Hahaha nou uit het hele lijstje ken jij er wel meer hoorquote:Op woensdag 30 december 2020 22:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoor jij niet nog minder te kennen dan ik
Als je met enige regelmaat NPO2 aan hebt staan wordt het een oja'tjequote:Op woensdag 30 december 2020 22:03 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga bij Memories denk ik een essnhillsje doen.
Het zegt mij zo niets
Elton?quote:
Koekoek. Hopelijk geen Bugno3-tje voor jou straks.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:03 schreef Zorro het volgende:
Zo een fijne Delirium Tremens ingeschonken.
Proost!
Ik geloof dit directquote:
Ik vind Insomnia een van de belangrijkste tracks om volledig te draaien in de hele lijst. Samen met Freebird denk ik de belangrijkste en misschien Whole Lotta Lovequote:Op woensdag 30 december 2020 22:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Eens, eens. Maar ik vrees dat Insomnia niet belangrijk genoeg is. Gelukkig hebben we wel 23 minuten Echoes gehad vandaag
Zal zo wel bevestigd wordenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik heb echt geen flauw idee. Heb er geen goed gevoel bij als het moderne Maroon 5 is.
Ja vind ik wel.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:05 schreef Fred_B het volgende:
Deze hoort bij de lijst, maar staat die niet een beetje hoog (als in een plek of 800 te hoog)?
Zou Elton die reactie ook krijgen als hij thuis de kamer binnenloopt?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:04 schreef Cee het volgende:
Ik krijg altijd zo'n kippenvel bij de reactie van het publiek als Elton op het podium verschijnt.
Mobiel meeposten is het helemaal niet te doenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ging 2 minuten drinken halen.
Hop, 80 posts erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |