quote:
ik moet m eens op de bas proberen, ik ben niet zo'n slapper dus dat wordt interessant.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:12 schreef Dagoduck het volgende:
Speel deze ook op gitaar. Is leuk. En makkelijk.
jij weerquote:Op woensdag 30 december 2020 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik had niet door dat ik LAPO had
hogere stemmenquote:
Slap = likequote:Op woensdag 30 december 2020 20:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik moet m eens op de bas proberen, ik ben niet zo'n slapper dus dat wordt interessant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Er zit verschil in stemmen?!quote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 20:13 schreef datismijnmening het volgende:
Ja sorry hoor maar dit trek ik echt niet![]()
Ik ga even kwaliteitsmuziek luisteren
Dat zijn er wel 9.901 meer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doen! Dat wil ik zelf wel aanschouwen!quote:Op woensdag 30 december 2020 20:13 schreef Evenstar het volgende:
Heb dit nummer ooit uitgekozen toen wij in een private karaoke bar zaten om een Duitse vriend te pesten ...
Begon die gast het hele nummer te grunten, van A tot Z, perfect gewoon.
Moet dat filmpje nog een keer terugvinden
quote:Op woensdag 30 december 2020 20:13 schreef datismijnmening het volgende:
Ja sorry hoor maar dit trek ik echt niet![]()
Ik ga even kwaliteitsmuziek luisteren
Ben best verrast dat er nooit een k3 nummer is ingestemd a la Pokemon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Ein geile Schalplattequote:Op woensdag 30 december 2020 20:13 schreef Dagoduck het volgende:
Sowieso vind ik dat Duits wel geil.
maar echt, Duits bij vrouwen is echtquote:Op woensdag 30 december 2020 20:13 schreef Dagoduck het volgende:
Sowieso vind ik dat Duits wel geil.
Zal eens kijken of die nog ergens te vinden is.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:14 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Doen! Dat wil ik zelf wel aanschouwen!
K3 zou heel wat meer bestaansrecht in de Top 2000 hebben dan Pokemon. Maar niet te hoog.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ben best verrast dat er nooit een k3 nummer is ingestemd a la Pokemon.
ja op 1834 of zo. niks aan doenquote:Op woensdag 30 december 2020 20:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
K3 zou heel wat meer bestaansrecht in de Top 2000 hebben dan Pokemon. Maar niet te hoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |