Kunt U mij de weg naar Hamelen vertellenquote:
Ja dat bedoel ik, ik ga koken, dochter zit er voor en @Viv houdt het in de gatenquote:Op woensdag 30 december 2020 17:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je moet ook niet op zoom wachten, maar gewoon aanzetten.
Was vannacht ook. Maar toen zeiden ze "We gaan even resetten, hopelijk zien we jullie straks weer terug".quote:Op woensdag 30 december 2020 17:56 schreef Evenstar het volgende:
Denk dat ze oude beelden gebruiken nu, zoom knalde er uit volgens mij.
nee, dat was voor mijn tijdquote:Op woensdag 30 december 2020 17:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kunt U mij de weg naar Hamelen vertellen
Kon me ook al niet voorstellen dat al die kinderen op dit nummer zo aan het dansen waren.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:56 schreef Evenstar het volgende:
Denk dat ze oude beelden gebruiken nu, zoom knalde er uit volgens mij.
wel belachelijk laag natuurlijkquote:
Een beetje gelijk hebben ze wel, toch?quote:Op woensdag 30 december 2020 17:58 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga beneden zitten met de laptop. Anders denken mijn ouders nog dat ik een vreemde ben.
Die laatste ken je sowieso.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:58 schreef essnhills het volgende:
319 A Day In The Life The Beatles
318 Runnin' With The Devil Van Halen![]()
317 Haus Am See Peter Fox![]()
316 Kryptonite 3 Doors Down![]()
315 Troy Sinead O'Connor
314 Nothing Compares 2 U Sinead O'Connor![]()
313 Forever Young Alphaville![]()
![]()
![]()
312 The Logical Song Supertramp![]()
![]()
311 Mama Genesis![]()
310 Zo Stil Bløf
309 Empire State Of Mind Jay-Z & Alicia Keys
Dit is toch de muziek waar ik bij blijf terugkomen ondanks uitstapjes naar rapper Boef en weet ik veel wat.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wil een liedje te oud klinken moet je toch al wel richting de jaren 50/40 etc.
Maar fijn om te horen dat ons 90 verbond zo goed in stand blijft.
Ah die is prachtigquote:Op woensdag 30 december 2020 17:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vandaag nog Babe im gonna leave you voobijgekomen in de Snob 2000
Enigszins herkenbaarquote:Op woensdag 30 december 2020 17:58 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga beneden zitten met de laptop. Anders denken mijn ouders nog dat ik een vreemde ben.
En nog als opener ookquote:Op woensdag 30 december 2020 17:57 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Straks de allermooiste van The Beatles
Grotendeels eens. In de V500 en de MuMeLadder staat ie vrijwel elk jaar in de top 10. Snap het ook niet helemaal dat er in de Top 2000 een aantal heel gemiddelde Kevers boven staanquote:Op woensdag 30 december 2020 17:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
wel belachelijk laag natuurlijk
Niet m'n laatste, maar zeker zin inquote:Op woensdag 30 december 2020 17:58 schreef BillDauterive het volgende:
Komend uur alweer de laatste van mijn stemlijstje. Troy, erg veel zin in.
Laatste ken je welquote:Op woensdag 30 december 2020 17:58 schreef essnhills het volgende:
319 A Day In The Life The Beatles
318 Runnin' With The Devil Van Halen![]()
317 Haus Am See Peter Fox![]()
316 Kryptonite 3 Doors Down![]()
315 Troy Sinead O'Connor
314 Nothing Compares 2 U Sinead O'Connor![]()
313 Forever Young Alphaville![]()
![]()
![]()
312 The Logical Song Supertramp![]()
![]()
311 Mama Genesis![]()
310 Zo Stil Bløf
309 Empire State Of Mind Jay-Z & Alicia Keys
Het stond op nr. 1 toen ik werd geborenquote:Op woensdag 30 december 2020 17:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Nothing Compares 2 U is één van de vroegste herinneringen die ik heb. Dat ik begin jaren 90 die iconische clip zag
Ook een stemplaat hierquote:Op woensdag 30 december 2020 17:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn lievelingsliedje van de Beatles en op gestemd.![]()
When I was young, it seemed that life was so wonderfulquote:Op woensdag 30 december 2020 17:59 schreef essnhills het volgende:
ik weet niet hoe Logical Song gaat, maar het is Supertramp, dus ik zal het vastvinden
Ja preciesquote:Op woensdag 30 december 2020 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is toch de muziek waar ik bij blijf terugkomen ondanks uitstapjes naar rapper Boef en weet ik veel wat.
I read the news today, oh boyquote:
Ik wil ditquote:Op woensdag 30 december 2020 17:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
jeetje, krijgen we A Day in the Life zometeen al? Zie dat ie 11 plekken gestegen is, maar denk altijd dat dat de plaat is die ooit nog es op nr 1 zou kunnen komen als Paul McCartney overlijdt maar dat is wsl totaal onrealistisch
quote:
insert heliumstemquote:Op woensdag 30 december 2020 17:59 schreef Isorden het volgende:
[..]
When I was young, it seemed that life was so wonderful
A miracle, oh it was beautiful, magical
And all the birds in the trees, well they'd be singing so happily
Oh joyfully, playfully watching me
V500 zelfs een jaar op 1 gestaanquote:Op woensdag 30 december 2020 17:59 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Grotendeels eens. In de V500 en de MuMeLadder staat ie vrijwel elk jaar in de top 10. Snap het ook niet helemaal dat er in de Top 2000 een aantal heel gemiddelde Kevers boven staan
Is dat nummer alweer zo oud?quote:Op woensdag 30 december 2020 17:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het stond op nr. 1 toen ik werd geboren
Alleen al kippenvel van de tekstquote:Op woensdag 30 december 2020 18:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
I read the news today, oh boy
About a lucky man who made the grade
And though the news was rather sad
Well, I just had to laugh
I saw the photograph
He blew his mind out in a car
He didn't notice that the lights had changed
A crowd of people stood and stared
They'd seen his face before
Nobody was really sure if he was from the House of Lords
Nu wel?
quote:Op woensdag 30 december 2020 18:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Alleen al kippenvel van de tekst
Zin in
Ohhhh diequote:Op woensdag 30 december 2020 17:59 schreef Isorden het volgende:
[..]
When I was young, it seemed that life was so wonderful
A miracle, oh it was beautiful, magical
And all the birds in the trees, well they'd be singing so happily
Oh joyfully, playfully watching me
Jaaaaquote:Op woensdag 30 december 2020 18:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
I read the news today, oh boy
About a lucky man who made the grade
And though the news was rather sad
Well, I just had to laugh
I saw the photograph
He blew his mind out in a car
He didn't notice that the lights had changed
A crowd of people stood and stared
They'd seen his face before
Nobody was really sure if he was from the House of Lords
Nu wel?
Ja diequote:Op woensdag 30 december 2020 18:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohhhh die![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
There are tiiiiiiiiiiiiiiiiimes
when all the world's asleep
My questions run so deeeeep
Please tell me who I aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
Scootergod heeft er een cover van gemaakt dus fantastisch (of Supertramp heeft de cover gemaakt in de sfeer van dit topic )quote:Op woensdag 30 december 2020 17:59 schreef essnhills het volgende:
ik weet niet hoe Logical Song gaat, maar het is Supertramp, dus ik zal het vastvinden
eens. Staat in mijn hemelse top 1000 op #17quote:Op woensdag 30 december 2020 17:59 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Grotendeels eens. In de V500 en de MuMeLadder staat ie vrijwel elk jaar in de top 10. Snap het ook niet helemaal dat er in de Top 2000 een aantal heel gemiddelde Kevers boven staan
quote:Op woensdag 30 december 2020 18:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je kent het niet, maar vindt het wel
Laat maar
En toen knalde FOK eruit.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:01 schreef LTVDK het volgende:
Nog maar 22 topics en we zijn vorig jaar voorbij, en we hebben nog zo'n 30 uur te gaan.
quote:Op woensdag 30 december 2020 18:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohhhh die![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snap het totaal niet dat deze Maroon 5 nu zo goed scoortquote:Op woensdag 30 december 2020 10:22 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Maroon 5 komt geloof ik ook nog.
Easy peacy. Ik zet in op 1:18u waarop t record gebroken wordtquote:Op woensdag 30 december 2020 18:01 schreef LTVDK het volgende:
Nog maar 22 topics en we zijn vorig jaar voorbij, en we hebben nog zo'n 30 uur te gaan.
wel snel!quote:Op woensdag 30 december 2020 18:01 schreef Limoentjuh het volgende:
Ah eerst het nieuws![]()
Kan ik even koffie zetten voor het nieuwe lijstje begint
quote:Op woensdag 30 december 2020 18:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohhhh die![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dames en heren, essnhills in optima forma.quote:
Ja, ouwe zakquote:Op woensdag 30 december 2020 18:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is dat nummer alweer zo oud?
*Rent hard weg*
De versie van Solid Solution is veel beterquote:Op woensdag 30 december 2020 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Scootergod heeft er een cover van gemaakt dus fantastisch (of Supertramp heeft de cover gemaakt in de sfeer van dit topic )
Ik was weer eens de mosterd na de maaltijd...quote:
quote:
Ik weet niet of ik het origineel van Scooter kenquote:Op woensdag 30 december 2020 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Scootergod heeft er een cover van gemaakt dus fantastisch (of Supertramp heeft de cover gemaakt in de sfeer van dit topic )
zou wat zijn!quote:
Dat moet lukken.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:01 schreef LTVDK het volgende:
RESPECT FOR THE MAN IN THE ICECREAM VAN.(al is dat een ander SCOOTAH nummer)quote:Op woensdag 30 december 2020 18:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het origineel van Scooter ken
Maar je schatte het wel goed inquote:Op woensdag 30 december 2020 18:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was weer eens de mosterd na de maaltijd...
quote:
Het origineel is nog altijd van DOuble Datequote:Op woensdag 30 december 2020 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
staat als enige plaat ooit onafgebroken in mijn top zoveel lijstjes (sinds 88)quote:
Geen ideequote:Op woensdag 30 december 2020 18:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat moet lukken.Krijgen we bij het record een berichtje op de FP?
PP'88?quote:Op woensdag 30 december 2020 18:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
staat als enige plaat ooit onafgebroken in mijn top zoveel lijstjes (sinds 88)
Is dat die man van t keldertje?quote:Op woensdag 30 december 2020 18:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat moet lukken.Krijgen we bij het record een berichtje op de FP?
Waarom staat Email To Berlin niet in de lijstquote:Op woensdag 30 december 2020 18:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het origineel is nog altijd van DOuble Date![]()
Nehquote:Op woensdag 30 december 2020 18:03 schreef het_fokschaap het volgende:
moeten we het Guinness book of records al in gaan schakelen voor deze reeks ?
En we hadden vorig jaar al een record te pakken.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:01 schreef LTVDK het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |