Hoort eigenlijk de 31e ergens in de avond natuurlijkquote:Op woensdag 30 december 2020 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verwacht die niet DIEP IN DE NACHT inderdaad. Ik denk om een uur of 1-2
Nee over de Mia van Gorkiquote:Op woensdag 30 december 2020 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou dit nummer over Roxanne gaan? Of over die vrouw uit het Kronenburg Park?
Ik vind het wel belangrijker dát ik die hoor.quote:
Helaas, zaterdag ook nog werkenquote:Op woensdag 30 december 2020 18:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jammer, maar goed, daarna 3 dagen vrij kerel
Ik denk dat ik hem kenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Ik kan eigenlijks niets waarderen van Genesis en Phil Collins.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
quote:Op woensdag 30 december 2020 18:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem kenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
uurtje of 8 opstaan en het komt goed.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het wel belangrijker dát ik die hoor.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Ik zie dat dit al 2011 was.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben alleen in 2015 op Bospop geweest (dag 2). Met de goden van Europe en Steve Wilsongod..
Wel met Ringo Starr en his Allstar band ook
Toch nog een Beatle gezien. Of ja, die deed eigenlijk niet mee toch?Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Deze is gewoon zo heerlijk weird
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Mama mama mama mama maaaamaaa pleeeeeeeeasasaasase.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Nee, die deed het nog wel duidelijk beter.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verwacht die niet DIEP IN DE NACHT inderdaad. Ik denk om een uur of 1-2De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ook niet van de Peter Gabriel periode?quote:Op woensdag 30 december 2020 18:46 schreef satecl het volgende:
Ik kan eigenlijks niets waarderen van Genesis en Phil Collins.I'm not lost, it's just I've no idea where I am![]()
MAAAMAAAAAAA
MAAMAAAAAAAAAAAAAAAAA
MAAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Er staat wel Phil Collins in de lijst!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat valt me goed mee.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
uurtje of 8 opstaan en het komt goed.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: