Beproefd en succesvol recept herhalen zolang het geld oplevertquote:Op woensdag 30 december 2020 22:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Het lijkt allemaal best wel op elkaar he.
Master of Puppetsquote:Op woensdag 30 december 2020 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oke tof![]()
Heeft Metallica wel echt ruigere liedjes? Bekende ook? Of heb ik een verkeerde associatie
Zijn echt anders.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik moet al die unforgivens maar eens achter elkaar gaan luisteren, want heb het idee dat ik dit al gehoord heb?
Veronica kwaliteitszenderquote:Op woensdag 30 december 2020 22:14 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik vind deze Metallica echt goed overigens
Je hoorde hem ook regelmatig op Veronica, daar ken ik 'm van.
Ik denk dat sowieso wel, ook met geregeld twee keer dezelfde artiest achter elkaar. Maar als je het ‘wel aardig’ vindt, is het vrij irritant.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het erger dan ooit is, maar geen idee waarom. Zou het dan toch komen door minder manipulatie, dat ze acts niet gelijkmatig over de lijst verdelen omdat ze een 'eerlijke' lijst willen?
Ruige muziek was VERBOTENquote:
Okequote:
Maar nog steeds een goed idee...tochquote:Op woensdag 30 december 2020 22:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet bewerken met een hamer bedoelt als bewerking
Hele Top 2000 is een dictatuur.quote:
Ja, ik blijf informatiefquote:Op woensdag 30 december 2020 22:14 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Die smiley vertelt genoeg toch
Dit gaat never nooit anders worden.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
zucht nog een hoop werk te doen
Heb ook de indruk van nietquote:Op woensdag 30 december 2020 22:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet bewerken met een hamer bedoelt als bewerking
Ja hoor eigenlijk meer een trash metal band maar hun populairste nummers zijn uiteraard de toegankelijke met een breder publiek.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oke tof![]()
Heeft Metallica wel echt ruigere liedjes? Bekende ook? Of heb ik een verkeerde associatie
Ik luister het genoeg, maar vind het best vaak op elkaar lijken.quote:
Topic in 2 minuten volquote:Op woensdag 30 december 2020 22:15 schreef Kopiko het volgende:
Kunnen alle (stiekeme) lurkers zich trouwens eens even melden?
Gehoorzamen die meesterquote:
Nee? Ik ken Nothing Else Matters, en voor de rest is mijn beeld van Metallica vrij ruig. Maar ik heb nu 2 nummers gehoord die mij hartstikke meevallen. EN gezien mijn onuitputtelijke kennis van namen en titels vroeg ik me af of ik niet de muziek van een andere band in mijn hoofd hebquote:
Jup. Had er daardoor met Bruce het meeste last van denk ik.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat sowieso wel, ook met geregeld twee keer dezelfde artiest achter elkaar. Maar als je het ‘wel aardig’ vindt, is het vrij irritant.
Haten vind ik een groot en akelig woord, maar ik luister er niet bij voorkeur niet naar.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Metallica haten is ..... onvergeeflijk!
haha dat zei je ook over Life of agonyquote:Op woensdag 30 december 2020 22:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit gaat never nooit anders worden.
Over een jaar nemen we een nieuwe tussenstand opquote:Op woensdag 30 december 2020 22:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit gaat never nooit anders worden.
Nee hoorquote:Op woensdag 30 december 2020 22:16 schreef het_fokschaap het volgende:
moet je Unforgiven 1 gehoord hebben om 2 te begrijpen ?
Wijsheid komt met de jaren enzoquote:Op woensdag 30 december 2020 22:16 schreef Bugno3 het volgende:
Ja, ik kan tegenwoordig volmondig zeggen dat ik dit heerlijk vind. Heeft me wel een jaar of 20 gekost.
Neequote:Op woensdag 30 december 2020 22:15 schreef Kopiko het volgende:
Same. Hem en Sjorsie.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup. Had er daardoor met Bruce het meeste last van denk ik.
Tuurlijk lijkt het op elkaar, per band, maar dat is bij alle muziek zo.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik luister het genoeg, maar vind het best vaak op elkaar lijken.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand de moeite doet om dit te gaan zitten lurkenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:15 schreef Kopiko het volgende:
Dubbelspel van Sinead was wel genieten eerder vandaag.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup. Had er daardoor met Bruce het meeste last van denk ik.
The Mavericks stonden er in 2002 ook al in hoor.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:16 schreef PippenScottie het volgende:
Het heeft evenb geduurd voordat Radio 2 door had dat er na 1990 ook goede muziek werd gemaakt door mensen die niet Celine Dion heten of zo. En dat Celine Dion geen goede muziek maakte op zich
VERBOTEN nog welquote:
Radio 2 was niet echt fan van ‘wilde’ muziek.quote:
Celine Dionquote:Op woensdag 30 december 2020 22:16 schreef PippenScottie het volgende:
Het heeft evenb geduurd voordat Radio 2 door had dat er na 1990 ook goede muziek werd gemaakt door mensen die niet Celine Dion heten of zo. En dat Celine Dion geen goede muziek maakte op zich
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |