Werkelijk alles waar je niet direct competent voor bent gooien op 'zorgvuldigheid'. Dat is ook een bijverschijnsel van dit jaar dat me mijn strot uit komt.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:24 schreef trein2000 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ns-tegen-coronavirus
Zo'n beetje heel europa gaat meer vaccinsdoses uit een flesje halen. Dat schijnt te kunnen. Wat lezen we vervolgens:
[..]
Ik word gek hier. Wanneer gaan deze faalhazen eruit?
Ja, maar beleidsmakers houden daar wel degelijk rekening mee. Straks stijgen de aantallen door, en gaat iedereen dat toeschrijven op de heropening van scholen.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als het aan het RedTeam ligt dan gaan de scholen voor de zomer niet meer open. Wat die erover zeggen neem ik dus ter kennisgeving aan.
https://ourworldindata.org/covid-vaccinationsquote:Op woensdag 30 december 2020 14:18 schreef 297534 het volgende:
Als het inenten eindelijk gaat beginnen, dan lijkt het me wel leuk als er een teller komt, waarop je kan zien hoeveel vaccinaties er al zijn gedaan. Dan kan ik dat de hele dag gaan bijhouden. Net als de stemmen bij de Amerikaanse verkiezingen.
was allang bekend....8 januari is het show moment van NL.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:19 schreef Confetti het volgende:
Lees net dat de vaccinatielocaties in Rotterdam en Houten niet op 8 januari openen maar op 11 januari.
Achterlijke faalhazen.
https://www.gelderlander.(...)-in-veghel~ac56b3ae/
Ik ga het ook gebruiken op mijn werk als ik achterloop of traag ben.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Werkelijk alles waar je niet direct competent voor bent gooien op 'zorgvuldigheid'. Dat is ook een bijverschijnsel van dit jaar dat me mijn strot uit komt.
Bij die school in Bergschenhoek lijkt de Britse variant de boosdoener maar kan eeb incident zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:25 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Gezien er nog geen overeenstemming is of kinderen nu wel of niet net zo besmettelijk zijn na 9 maanden lijkt het mij duidelijk dat dit niet voor 19 januari helder wordt. Oftewel, gewoon weer open.
Ja, normaal heb ik best snel last van verkoudheden en nu niet noemenswaardig gehad. Ik gok een combinatie van gedrag + vitamine D-niveau opgekrikt (waar ik voorheen nooit op lette).quote:Op woensdag 30 december 2020 14:27 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Zijn er trouwens anderen die dit jaar nog niet ziek zijn geworden?
Normaal heb ik veel vaak een verkoudheid, kuch, keelpijn of een keer het goed te pakken. Tot dusver het hele jaar met alle covid maatregelen nog niet eens een loopneus.
Hebben we trouwens met alle deze maatregelen de griep zowat de wereld uitgeholpen? Hoor er niemand meer over.
we hebben toch al een lockdown ?quote:Op woensdag 30 december 2020 14:23 schreef Noordzijde het volgende:
Gewoon lockdown instellen voor mensen boven 60+. 2 weken.
Ik ben vaak ook meermaals per jaar goed verkouden. Heel het jaar niet ziek geweest (al zul je zien dat ik me nu jinx en over een paar dagen goed ziek word). Een van de weinige voordelen van dit alles.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:27 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Normaal heb ik veel vaak een verkoudheid, kuch, keelpijn of een keer het goed te pakken. Tot dusver het hele jaar met alle covid maatregelen nog niet eens een loopneus.
Hebben we trouwens met alle deze maatregelen de griep zowat de wereld uitgeholpen? Hoor er niemand meer over.
ze mogen een keer opflikkeren met hun zorgvuldigheid excuusquote:Op woensdag 30 december 2020 14:24 schreef trein2000 het volgende:
Zo'n beetje heel europa gaat meer vaccinsdoses uit een flesje halen. Dat schijnt te kunnen. Wat lezen we vervolgens:
[..]
Dan zijn er al honderdduizenden vaccinaties gedaan in Europa en komt Nederland nog met een showmomentquote:Op woensdag 30 december 2020 14:28 schreef Predator40 het volgende:
[..]
was allang bekend....8 januari is het show moment van NL.
Ik heb (gelukkig, alvast afkloppen) zelden de griep, dus echt koorts etc. Denk dat de laatste keer 4 jaar terug was ongeveer. Lichte verkoudheid wel vaker, toch wel bijna elk jaar 1X idd. Tot nu toe ook die (nog) niet gehad.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:27 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ja, maar dan rest gewoon gedeeltelijk open.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:29 schreef Predator40 het volgende:
[..]
we hebben toch al een lockdown ?
Ik ben slanker dan hij en mijn BMI is al nipt boven de 25.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:09 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ohja deze man heeft echt overgewicht...waarom plaats je zoiets als je niet eens leest waar het om gaat?
Lees ik hier de start voor de "met griep weer maatregelen instellen" campagne?quote:Op woensdag 30 december 2020 14:27 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik word er gewoon agressief van. Het is arrogantie ten top.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Werkelijk alles waar je niet direct competent voor bent gooien op 'zorgvuldigheid'. Dat is ook een bijverschijnsel van dit jaar dat me mijn strot uit komt.
Dat zou echt de limiet zijn, om ook nog even groots te doen dat je als debiel broertje ook eens start met enten.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dan zijn er al honderdduizenden vaccinaties gedaan in Europa en komt Nederland nog met een showmoment
Hey OProg, waarom is je werk volgende week niet live?quote:Op woensdag 30 december 2020 14:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga het ook gebruiken op mijn werk als ik achterloop of traag ben.
![]()
![]()
Is ook een cliche veilig antwoord voor cliche sollicitatievragen mbt eventuele zwakke punten.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga het ook gebruiken op mijn werk als ik achterloop of traag ben.
![]()
![]()
Stel je voor dat ze niet naar de vrijmibo kunnen.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:19 schreef Confetti het volgende:
Lees net dat de vaccinatielocaties in Rotterdam en Houten niet op 8 januari openen maar op 11 januari.
Achterlijke faalhazen.
https://www.gelderlander.(...)-in-veghel~ac56b3ae/
Volgend jaar bij je belastingaangifte zeggen: "Ja sorry hoor, wordt juni. Waarom? Ik moet het zorgvuldig doen."quote:Op woensdag 30 december 2020 14:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nou, brace for impact alvast dan maar, want ik vrees dat dat wel gaat gebeuren. Ik sluit zelfs niet uit dat Hugo er een liedje bij komt zingen.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat zou echt de limiet zijn, om ook nog even groots te doen dat je als debiel broertje ook eens start met enten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |