Absoluut, net even wat vloeienderquote:Op woensdag 30 december 2020 12:18 schreef Evenstar het volgende:
Deze is gewoon beter dan origineel, SORRY NOT SORRY
[ afbeelding ]
Oh, ik dacht de 17equote:Op woensdag 30 december 2020 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie al dat dit uit de 16e eeuw ofzo komt?
Meh-tallica.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:19 schreef Keyos het volgende:
Als fan van Metallica vind ik deze maar meh.
quote:Op woensdag 30 december 2020 12:19 schreef essnhills het volgende:
Dit ken ik niet, ik ga nog even de taken die bij volwassenheid horen afmaken, en dan kom ik echt
ik schaam me een beetje voor mrs robinson dat het zich i ndit rijtje moet scharenquote:Op woensdag 30 december 2020 12:19 schreef BillDauterive het volgende:
Het is even geen goed uurtje, hè?
Of The Call Of Ktuluquote:
Hier Enter Sandman en Onequote:Op woensdag 30 december 2020 12:20 schreef Poppejans het volgende:
1 van de leukste van Metallica vind ik!
Maar ik stemde (uiteraard) op dat poppelied
Poppelied stemgenotquote:Op woensdag 30 december 2020 12:20 schreef Poppejans het volgende:
1 van de leukste van Metallica vind ik!
Maar ik stemde (uiteraard) op dat poppelied
Ik op zich wel, maar wel in hun 83-88 periode (91 was ook nog wel ok)quote:
Haha ja. Ik hoop het ook 🤞quote:Op woensdag 30 december 2020 12:21 schreef TheVulture het volgende:
Het kort pittige huisvrouwenleger heeft Borsato trouwens massaal laten vallen dit jaar, ben benieuwd of ie volgend jaar verder wegzakt....
denk ik ook, veel onnodig hoge hits en heel veel verschillende bandjes waarvan de hoogste nummers nog moeten komen.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze 3 nummers achter elkaar is wel hoe ik met 30 december ongeveer voorstel. Zometeen waarschijnlijk Bruce, Andre Hazes, Blof en Guus. En dan 1 goed liedje ertussen met een bonus van Simon en Garfunkel ofzo
Tussen 14 en 15 hebben we straks min of meer zo'n uurquote:Op woensdag 30 december 2020 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze 3 nummers achter elkaar is wel hoe ik met 30 december ongeveer voorstel. Zometeen waarschijnlijk Bruce, Andre Hazes, Blof en Guus. En dan 1 goed liedje ertussen met een bonus van Simon en Garfunkel ofzo
quote:Op woensdag 30 december 2020 12:22 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het is wel leuk dat die zanger piloot is
Prima als dat deze (of een nummer van Borsato) vervangt, maar het zal dan waarschijnlijk ten koste gaan van Tim Hardin ofzo dus dan niet akkoordquote:Op woensdag 30 december 2020 12:22 schreef Evenstar het volgende:
Dat Battery er niet in staat vind ik ook gaar inderdaad.
Waarschijnlijk wel want de whisky zit nog in de flesquote:Op woensdag 30 december 2020 12:20 schreef het_fokschaap het volgende:
hebben ze dit gemaakt toen ze nuchter waren ?
quote:Op woensdag 30 december 2020 12:22 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Ik snap m niequote:Op woensdag 30 december 2020 12:22 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 december 2020 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, dit is het beste nummer van het uur voorlopig
quote:Op woensdag 30 december 2020 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeker!quote:Op woensdag 30 december 2020 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Classic 30 december. Slechtste dag van de lijst wat betreft de dalen.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Tussen 14 en 15 hebben we straks min of meer zo'n uur
Denk dat ik dan even ga hardlopen. Zonder muziek.
Sowquote:Op woensdag 30 december 2020 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga maar weer neuken. Ik ga daar pas luisteren na dit uur.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind deze nog wel ok en Engel is ook nog wel te doen, maar als ik moet kiezen kies ik wel voor dezequote:
Qua discussie wel. Qua muziek absoluut niet.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:24 schreef skysherrif het volgende:
eigenlijk 1 van de betere uren, collectieve haat op borsato, michelle, kensington, blof
Inderdaad.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:23 schreef Szura het volgende:
Dit nr van Kensington heb ik al gehoord
Nee, dit is pure minachting van de luisteraar. Dit zijn een stelletje nobuddies, echt weerzinwekkend.quote:
quote:
De waardeloze meuk is nu eindelijk geweest ja, The Unforgiven, Enter Sandman, One, Master en Fade to Black zijn prima. Nothing Else vind ik niet zo maar hoort wel bij oudjaar.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:25 schreef PzKpfw het volgende:
En dan moeten de meeste nummers van Metallica nog komen
... biedt wel een soort troost.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:25 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Waardeloze muziek bij een waardeloze DJ. Ergens klopt het wel, maar kut blijft het.
quote:Op woensdag 30 december 2020 12:25 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]Ok, de grap zal mn intelligentie wel te boven gaan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
Die van Iron Maiden ook toch?quote:Op woensdag 30 december 2020 12:22 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Dat is ze geraaie ook!!!quote:Op woensdag 30 december 2020 12:26 schreef kipknots het volgende:
[..]
Mijn vrouw zet hem ook harder hiervoor.
ja, dit is hoogstaand hoor...vooral als je hem uit moet leggenquote:Op woensdag 30 december 2020 12:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ok, de grap zal mn intelligentie wel te boven gaan...
Rond 13:05 jaquote:Op woensdag 30 december 2020 12:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
volgens mij komt er zo een nummer waar jij enorm fan van bent he
En nog zijn er zo 10 nummers meer van Metallica die er best in mogenquote:Op woensdag 30 december 2020 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De waardeloze meuk is nu eindelijk geweest ja, The Unforgiven, Enter Sandman, One, Master en Fade to Black zijn prima. Nothing Else vind ik niet zo maar hoort wel bij oudjaar.
... Gijs?quote:Op woensdag 30 december 2020 12:27 schreef MadMaster het volgende:
Annekedote:
Het kenteken van onze auto is G-...-DJ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |