denk ik ook, veel onnodig hoge hits en heel veel verschillende bandjes waarvan de hoogste nummers nog moeten komen.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze 3 nummers achter elkaar is wel hoe ik met 30 december ongeveer voorstel. Zometeen waarschijnlijk Bruce, Andre Hazes, Blof en Guus. En dan 1 goed liedje ertussen met een bonus van Simon en Garfunkel ofzo
Tussen 14 en 15 hebben we straks min of meer zo'n uurquote:Op woensdag 30 december 2020 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze 3 nummers achter elkaar is wel hoe ik met 30 december ongeveer voorstel. Zometeen waarschijnlijk Bruce, Andre Hazes, Blof en Guus. En dan 1 goed liedje ertussen met een bonus van Simon en Garfunkel ofzo
quote:Op woensdag 30 december 2020 12:22 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het is wel leuk dat die zanger piloot is
Prima als dat deze (of een nummer van Borsato) vervangt, maar het zal dan waarschijnlijk ten koste gaan van Tim Hardin ofzo dus dan niet akkoordquote:Op woensdag 30 december 2020 12:22 schreef Evenstar het volgende:
Dat Battery er niet in staat vind ik ook gaar inderdaad.
Waarschijnlijk wel want de whisky zit nog in de flesquote:Op woensdag 30 december 2020 12:20 schreef het_fokschaap het volgende:
hebben ze dit gemaakt toen ze nuchter waren ?
quote:Op woensdag 30 december 2020 12:22 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Ik snap m niequote:Op woensdag 30 december 2020 12:22 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 december 2020 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, dit is het beste nummer van het uur voorlopig
quote:Op woensdag 30 december 2020 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeker!quote:Op woensdag 30 december 2020 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Classic 30 december. Slechtste dag van de lijst wat betreft de dalen.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Tussen 14 en 15 hebben we straks min of meer zo'n uur
Denk dat ik dan even ga hardlopen. Zonder muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |