Sowquote:Op woensdag 30 december 2020 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga maar weer neuken. Ik ga daar pas luisteren na dit uur.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind deze nog wel ok en Engel is ook nog wel te doen, maar als ik moet kiezen kies ik wel voor dezequote:
Qua discussie wel. Qua muziek absoluut niet.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:24 schreef skysherrif het volgende:
eigenlijk 1 van de betere uren, collectieve haat op borsato, michelle, kensington, blof
Inderdaad.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:23 schreef Szura het volgende:
Dit nr van Kensington heb ik al gehoord
Nee, dit is pure minachting van de luisteraar. Dit zijn een stelletje nobuddies, echt weerzinwekkend.quote:
quote:
De waardeloze meuk is nu eindelijk geweest ja, The Unforgiven, Enter Sandman, One, Master en Fade to Black zijn prima. Nothing Else vind ik niet zo maar hoort wel bij oudjaar.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:25 schreef PzKpfw het volgende:
En dan moeten de meeste nummers van Metallica nog komen
... biedt wel een soort troost.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:25 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Waardeloze muziek bij een waardeloze DJ. Ergens klopt het wel, maar kut blijft het.
quote:Op woensdag 30 december 2020 12:25 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]Ok, de grap zal mn intelligentie wel te boven gaan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |