Over drummers gesprokenquote:
Nu vraag ik me af waarom je dan gebeld wordt.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik zie dat je alleen 's ochtends actief bent. Dan slaap ik nog, maar vanochtend werd ik wakker gebeldHet was nog een serieus gesprek ook. "Wilt u de laatste drie letters van uw burgerservicenummer doorgeven?" Ik slaap nog half en zeg: "euhm..... ik geloof 123", waarop ze antwoordt: "dat zijn de eerste drie nummers". Naja, die accepteerde ze ook
![]()
Daarna vroeg ze mijn emailadres (die ze hadden, maar fout geschreven hadden!) en was ik klaarwakker om naar de top 2000 te luisteren.
Ik zag je net voorbij komen op Zoomquote:
Ja dan lopen we elkaar precies misquote:Op woensdag 30 december 2020 11:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik zie dat je alleen 's ochtends actief bent. Dan slaap ik nog, maar vanochtend werd ik wakker gebeldHet was nog een serieus gesprek ook. "Wilt u de laatste drie letters van uw burgerservicenummer doorgeven?" Ik slaap nog half en zeg: "euhm..... ik geloof 123", waarop ze antwoordt: "dat zijn de eerste drie nummers". Naja, die accepteerde ze ook
![]()
Daarna vroeg ze mijn emailadres (die ze hadden, maar fout geschreven hadden!) en was ik klaarwakker om naar de top 2000 te luisteren.
Daar loopt er een.quote:
Dat moet je aan @peaceman vragen.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Over drummers gesproken
Leeft deze nog??
Glenn heeft in elk geval Freyquote:Op woensdag 30 december 2020 11:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Over drummers gesproken
Leeft deze nog??
Ik ben betraptquote:Op woensdag 30 december 2020 11:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zag je net voorbij komen op Zoom
Qua uitspraak he, die praten toch ook zoquote:
Nouja als ik de oude albums luister staan er echt pareltjes op. En natuurlijk later Innuendoquote:
wij hebben hier meer o's dan e'squote:Op woensdag 30 december 2020 11:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Qua uitspraak he, die praten toch ook zo
quote:Op woensdag 30 december 2020 11:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Qua uitspraak he, die praten toch ook zo
@peacemanquote:Op woensdag 30 december 2020 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe was het nu ook alweer met Don Henley
morsdoodquote:Op woensdag 30 december 2020 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe was het nu ook alweer met Don Henley
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |