Mis 'm nu al.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:26 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Einde tijdperk Hendrix bij PSV
Spartak MoskouGodenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:26 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Ja superkut hè. Ik weet even niet wie ik dan nu moet gaan kiezen. Is er een mogelijkheid om - bij wijze van eerbetoon - Jorrit toch in het lijstje op te nemen?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:46 schreef Coco het volgende:
Benieuwd naar de reactie van @:Lange_Lans
Man man wat is die Rik dom.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:26 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Vind jij dit zelf een geslaagde grap?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Man man wat is die Rik dom.
Spartak Moskou is helemaal niet de hoofdstad van Rusland.
Was het maar een grap.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind jij dit zelf een geslaagde grap?
quote:de hoofdstad van Rusland: Spartak Moskou.
Per been, jaquote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik neem aan dat we er toch minimaal 20 miljoen voor krijgen? Ik bedoel, zo'n klasbak is niet te vervangen.
Er zijn tijden geweest dat ik 20 miljoen had willen betalen per gebroken been bij deze jongeman.quote:
Die relatie gaat sneuvelen ja. Godverdomme zeg, Russinnenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:46 schreef Buitendam het volgende:
Protip voor d’n Jorrit om het vriendinnetje thuis te laten.
Geile golddiggers zijn dat ook daar dus ja, Jorrit gaat daar zeker de aandacht trekken.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die relatie gaat sneuvelen ja. Godverdomme zeg, Russinnen
Je kunt beter Roemeense vrouwen hebben, die zijn minder preuts en geven betere service.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die relatie gaat sneuvelen ja. Godverdomme zeg, Russinnen
Service impliceert een zakelijke relatie?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je kunt beter Roemeense vrouwen hebben, die zijn minder preuts en geven betere service.
Ja, met 100% herhalingsgevaar.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Service impliceert een zakelijke relatie?
Dikke streep door de kampioensaspiraties?quote:Op zondag 10 januari 2021 10:00 schreef tja77 het volgende:
Nou mannen, vandaag gaat het gebeuren.
Een dikke streep door de kampioensaspiraties of wat denken jullie?
[poll=1353]
ik denk dat het verschil aan het einde van deze maand hetzelfde is als nu, geen van beide ploegen gaat deze maand alle punten pakken.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:42 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Dikke streep door de kampioensaspiraties?Zelfs bij een verlies sta je 'maar' op 4 punten achterstand. Ajax verloor voor voor de winterstop nog 2 punten tegen 1 of andere kutploeg dus ik zie links- of rechtsom geen reden voor paniek
Exact, dat denk ik ook. Het is wel lekker om nu +3 punten t.a.v. je directe concurrent te pakken natuurlijk, maar geen van beide is zo stabiel dat ze buiten deze wedstrijd om alle punten even gaan pakken.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat het verschil aan het einde van deze maand hetzelfde is als nu, geen van beide ploegen gaat deze maand alle punten pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |