Die jaquote:
Ja, in het nieuwe jaar kunnen we weer los in het SARS-COV19-2 subforumquote:Op woensdag 30 december 2020 13:32 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Er mag wel meer niet, de beste man neemt het zelf ook niet zo nauw met die maatregelen.
Goed dat je het zegt. Moet mijn bloemetjes ook nog ff water gevenquote:Op woensdag 30 december 2020 13:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan gaan mijn kamerplanten dood.
Succesquote:Op woensdag 30 december 2020 13:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Goed, ik ga 'm proberen te timen. Ik ga nu hardlopen, als ik over precies een uur terug ben heb ik de meeste kutplaten gemist en ben ik precies op tijd terug voor Eminem.
Dit gaat helemaal goedkomen.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Goed, ik ga 'm proberen te timen. Ik ga nu hardlopen, als ik over precies een uur terug ben heb ik de meeste kutplaten gemist en ben ik precies op tijd terug voor Eminem.
Succesquote:Op woensdag 30 december 2020 13:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Het was nou niet zo dat we met 20 mensen bij elkaar zouden komen ofzo. Gewoon even met z'n vijven om het jaar in ieder geval nog even goed af te sluiten na al in geen maanden meer iets te hebben gedaanquote:Op woensdag 30 december 2020 13:31 schreef D. het volgende:
[..]
Als er nog 2 overblijven houd je je in ieder geval netjes aan de regels
Gaaiaa gaaaiaa gaaaaiaaaquote:
Succes! Ik ga vanavond ook nog even. En heb ineens een koffie-to-godate vanmiddag. En ik drink geen koffiequote:Op woensdag 30 december 2020 13:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Nee, Jochem Myerquote:Op woensdag 30 december 2020 13:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Geit is gemolken is Mastermovies toch
Blijkbaarquote:Op woensdag 30 december 2020 13:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Is Gijs zijn broer overleden??![]()
![]()
Dat hoor ik voor het eerst
Jochem Meyjerquote:Op woensdag 30 december 2020 13:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Geit is gemolken is Mastermovies toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |