quote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 12:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Ghost Love Score is bijna 11 minuten lang
quote:Op woensdag 30 december 2020 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die eerste duurt 10 minuten
Bedankt jong0ns lekker gewerkt.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ghost love score duurt 10 minuten.
Hoogtepunt uit de lijst?quote:Op woensdag 30 december 2020 12:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Ghost Love Score is bijna 11 minuten lang
Inderdaad, om 17.00 uur Echoesquote:Op woensdag 30 december 2020 12:59 schreef Poppejans het volgende:
Goddelijkste nummer ooit komt eraan
Islands in the streamquote:
Ik ga dochter wel rond Slayer op Zoom gooien, 30m wachten en dat is het nog steeds even wachten totdat host je binnenlaat, fuck thatquote:Op woensdag 30 december 2020 12:59 schreef Poppejans het volgende:
Goddelijkste nummer ooit komt eraan
En worn down piano (nu al?) ook acht.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ghost love score duurt 10 minuten.
Minstens 4 toffe nummers.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
365 Ghost Love Score Nightwish![]()
364 Set Fire To The Rain Adele![]()
363 Islands In The Stream Kenny Rogers & Dolly Parton
362 Worn Down Piano The Mark & Clark Band![]()
![]()
361 River Deep Mountain High Ike & Tina Turner![]()
360 Window Of My Eyes Cuby & the Blizzards
359 Everywhere Fleetwood Mac![]()
358 Baba O'Riley The Who![]()
357 I'm Still Standing Elton John
DIT DIT DITquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopen op dingen die toch niet gaan gebeuren.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 13:00 schreef Limoentjuh het volgende:
Moet ik ook weer allemaal missen helaas.![]()
364 Set Fire To The Rain Adele
362 Worn Down Piano The Mark & Clark Band
361 River Deep Mountain High Ike & Tina Turner
359 Everywhere Fleetwood Mac
358 Baba O'Riley The Who
357 I'm Still Standing Elton Johnadele ken je wel limoennnnnnnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed idee! Ik probeer mee te doenquote:Op woensdag 30 december 2020 13:00 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik ga dochter wel rond Slayer op Zoom gooien, 30m wachten en dat is het nog steeds even wachten totdat host je binnenlaat, fuck that
die zakt ook elk jaar weer, zonde.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En worn down piano (nu al?) ook acht.
Wel mooi dat er geen reden is om hem op dat tijdstip af te kappen voor het nieuwsquote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 13:00 schreef Limoentjuh het volgende:
Moet ik ook weer allemaal missen helaas.![]()
364 Set Fire To The Rain Adele
362 Worn Down Piano The Mark & Clark Band
361 River Deep Mountain High Ike & Tina Turner
358 Baba O'Riley The Who
357 I'm Still Standing Elton JohnJij dacht aan aint no mountain van Marvin Gaye en Tammi Terrel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 30 december 2020 12:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Veel plezier met Ghost Love Score, denk wel mijn favoriet in de gehele lijst
Smakeloze natiequote:Op woensdag 30 december 2020 13:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
die zakt ook elk jaar weer, zonde.
Terechte klacht.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En worn down piano (nu al?) ook acht.
Kloptquote:Op woensdag 30 december 2020 13:00 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
GLS is een fan favourite geloof ik, de eland stond vorig jaar zo hoog omdat Floor en Beste Zangers. Die laatste is ook pittig hard gezakt.
Ghetto Superstar dusquote:Op woensdag 30 december 2020 12:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Islands in the stream
That is what we are
No one in between
How can we be wrong
Sail away with me
To another world
And we rely on each other, ah ha
From one lover to another, ah ha
Ohhhh diequote:Op woensdag 30 december 2020 12:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Islands in the stream
That is what we are
No one in between
How can we be wrong
Sail away with me
To another world
And we rely on each other, ah ha
From one lover to another, ah ha
Mag nog wel n plaatsje of 1000 afquote:Op woensdag 30 december 2020 13:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
die zakt ook elk jaar weer, zonde.
Jazekerquote:
We moeten Henk Poort nog krijgen toch?quote:Op woensdag 30 december 2020 13:00 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
GLS is een fan favourite geloof ik, de eland stond vorig jaar zo hoog omdat Floor en Beste Zangers. Die laatste is ook pittig hard gezakt.
quote:Op woensdag 30 december 2020 13:02 schreef Evenstar het volgende:
Als het goed is begint GLS zo zonder Gijs gelul
Elan is ook een middelmatig nummer, heel commercieel.quote:
Toch knap van Nightwish / Floorquote:
Ha, die ken ik welquote:Op woensdag 30 december 2020 13:01 schreef Gretzl het volgende:
Een uur om mijn downtime van de nacht en ochtend in te halen (veel te lang geslapen![]()
)
364 Set Fire To The Rain Adele![]()
362 Worn Down Piano The Mark & Clark Band![]()
![]()
361 River Deep Mountain High Ike & Tina Turner![]()
360 Window Of My Eyes Cuby & the Blizzards![]()
358 Baba O'Riley The Who![]()
357 I'm Still Standing Elton John
Dit. Zou zo graag Greatest Show on Earth in de lijst willen zien. Bijna 20 minuten genieten.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Elan is ook een middelmatig nummer, heel commercieel.
Nummers als Ghost Love Score, Poet and the Pendelum, Greatest Show on Earth, dat is pas Nightwish
Jij doet niet meer meequote:Op woensdag 30 december 2020 13:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mag nog wel n plaatsje of 1000 af
Ik ken 2 3 nummers van haar.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
adele ken je wel limoennnnnnn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |