Laten we het hopen.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik mag graag even weten hoe de vork in de steel zit. En het is toch een kwestie van tijd voordat je weer opdondert.
Dan moet je gewoon rapper zijn, droplul.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:11 schreef GGMM het volgende:
Vieze hoer ik was bezig met het nieuwe topic
Dit vergeet ik niet snel
Oke sorryquote:Op woensdag 30 december 2020 13:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon rapper zijn, droplul.
lolquote:Op woensdag 30 december 2020 13:13 schreef maxi-mus het volgende:
Eigenlijk wel ja @:ggmm
Overigens heb ik niet echt een dm gekregen dus de note kan weer weg. (je kunt namelijk niet openbaren wat er niet is)
Nee hoor, maar feitelijke onjuistheden betreur ik.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
lol
Bang dat die echt een note had gekregen
Maar niet genoeg om te liegen blijkbaarquote:Op woensdag 30 december 2020 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee hoor, maar feitelijke onjuistheden betreur ik.
Ok Derksen.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee hoor, maar feitelijke onjuistheden betreur ik.
Je hebt zelf ook gelogen dus.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar niet genoeg om te liegen blijkbaar
Maar ik had je geen note gegeven en dit wordt te vermoeiend. Dus tijd voor koffie
@:wereldgozer @:jojoortje @:caland
Ja, maar m'n punt was ook meer dat het niet overeenkwam met je stelling dat je onjuistheden betreurt.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook gelogen dus.
Geniet van je koffie!
quote:Op woensdag 30 december 2020 13:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar m'n punt was ook meer dat het niet overeenkwam met je stelling dat je onjuistheden betreurt.
En dat heb ik NOG NOOIT gezegd.
(dit wist je vast wel)quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh oke dat vergeef ik je dan.
Ik ben trots op je maatNu mijn opmerking niet blijkt te kloppen neem ik het terug. Feitelijke onjuistheden betreur ik altijd ten zeerste.
Klopt, ik was benieuwd of je zo ver zou gaan om het op te zoeken. Hardop gelachen.quote:
Oh ja dat was ik nog vergeten te zeggenquote:
Ja, ik kon het niet langer meer aanzien en heb die jongen toch verwittigd.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien kwam haar man erachter dat ze hier aandacht van andere mannen zocht
(lol)quote:
Hopelijk wel.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien kwam haar man erachter dat ze hier aandacht van andere mannen zocht
Havana Club godenquote:Op woensdag 30 december 2020 13:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
De rum al ingeslagen voor morgenavond?
Nee helaas niet, het is ontzettend druk op het werk momenteel.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, ik was benieuwd of je zo ver zou gaan om het op te zoeken. Hardop gelachen.
heb je vakantie?
Link?quote:Op woensdag 30 december 2020 13:12 schreef GGMM het volgende:
Ondertussen heeft mijn reactie op twitter al 11 likes te pakken
Nee, een anderequote:Op woensdag 30 december 2020 13:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Link?
Die op top 5 van Twente?
Dat ze de agenten hebben beledigd, aangevallen en eentje geprobeerd te verstikken sneeuwt zo wel onderquote:
'kutneger'' zeggen is natuurlijk vele malen ergerquote:Op woensdag 30 december 2020 13:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat ze de agenten hebben beledigd, aangevallen en eentje geprobeerd te verstikken sneeuwt zo wel onder
je moet een fout nooit goedmaken met een andere foutquote:Op woensdag 30 december 2020 13:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat ze de agenten hebben beledigd, aangevallen en eentje geprobeerd te verstikken sneeuwt zo wel onder
Dat zegt niemand.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:48 schreef Coco het volgende:
[..]
'kutneger'' zeggen is natuurlijk vele malen erger
Er is ook racisme onder politici, bankiers, ambtenaren, hoveniers, accountants en vuilnismannen.quote:
Veel witwassersquote:Op woensdag 30 december 2020 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is ook racisme onder politici, bankiers, ambtenaren, hoveniers, accountants en vuilnismannen.
En fok mods.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is ook racisme onder politici, bankiers, ambtenaren, hoveniers, accountants en vuilnismannen.
In China wel blijkbaarquote:Op woensdag 30 december 2020 13:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
wmv-formaat wordt toch nauwelijks meer gebruikt
Ik ga morgenmiddag nog ff naar de winkelquote:Op woensdag 30 december 2020 13:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
De rum al ingeslagen voor morgenavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |