Ja heeft Pascal nog meer Duitste nummers gejat zonder rechten te betalen?quote:Op woensdag 30 december 2020 18:50 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
So still, dass alle Uhren schwiegen
Ja, die Zeit kam zum Erliegen
So still und so verloren gingst du fort
So still und so verloren gingst du fort![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan niet ontbreken neequote:
Maar moet dit zo hoog dan, had ook mooi de 23e gekund om 4 uur snachtsquote:Op woensdag 30 december 2020 18:51 schreef essnhills het volgende:
Zo erg is deze niet hoor jongens, niet zo haten op Blof
Origineel is wel echt heel goed te doenquote:
Staat er niet in.quote:
Op nummer 2673?quote:Op woensdag 30 december 2020 18:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar moet dit zo hoog dan, had ook mooi de 23e gekund om 4 uur snachts
O shit er komt NOG meerquote:Op woensdag 30 december 2020 18:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat van alle pulp van Blof dit de op een na hoogste is, vind ik nog wel schokkend eigenlijk
Ohquote:
quote:
Toch niet vakantie in Spanje?quote:Op woensdag 30 december 2020 18:52 schreef Isorden het volgende:
Hieran alleen nog 2 Blof met andere artiest samenwerkingen
Counting Crows nummer zit ik écht niet op te wachten...quote:Op woensdag 30 december 2020 18:52 schreef Isorden het volgende:
Holiday In Spain is nog wel een soort van cult.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:52 schreef Isorden het volgende:
Om uit te lachen wel leuk ja.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Holiday In Spain is nog wel een soort van cult.
Ja redquote:Op woensdag 30 december 2020 18:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mcoht van mij ook vaker, dat nieuwe album is al heel leuk, maar red album was ook al echt heel goed in haar genre
ER ZIJN VLIEGTUIGSTOELENquote:Op woensdag 30 december 2020 18:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Had eigenlijk exile wel verwacht jaquote:Op woensdag 30 december 2020 18:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja red![]()
De nieuwe albums zijn misschien net te nieuw om het lijstje te halen. ?
Haar vorige album “folklore” is wel goud![]()
![]()
![]()
![]()
“Invisible string”![]()
![]()
Wel een anthemquote:Op woensdag 30 december 2020 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit staat echt belachelijk hoog.
Je schrijft 'kut' verkeerdquote:Op woensdag 30 december 2020 18:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mijn schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten want er is nog wel wat.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Om uit te lachen wel leuk ja.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
quote:
De kracht en tegelijkertijd de valkuil van veel Amerikanenquote:
Tsja. Ik vind dit wel een hele hoge positie voor een liedje wat je niet bijzonder vaak meer hoort.quote:
Lig ze lekkerquote:Op woensdag 30 december 2020 18:55 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga even lekker op de bank liggen. Tot later
Ziek?quote:Op woensdag 30 december 2020 18:55 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ruilen voor Suriname?quote:
Ja das wel apart, en knap, dat dit zo hoog blijftquote:Op woensdag 30 december 2020 18:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja. Ik vind dit wel een hele hoge positie voor een liedje wat je niet bijzonder vaak meer hoort.
Verkoudheid nog steeds niet helemaal beter?quote:Op woensdag 30 december 2020 18:55 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Just because you cán do something doensn't mean you shouldquote:Op woensdag 30 december 2020 18:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De kracht en tegelijkertijd de valkuil van veel Amerikanen
Tot straksquote:Op woensdag 30 december 2020 18:55 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja die is ook echt mooi hèquote:Op woensdag 30 december 2020 18:54 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Had eigenlijk exile wel verwacht ja
Genie in a bottle moet er in jaquote:
CANT YOU FEEL A BRAND NEW DAY?quote:Op woensdag 30 december 2020 18:56 schreef essnhills het volgende:
These streets will make you feel BRAND NEW
Is het origineel van Christina Aguilara?quote:
Ja die is goedquote:Op woensdag 30 december 2020 18:56 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Genie in a bottle moet er in ja
quote:Op woensdag 30 december 2020 18:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja die is ook echt mooi hè![]()
![]()
Maar vond ze allemaal wel goed.uren achter elkaar naar geluisterd
MAAR WAAR ZIJN MN SCHOENEN???quote:Op woensdag 30 december 2020 18:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
ER ZIJN VLIEGTUIGSTOELEN
MILJOENEN BIJ BEDOELING EN BOVENDIEN
ZIJN ER
LIMOUSINES
EN ER ZIJN LEUGENS OVER STERREN DIE WE TOCH NOOIT ZIEN MISSCHIEN..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |