntje.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zing ie nou alone of along in het refrein?
Op de groene dag is de verkoudheid meestal bijna over.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:34 schreef vencodark het volgende:
Ik haat Green Day’s stem.![]()
Is hij verkouden?
Nah, denk toch 14-18.quote:
Het is zoals het hier heurt omgekeerd natuurlijkquote:
Nee, dat mag.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:35 schreef Mani89 het volgende:
Is het erg als ik zeg dat Green Day een ongelofelijk overschat bandje is?
Eeeeehhhh...quote:Op woensdag 30 december 2020 22:35 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is wel een statement hoor.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Billie Joe Armstrong is een van de grootste mongolen in de hedendaagse popmuziek
Ik weet er wel een paarquote:Op woensdag 30 december 2020 22:35 schreef PippenScottie het volgende:
whai ai ai aiiiquote:
Ik voel me enorm aangesproken door deze omschrijvingenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:35 schreef PippenScottie het volgende:
Dookie / American Idiot zijn topplatenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:35 schreef essnhills het volgende:
Waarom luister ik niet vaker Green Day?
IK vind ze hier altijd verbazingwekkend goed
Ja appeltje eitjequote:Op woensdag 30 december 2020 22:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die met fokcliches hebben we binnen no time vol
Persoonlijk weggejaagd?quote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Billie Joe Armstrong is een van de grootste mongolen in de hedendaagse popmuziek
Noem maar eens drie grotere fragiele frontmannenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is wel een statement hoor.
Totaal niet.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:35 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop een boel, het is al druk genoeg zo.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:35 schreef PippenScottie het volgende:
jij weetquote:Op woensdag 30 december 2020 22:35 schreef Isorden het volgende:
Hiervoor had eigenlijk Holiday moeten zitten.
Eigenlijk wel maar zolang je Nick in je usericon hebt vergeef ik je alle uitspraken.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:35 schreef Mani89 het volgende:
Armstrong?quote:
Ik ben er nogquote:Op woensdag 30 december 2020 22:35 schreef PippenScottie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |