Het is wel een ABBA nummerquote:Op woensdag 30 december 2020 16:46 schreef Limoentjuh het volgende:
Dit klinkt niet als een ABBA nummer
Je hebt mooi verkeerd gespeldquote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 16:47 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
KlaarTast toe.
Even zitten en dan lekker douchen!
quote:Op woensdag 30 december 2020 16:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Misschien heb je een hold the line persoonlijkheid?
Maar het lijkt totaal niet op wat ze hiervoor hebben gemaakt...quote:
[ afbeelding ]
KlaarTast toe.
quote:Op woensdag 30 december 2020 16:48 schreef TheVulture het volgende:
Hier liep ABBA al een beetje op het eind toch?
Het ging toen flink minder qua relaties, beide koppels uit elkaar, werkten alleen zakelijk nog samen en dat schreven ze van zich af. Werd niet echt gepruimd toenquote:Op woensdag 30 december 2020 16:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het is wel minder poppy en meer verfijnd, dus in die zin snap ik de opmerking wel.
quote:Op woensdag 30 december 2020 16:48 schreef TheVulture het volgende:
Hier liep ABBA al een beetje op het eind toch?
Dat is een rare manier om 'Knowing Me Knowing You' te schrijven.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:47 schreef het_fokschaap het volgende:
beste Abba, samen met Eagle en o ja, the Winner takes it all...en volgens mij ben ik nog wel iets vergeten
Bij mij ook zoiets.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
The Day Before You Came is de #248 in de Gale500
Ik kom eraanquote:Op woensdag 30 december 2020 16:47 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
KlaarTast toe.
Ook op Billy stemmen volgend jaarquote:Op woensdag 30 december 2020 16:48 schreef LTVDK het volgende:
Wel ruimte voor 600 keer ABBA in die lijst maar een Goose of Billy Idol staan er niet in
Alweer zo'n rare spelfout iddquote:Op woensdag 30 december 2020 16:49 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dat is een rare manier om 'Knowing Me Knowing You' te schrijven.
Zweedse?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Dit is meer een luisterliedje inderdaad.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel opvallend trouwens dat The Day Before You Came en Eagle niet bepaald meedelen in de ABBA-bonus. Dit stond ooit nog op 44. Gimme Gimme Gimme zie ik op termijn wel de 2e hoogste ABBA worden.
Dit zijn dus toch oudevrouwenabbanummers, en geen studentenabbanummers.
Gaan jullie dan samen douchen?quote:
Hier op #205 in mijn top 1000. Hoogste van de 2 noteringen van ABBA, Lay All Your Love On Me staat op 654.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:48 schreef MTheBassman het volgende:
staat op #19 in mn top 500 deze trouwens.
quote:And turning out the light
I must have yawned and cuddled up for yet another night
And rattling on the roof I must have heard the sound of rain
The day before you came
Ja... maar ik moet er even over denken.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ook op Billy stemmen volgend jaar
En Falco, en..ehh...
@:Diaan73, weet jij het nog?
quote:Op woensdag 30 december 2020 16:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zweedse?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Falco staat inmiddels in mijn lijstje.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:49 schreef D. het volgende:
[..]
En Falco, en..ehh...
quote:Op woensdag 30 december 2020 16:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gaan jullie dan samen douchen?
Dat gevoel maakt de liedjes juist alleen maar sterker als je er op terugkijktquote:Op woensdag 30 december 2020 16:48 schreef Sabata het volgende:
[..]
Het ging toen flink minder qua relaties, beide koppels uit elkaar, werkten alleen zakelijk nog samen en dat schreven ze van zich af. Werd niet echt gepruimd toen
Ik wist dat die opmerking ging komenquote:Op woensdag 30 december 2020 16:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gaan jullie dan samen douchen?
Graag!quote:Op woensdag 30 december 2020 16:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja... maar ik moet er even over denken.
Ik heb gewoon braaf op White Wedding gestemdquote:Op woensdag 30 december 2020 16:49 schreef D. het volgende:
[..]
En Falco, en..ehh...
[ afbeelding ]
KlaarTast toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |