Dat had ik wel moeten toevoegen inderdaad. Ondanks dat het geen vrijdag is. Dus: tast toe, er is genoeg!quote:Op donderdag 31 december 2020 11:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog de opmerking "tast toe, er is genoeg"Maar ja, het is geen vrijdag... (al voelt het wel zo)
Goed voor de kilo'squote:Op donderdag 31 december 2020 11:27 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben zot, 6 oliebollen gehaald, vreet er meestal 1 of 2
Dat is ook absurd goedkoop hoor.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:29 schreef Rafeiro het volgende:
Maarja 6 voor ¤ 1,99 daar trap ik dan toch weer in.
Maar de vraag is... zijn ze ook lekker?quote:Op donderdag 31 december 2020 11:29 schreef Rafeiro het volgende:
Dat merk ik vanavond pas.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar de vraag is... zijn ze ook lekker?
quote:
Morgen mag/kan ook nog he?quote:Op donderdag 31 december 2020 11:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]ben niet echt zoetekauw, daarom is 6 ook zo lomp veel.
Buren zijn ook niet thuis dus wordt nog een flinke klus.
mijn ene appelbeignet was al duurderquote:Op donderdag 31 december 2020 11:29 schreef Rafeiro het volgende:
Ach we zien wel. Ik hoop vooral dat het allemaal mee gaat vallen vannacht. Ik ben echt wel beetje bang.quote:
Ach je kan het altijd nog weggooien! Ja, dat hoop ik ookquote:Op donderdag 31 december 2020 11:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ach we zien wel. Ik hoop vooral dat het allemaal mee gaat vallen vannacht. Ik ben echt wel beetje bang.
Jeetje, de appelbeignets van Symph bij de oliebollenkraam waren ¤1,50 per stuk. Hij was de enige die niet zo’n voordeelzak met vanalles voor een groot gezelschap kochtquote:Op donderdag 31 december 2020 11:52 schreef just me het volgende:
[..]
mijn ene appelbeignet was al duurder
Veel plezier daar en tot volgend jaarquote:Op donderdag 31 december 2020 12:54 schreef brother52 het volgende:
Ik ga zo op expeditie naar Drenthe.
Fijne jaarwisseling allemaal!
Veel plezier brother52 en ook een hele fijne jaarwisseling gewenst!quote:Op donderdag 31 december 2020 12:54 schreef brother52 het volgende:
Ik ga zo op expeditie naar Drenthe.
Fijne jaarwisseling allemaal!
Het was vanmorgen hier behoorlijk druk in de winkel.quote:Op donderdag 31 december 2020 13:24 schreef livelink het volgende:
Ik heb mijn boodschappen voor vandaag ook binnen. Het was gezellig druk bij ons kleine winkelcentrum. Niet overdreven druk overal, maar gewoon levendig.
Ik ben wel blij dat ik op loopafstand alles heb.
Inderdaad... gefeliciteerd ToT.quote:
Hooligan met een groot hartquote:Op donderdag 31 december 2020 13:35 schreef MadMaster het volgende:
De net opgehaalde zelfgebakken appelbeignets (en ook nog oliebollen) kostte ons, op vrijwillige basis, een fles wijn.
Net de documentaire over de brand in Volendam, 20 jaar geleden, bekeken met tranen in mijn ogen.
We kwamen die nacht terug uit de Flevopolder en zagen overal ambulances en zwaailichten. Op het nieuws hoorden we wat er gebeurd was en hoewel ik er weinig mensen persoonlijk ken, heb ik altijd een zwak voor Volendam gehad.
In een opwelling ben ik een paar weken een inzamelingsactie voor de slachtoffers begonnen op de tribunes bij Ajax. Samen met FC Volendam supporters.
We hebben zo'n 23.000 gulden opgehaald, die we geschonken hebben aan het buurthuis waar de meeste slachtoffers vaak kwamen.
Ik heb daar nooit mijn gezicht laten zien, ik vond dat niet nodig.
Wel kreeg ik daarna een dankbrief uit Volendam, die ik onlangs terug vond.
Nu zag ik de meiden op TV die nu vaak gelukkig getrouwd zijn en kinderen hebben.
Mooi, ondanks de bizarre situatie destijds...
quote:Op donderdag 31 december 2020 13:35 schreef MadMaster het volgende:
De net opgehaalde zelfgebakken appelbeignets (en ook nog oliebollen) kostte ons, op vrijwillige basis, een fles wijn.
Net de documentaire over de brand in Volendam, 20 jaar geleden, bekeken met tranen in mijn ogen.
We kwamen die nacht terug uit de Flevopolder en zagen overal ambulances en zwaailichten. Op het nieuws hoorden we wat er gebeurd was en hoewel ik er weinig mensen persoonlijk ken, heb ik altijd een zwak voor Volendam gehad.
In een opwelling ben ik een paar weken een inzamelingsactie voor de slachtoffers begonnen op de tribunes bij Ajax. Samen met FC Volendam supporters.
We hebben zo'n 23.000 gulden opgehaald, die we geschonken hebben aan het buurthuis waar de meeste slachtoffers vaak kwamen.
Ik heb daar nooit mijn gezicht laten zien, ik vond dat niet nodig.
Wel kreeg ik daarna een dankbrief uit Volendam, die ik onlangs terug vond.
Nu zag ik de meiden op TV die nu vaak gelukkig getrouwd zijn en kinderen hebben.
Mooi, ondanks de bizarre situatie destijds...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |