Ik ben blij dat hij niet zo ruig is eigenlijk. Normaal vind ik Metallica net ff téquote:Op woensdag 30 december 2020 21:42 schreef Limoentjuh het volgende:
Als hij wat sneller gaat klinkt het leuker. Was best een traag nummer in het begin
Na Mustaine.quote:
Master of Puppetsquote:Op woensdag 30 december 2020 21:41 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Kan iemand me misschien tips geven voor goede Metallica-platen?
Kan ik er volgend jaar naar luisteren
Ik gun het Danny van harte. Dat scheelt ook wel.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
In tegenstelling tot velen hier heb ik me nooit zo druk gemaakt om de nummer 1 van dit jaar.
Wat moet ik me hier bij voorstellenquote:
Gaat op het lijstje!quote:Op woensdag 30 december 2020 21:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mijn favoriet is absoluut and justice for all, met de titelsong ook als mijn favoriete plaat va nze
Mijne Kill 'em All.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mijn favoriet is absoluut and justice for all, met de titelsong ook als mijn favoriete plaat va nze
Een vriendin die jouw muzieksmaak grotendeels deelt is toch een illusie..quote:Op woensdag 30 december 2020 21:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoe belangrijk vind jij t dat je vriendin een beetje muzieksmaak heeft? Ik vind dat stiekem toch best wel belangrijk
maar zeker minder dan Child in time.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Precies. Ik vind het niet eens zoveel minder dan Bohemian of dat nummer van de Eagles
Ja maar Johan dat kan toch niet!quote:Op woensdag 30 december 2020 21:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik gun het Danny van harte. Dat scheelt ook wel.
Voor hetzelfde geld had je Di-Rect op 1
Of Claudia de Breijquote:Op woensdag 30 december 2020 21:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nope, gelukkig liggen die persoonlijk al wat verder achter me. Maar met het horen van dit soort nummers denk je er natuurlijk wel aan terug.quote:
Alleen de laatste nietquote:Op woensdag 30 december 2020 21:43 schreef Poppejans het volgende:
Iemand destijds naar KoRn Metallica en Slipknot geweest?
Eeuwige spijt dat ik daar niet bij was
Dat is dan ook wel kiezen uit twee kwaden.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Neen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |