Zo dood als een mors...quote:Op woensdag 30 december 2020 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe was het nu ook alweer met Don Henley
Ok, goede reddingquote:Op woensdag 30 december 2020 11:21 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Nouja als ik de oude albums luister staan er echt pareltjes op. En natuurlijk later Innuendo
Maar die mindere tussenjaren worden juist nogal gehypt.
en 'ik heb er weinig mee' + 'hype' = kut
Dan zou het Taaaaaaaayloooooooooor moeten zijnquote:Op woensdag 30 december 2020 11:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
wij hebben hier meer o's dan e's
Ik vind die ook sufquote:Op woensdag 30 december 2020 11:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dan lopen we elkaar precies misAl heb ik gisteravond geloof ik ook nog even mee zitten posten.
Ik vind die BSN vraag altijd suf, ik moet dan de hele reeks opnoemen voordat ik bij de laatste 3 cijfers ben. Net als met mijn rekeningnummer
Alles goed met jou?
Heb jij ook zo'n sterk accent?quote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 11:22 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dit ga je nog wel ff horen ben ik bang Peace
Voor tijdens de dweilpauze?quote:
Voor mij was 2020 een topjaar vanwege de geboorte van mijn zoonquote:Op woensdag 30 december 2020 11:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind die ook sufDaarom heb ik hem maar onthouden
Jawel! 2020 was niet mijn favoriete jaar, maar goed, dat geldt voor velen. Met jou?
Daarom staat Innuendo steevast op mijn lijstje. Blijft een briljante band. Maar ook briljante bands maken missers.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ok, goede reddingIk vind ook niet alles even goed maar ze hebben toch ook heel wat toppers gemaakt. Innuendo inderdaad, beter dan BoRap!
Ik heb denk ik een grap gemistquote:Op woensdag 30 december 2020 11:23 schreef peaceman het volgende:
[..]ach ja... zo blijven jullie me in elk geval herinneren . dus wie is er uiteindelijk het slechtst af?
Volgens mij voor een deel het laatste en ze staan vaak erg hoog.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:23 schreef MTheBassman het volgende:
ik heb eigenlijk nauwelijks eagles voorbij horen komen. Of ik heb een slecht geheugen of ze waren allemaal 's nachts/vroeg in de ochtend gedraaid.
Niet meer zo erg als tijdens mijn puberteit, hoewel de meesten mijn afkomst wel weten te raden...quote:
Denk dat ze vrijwel allemaal nog gaan langskomen.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:23 schreef MTheBassman het volgende:
ik heb eigenlijk nauwelijks eagles voorbij horen komen. Of ik heb een slecht geheugen of ze waren allemaal 's nachts/vroeg in de ochtend gedraaid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |