Nu de val begonnen is, wordt het lastig om deze terug te krijgen op oudjaarsdag.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hoort gewoon op 31 december deze
Niet live op Pinkpop zeker, die gaat door merg en been.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Tussen 6 en 7 vlak voor Nothing compares 2 U
Heb je zulke ondankbare buren? Dat is hun beste. 😁quote:Op woensdag 30 december 2020 13:30 schreef Evenstar het volgende:
Volgende stemplaat is Kashmir genot die op stand wijkruzie gaat
Zal wel weer nietquote:Op woensdag 30 december 2020 13:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet live op Pinkpop zeker, die gaat door merg en been.
Ik ga hier maar niet serieus op in want dan krijgen we een vervelend topic.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:32 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Er mag wel meer niet, de beste man neemt het zelf ook niet zo nauw met die maatregelen.
Gordijntjes de hele dag dicht genotquote:Op woensdag 30 december 2020 13:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moeten wij het goede voorbeeld maar nemen! Lekker FOK!ken!
Kan op het lijstje.quote:
Verstandigquote:Op woensdag 30 december 2020 13:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ga hier maar niet serieus op in want dan krijgen we een vervelend topic.
Oudjaarsdag vibes zo jaquote:Op woensdag 30 december 2020 13:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wel het uur van de epische platen met Nightwish en deze
Dan gaan mijn kamerplanten dood.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Gordijntjes de hele dag dicht genot
Denkt dat 1 van de buren het kan waarderen, rest niet.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:33 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Heb je zulke ondankbare buren? Dat is hun beste. 😁
Allemaal een appje sturen tegen die tijd?quote:Op woensdag 30 december 2020 13:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet live op Pinkpop zeker, die gaat door merg en been.
Valensia - Gaia?quote:Op woensdag 30 december 2020 13:33 schreef TheVulture het volgende:
Dit doet me denken aan die Nederlandse Vangelis-kloon met die kerstachtige plaat.... Ik ben de naam kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |