Logische oproep. Ziekenhuispersoneel kan als het ware zichzelf inenten en hebben inderdaad ook de faciliteiten om het op te slaan.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:07 schreef miss_sly het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)oept-gommers-op.html
[..]
NOS.nl liveblog
Ze weten goed te lobbyen.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:06 schreef TheVulture het volgende:
Gommers en Kuipers gooien de knuppel er nog maar eens in... wordt wel moe van al die kapiteins
Eerder vandaag ook al met z'n uitspraak over code zwart eind januari, da's een maand en we weten hoe lang dat in coronatijd is
Gommers en Kuipers zijn niet zomaar mensen, natuurlijk. Ze weten wel waar ze het over hebben.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het ging me er meer om dat er zoveel mensen van alles roepen, dat wordt toch een nog grotere chaos dan het al is...
Ze zitten ook in het OMT (Gommers sowieso). Waarom wordt alles maar via de pers gespeeld... Ik snap wat ze willen hoor, en ik heb liever ook gisteren dan vandaag een spuit, maar dit is gewoon de regering onder druk zetten...quote:Op woensdag 30 december 2020 22:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gommers en Kuipers zijn niet zomaar mensen, natuurlijk. Ze weten wel waar ze het over hebben.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:09 schreef chratnox het volgende:
[..]
Lijkt me wel een goed idee. Als dat ziekteverzuim voorkomt kun je meer patiënten helpen. Prikken is daarbij geen issue, ziekenhuizen hebben mensen zat die dat kunnen.
Het zijn enkele tienduizenden mensen, dus dat zou ook niet zo'n impact moeten hebben op het totaal. Ze stonden toch al op de rit, dan hoeven GGD's die ook niet meer te doen
Ziekenhuizen en verzorgingstehuizen werken sowieso al vaak heel goed samen. Desnoods laat je de medewerkers van die verzorgingstehuizen gewoon naar dat ziekenhuis komen. Welke prik ze gehad hebben slaan ze op in het dossier van die persoon in de systemen die ze al hebben en hop, we hebben ineens een hele goede start gemaakt.
Dan kan GGD nog een paar weken doen over de systemen klaar krijgen voor reguliere vaccinatie.
Ik denk dat je met de vraag stellen het antwoord hebt. Ik stoor me er ook aan, maar ik heb het idee dat er maar heel weinig daadwerkelijk in het OMT besloten/geadviseerd wordt wat niet direct over de epidemiologische gevolgen gaat.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze zitten ook in het OMT (Gommers sowieso). Waarom wordt alles maar via de pers gespeeld...
Misschien hebben ze het gevoel dat ze anders niet voldoende gehoord worden, ondanks dat ze in het OMT zitten. Ik geloof in ieder geval zonder meer dat ze het met de beste bedoelingen doen en geen verborgen, persoonlijke agenda hebben, buiten dat ze hun werk willen kunnen doen en hun medewerkers willen beschermen.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze zitten ook in het OMT (Gommers sowieso). Waarom wordt alles maar via de pers gespeeld... Ik snap wat ze willen hoor, en ik heb liever ook gisteren dan vandaag een spuit, maar dit is gewoon de regering onder druk zetten...
Jaaa, roep op! Gebruik je stem!quote:Op woensdag 30 december 2020 22:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
NOS.nl liveblog
Gommers omschreef een paar weken terug in het OMT zitten als "interessant, ik krijg net een soort college, ze zijn allemaal heel slim en hebben een andere expertise dan ik" dus ik denk het ook ja X'Dquote:Op woensdag 30 december 2020 22:12 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik denk dat je met de vraag stellen het antwoord hebt. Ik stoor me er ook aan, maar ik heb het idee dat er maar heel weinig daadwerkelijk in het OMT besloten/geadviseerd wordt wat niet direct over de epidemiologische gevolgen gaat.
Ik verwacht van niet. Ze waren dat sowieso al niet van plan, nog voordat er dingen bekend werden over de Britse variant.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:15 schreef Luke83 het volgende:
Morgen komt er dus duidelijkheid of de basisscholen eerder dan 18 januari open gaan. Ik kan het me met de huidige ontwikkelingen niet voorstellen. Wat denken jullie?
Dat is juist het enige wat ik niet zou willen horen over het Outbreak Management Team.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:16 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Gommers omschreef een paar weken terug in het OMT zitten als "interessant, ik krijg net een soort college, ze zijn allemaal heel slim en hebben een andere expertise dan ik" dus ik denk het ook ja X'D
Morgen nog beginnen. Aan prikkers of vriezers geen gebrek daar.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
NOS.nl liveblog
Niet. Dat kan alleen via het Parlement... van parlementaire enquête.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:32 schreef chratnox het volgende:
[..]
Vraag voor de meer juridisch onderlegden onder ons. Hoe kunnen we als bevolking een parlementaire enquête afdwingen?
Dit is Nederland; ze willen vast eerst even zorgvuldig naar de situatie kijken om te kijken wat het beste zal zijn.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Morgen nog beginnen. Aan prikkers of vriezers geen gebrek daar.
Eerst ff een onderzoekje van het RIVM?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dit is Nederland; ze willen vast eerst even zorgvuldig naar de situatie kijken om te kijken wat het beste zal zijn.
Ik denk het ook niet.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik verwacht van niet. Ze waren dat sowieso al niet van plan, nog voordat er dingen bekend werden over de Britse variant.
Ja, moet wel zorgvuldig gebeuren.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Eerst ff een onderzoekje van het RIVM?
Dat De Jonge en Van Dissel dit niet zelf bedacht hebben helpt vast ook niet.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dit is Nederland; ze willen vast eerst even zorgvuldig naar de situatie kijken om te kijken wat het beste zal zijn.
Reden te meer dat de scholen niet al te lang dicht moeten blijvenquote:Op woensdag 30 december 2020 20:37 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Oei.. dat klinkt niet bepaald best nee
Onder geen enkel beding.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:15 schreef Luke83 het volgende:
Morgen komt er dus duidelijkheid of de basisscholen eerder dan 18 januari open gaan. Ik kan het me met de huidige ontwikkelingen niet voorstellen. Wat denken jullie?
Zou kunnen maar ik acht het niet waarschijnlijk. Het is mogelijk dat zij een andere agenda hebben. Maar ik vond het gedoe met de app al erg vreemd. Helemaal niet wat je van een minister verwacht. Man kan zijn taak niet aan.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zou dat werkelijk zo zijn? Dat de minister of het kabinet niet kan bedenken wat wij hier met ons boerenverstand zo uit onze mouw schudden? Ik kan me dat dus gewoon niet voorstellen, en denk dus toch dat er zaken zijn die wij niet weten en niet mee kunnen nemen en overzien, die maken dat de beslissingen worden genomen die ze nemen.
The plot thickens.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:23 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
HPdetijd suggereert nu aftreden De jonge? Wat is er gaande?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |