Ja heeft Pascal nog meer Duitste nummers gejat zonder rechten te betalen?quote:Op woensdag 30 december 2020 18:50 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
So still, dass alle Uhren schwiegen
Ja, die Zeit kam zum Erliegen
So still und so verloren gingst du fort
So still und so verloren gingst du fort![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan niet ontbreken neequote:
Maar moet dit zo hoog dan, had ook mooi de 23e gekund om 4 uur snachtsquote:Op woensdag 30 december 2020 18:51 schreef essnhills het volgende:
Zo erg is deze niet hoor jongens, niet zo haten op Blof
Origineel is wel echt heel goed te doenquote:
Staat er niet in.quote:
Op nummer 2673?quote:Op woensdag 30 december 2020 18:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar moet dit zo hoog dan, had ook mooi de 23e gekund om 4 uur snachts
O shit er komt NOG meerquote:Op woensdag 30 december 2020 18:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat van alle pulp van Blof dit de op een na hoogste is, vind ik nog wel schokkend eigenlijk
Ohquote:
quote:
Toch niet vakantie in Spanje?quote:Op woensdag 30 december 2020 18:52 schreef Isorden het volgende:
Hieran alleen nog 2 Blof met andere artiest samenwerkingen
Counting Crows nummer zit ik écht niet op te wachten...quote:Op woensdag 30 december 2020 18:52 schreef Isorden het volgende:
Holiday In Spain is nog wel een soort van cult.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:52 schreef Isorden het volgende:
Om uit te lachen wel leuk ja.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Holiday In Spain is nog wel een soort van cult.
Ja redquote:Op woensdag 30 december 2020 18:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mcoht van mij ook vaker, dat nieuwe album is al heel leuk, maar red album was ook al echt heel goed in haar genre
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |