Eigenlijk wel een leukere naamquote:Op woensdag 30 december 2020 18:43 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Anders zouden ze wel lady and the supertramp heten waarschijnlijk
Die uit The A- Teamquote:Op woensdag 30 december 2020 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou dit nummer over Roxanne gaan? Of over die vrouw uit het Kronenburg Park?
We krijgen A Whither Shade nog. Maar gezien de daling zou t me niks verbazen als we die snel krijgen, vanavond nog.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Kinks en Procol Harum enzo is muziek voor oude mensen volgens Radio 2.
Ik ben alleen in 2015 op Bospop geweest (dag 2). Met de goden van Europe en Steve Wilsongod..quote:Op woensdag 30 december 2020 18:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bospop een paar jaar geleden in de tent
HAHA HAquote:Op woensdag 30 december 2020 18:44 schreef essnhills het volgende:
Komen er nog gifjes van die gare clip?
Ah, we gaan het volgende uur gewoon verder met Kings of Leonquote:Op woensdag 30 december 2020 18:43 schreef Zorro het volgende:
Verdorie, het laatste nummer van het uur alweer
Er staan er nog een paar echt hoog. En in het tweede deel van de lijst staan er nog wel een aantal om het uur mee te vullen. Maar in de 250-450 regionen zijn de 60s echt heel ondervertegenwoordigd.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Kinks en Procol Harum enzo is muziek voor oude mensen volgens Radio 2.
Dit nummer!quote:Op woensdag 30 december 2020 18:44 schreef essnhills het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH
wees gerustquote:Op woensdag 30 december 2020 18:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
We krijgen A Whither Shade nog. Maar gezien de daling zou t me niks verbazen als we die snel krijgen, vanavond nog.
Ik verwacht die niet DIEP IN DE NACHT inderdaad. Ik denk om een uur of 1-2quote:Op woensdag 30 december 2020 18:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
We krijgen A Whither Shade nog. Maar gezien de daling zou t me niks verbazen als we die snel krijgen, vanavond nog.
Je bluft hier hoorquote:Op woensdag 30 december 2020 18:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch voor Alicia Keys
Now sit down here beside mequote:Op woensdag 30 december 2020 18:44 schreef alopio het volgende:
Zo gewerkt, gegeten, gedoucht. Nu tijd voor muziek en bier. Morgen nog 1 dag werken helaas
Jammer, maar goed, daarna 3 dagen vrij kerelquote:Op woensdag 30 december 2020 18:44 schreef alopio het volgende:
Zo gewerkt, gegeten, gedoucht. Nu tijd voor muziek en bier. Morgen nog 1 dag werken helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |