Oh bij mij begint het met Frank Sinatra. Raar.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:44 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ah, we gaan het volgende uur gewoon verder met Kings of Leon
quote:
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:47 schreef Dagoduck het volgende:
Er staat wel Phil Collins in de lijst!
Ik heb alle nummers even bekeken op Wikipedia van de Top 2000 tabellen. Zit niets leuks tussen, naar mijn mening,quote:Op woensdag 30 december 2020 18:46 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ook niet van de Peter Gabriel periode?
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:47 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik heb alle nummers even bekeken op Wikipedia van de Top 2000 tabellen. Zit niets leuks tussen, naar mijn mening,
Ik dacht eigenlijk dat dit Genesisquote:
Slaat ergens opquote:Op woensdag 30 december 2020 18:47 schreef skysherrif het volgende:
De muziek draait teveel om die drums van philleke
quote:Op woensdag 30 december 2020 18:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat dit Genesis
Ik wilde hem zelf ook nog even makenquote:
Jammer dat de Stenders versie niet meer op Youtube staat.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:48 schreef Isorden het volgende:
Na dit nummer word het wel heel stil
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Mexgodquote:Op woensdag 30 december 2020 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Genesis haalde hier wel echt de lachers op de hand
Hoezo?quote:Op woensdag 30 december 2020 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Genesis haalde hier wel echt de lachers op de hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |