Ja, krijg ik vannacht ook weerquote:Op woensdag 30 december 2020 22:12 schreef DecoAoreste het volgende:
Mijn tv begint te piepen dat ik te lang geen bewerking heb uitgevoerd
Ik luister helemaal nooit graag naar metal. Verschrikkelijk vind ik het.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
+1 er is metal waar ik veel liever naar luister dan dit gejengel
Tja stel je voor..quote:Op woensdag 30 december 2020 22:13 schreef Fred_B het volgende:
Vreemd dat deze er niet in mocht tot vrij recent.
Heavy metal kwaaltje ja.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Het lijkt allemaal best wel op elkaar he.
Oke tofquote:Op woensdag 30 december 2020 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt straks iets meer los maar het is meer een ballad. Dus je kan blijven luisteren!!!
zucht nog een hoop werk te doenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik luister helemaal nooit graag naar metal. Verschrikkelijk vind ik het.
Ik weet sinds gister wat atten isquote:Op woensdag 30 december 2020 22:12 schreef alopio het volgende:
Gewoon geen regels doen, atten die boel
Zekerquote:Op woensdag 30 december 2020 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oke tof![]()
Heeft Metallica wel echt ruigere liedjes? Bekende ook? Of heb ik een verkeerde associatie
Je maakt een grap?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oke tof![]()
Heeft Metallica wel echt ruigere liedjes? Bekende ook? Of heb ik een verkeerde associatie
Ik vind het vrij vreemd dat One eerder mocht dan deze vooral, ja.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:13 schreef Fred_B het volgende:
Ik denk dat hij niet bewerken met een hamer bedoelt als bewerkingquote:
Die smiley vertelt genoeg tochquote:
Hadden ze die regel maar gehouden.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:13 schreef Fred_B het volgende:
Niet mocht?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:13 schreef Fred_B het volgende:
Dan luister je het te weinig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |