Ik denk het wel...quote:Op woensdag 30 december 2020 20:24 schreef het_fokschaap het volgende:
had ik al gezegd dat ik 33 jaar geleden bij een concert van de Dijk was op m'n middelbare school ?
Aqua is wel cultklassieker, maar die staan gelukkig niet in de lijst.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:24 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Precies dit.
Ik bedoel, ze hebben Volbeat, Lukas Graham, Aqua, Alphabeat met Fascination, wat Songfestival-misbaksels (m.u.v. Teardrops en die griet op die stoel) en dat is het wel zo'n beetje.
quote:Op woensdag 30 december 2020 20:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet alleen hierDebiteuren Crediteuren klassiekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Hier had Niemand in de Stad mogen staanquote:Op woensdag 30 december 2020 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alweer de laatste Dijk van een plaat.
Ylvis is Noors trouwens.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:24 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Whigfield erasure
En Ylvis niet te vergeten.
watquote:
Dat was op een reünie?quote:Op woensdag 30 december 2020 20:24 schreef het_fokschaap het volgende:
had ik al gezegd dat ik 33 jaar geleden bij een concert van de Dijk was op m'n middelbare school ?
Dit kan niet.quote:
Misschien was ik er toen nipt aan alquote:Op woensdag 30 december 2020 20:24 schreef het_fokschaap het volgende:
Tong is backquote:Op woensdag 30 december 2020 20:25 schreef tong80 het volgende:
Of het ligt aan m'n lange straal. Maar ik ga even pissen, en het topic is vol.
Niks mis met de Dijk.
QFTquote:
Je zou wel kunnen spreken van een DIJK van een probleem!quote:Op woensdag 30 december 2020 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dirk van Duijvenbode heeft een groot probleem.
Dacht al dat er een foutje in zat ja.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:25 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ylvis is Noors trouwens.
quote:Op woensdag 30 december 2020 20:26 schreef het_fokschaap het volgende:
lastig invoelen dit met Corona, ze zijn altijd thuis
Ik mijd alle Nederlandstalige muziek en zelfs ik ken hetquote:
Ken je Theo ?quote:Op woensdag 30 december 2020 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen we al spreken vavn een einde tijdperk?quote:Op woensdag 30 december 2020 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeweetquote:Op woensdag 30 december 2020 20:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
The Man, The Myth, The Legend
Come on Barbie let's go partyquote:Op woensdag 30 december 2020 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aqua is wel cultklassieker, maar die staan gelukkig niet in de lijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |