Volgend jaar collectief op Fishermen’s Blues stemmen.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:11 schreef laxus13 het volgende:
Waterjongens zijn ook crimineel onderschat
nsfw?quote:Op woensdag 30 december 2020 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Om naar de website van deze band te gaan moet je niet naar waterboys.com gaan.
Het valt overigens ook niet aan te raden om naar die site te gaan, zeker niet als je op kantoor bent.
Don't Bang The Drum Iddquote:Op woensdag 30 december 2020 10:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
absoluut. dit is niet eens hun beste nummer
Ah interessant, dat zijn niet de meest makkelijke Bowie nummers, wel ontzettend mooiquote:Op woensdag 30 december 2020 10:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lazarus en Blackstar.
Vooral Lazarus. Verder heb ik Bowie nooit wat gevonden.
ik ook, dit doet me vrij weinig.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:11 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik heb nooit gesnapt waarom dit altijd zo rond de 300-400 staat.
Vind dit meer een nummer voor rond de 1700 tbh
Serieus? Doel je op Starman? Prachtig nummer manquote:Op woensdag 30 december 2020 10:11 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik heb nooit gesnapt waarom dit altijd zo rond de 300-400 staat.
Vind dit meer een nummer voor rond de 1700 tbh
Don't bang the drumquote:Op woensdag 30 december 2020 10:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgend jaar collectief op Fishermen’s Blues stemmen.
Straks ga je ook nog iets vertellen over die zanger van Somebody that I used to Know, je weet wel, Goatse.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het valt overigens ook niet aan te raden om naar die site te gaan, zeker niet als je op kantoor bent.
Dat kun je stellenquote:
Mooi!!!quote:Op woensdag 30 december 2020 10:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
het drankspel was eindelijk geslaagd ja
Heroes niet eens noemenquote:Op woensdag 30 december 2020 10:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lazarus en Blackstar.
Vooral Lazarus. Verder heb ik Bowie nooit wat gevonden.
Nee, de Waterboys.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Serieus? Doel je op Starman? Prachtig nummer man
klinkt goedquote:Op woensdag 30 december 2020 10:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mooi!!!
Ik heb vannacht flink geslapen, dan kan deze oude man wel weer meedoen vanavond!
Heb ook een zeldzame 7 uur slaap gehad, das veel langer dan gemiddeld tijdens de top 2000 tegenwoordig..quote:Op woensdag 30 december 2020 10:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mooi!!!
Ik heb vannacht flink geslapen, dan kan deze oude man wel weer meedoen vanavond!
Je moet ook niet googlen naar het een-na-beste album van The Cure op het werk.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schrok al. Eens met dit nummer. Mooi nummer maar, mja. Ik kan er niet veel mee.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:13 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Nee, de Waterboys.
Bowie is natuurlijk
The Pan Within, red army blues... allemaal prachtigquote:Op woensdag 30 december 2020 10:13 schreef ok01 het volgende:
Ik vind The Waterboys geweldig, maar deze hoeft niet perse van mij![]()
Dan liever Dont Bang the Drum of A girl called Johnny
ja, ik snap daarbij totaal niet waarom uitgerekend dat nummer het hoogst staat van Bowie. Ik kan 10 nummers van hem opnoemen die ik daar liever zie staan dan Heroes.quote:
Precies, ik denk dat ik deze gewoon te vaak gehoord heb inmiddelsquote:Op woensdag 30 december 2020 10:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
The Pan Within, red army blues... allemaal prachtig
ik ookquote:Op woensdag 30 december 2020 10:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja, ik snap daarbij totaal niet waarom uitgerekend dat nummer het hoogst staat van Bowie. Ik kan 10 nummers van hem opnoemen die ik daar liever zie staan dan Heroes.
Moest even googlen, maar nu snap ik hemquote:Op woensdag 30 december 2020 10:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je moet ook niet googlen naar het een-na-beste album van The Cure op het werk.
Of naar het beste can Terence Trant d’Arby
Eensquote:Op woensdag 30 december 2020 10:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja, ik snap daarbij totaal niet waarom uitgerekend dat nummer het hoogst staat van Bowie. Ik kan 10 nummers van hem opnoemen die ik daar liever zie staan dan Heroes.
Nou, Starman alleen al. Heroes moet je voor in de mood zijn. Toen hij overleden was en elk mediaplatform compleet van slag was (want onverwacht), werd Heroes massaal gedraaid en ik dacht, eh.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit loopt niet meer Hans.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 10:17 schreef vencodark het volgende:
Goed, ik heb thuis van die Homepods staan dus ik ga na de top 2000 eens willekeurig Bowie’s luisteren. Wie weet leer ik zijn God-status dan te begrijpen.
Gewoon voor volgend jaar alvast, hoef je je daar ook niet meer druk om te makenquote:Op woensdag 30 december 2020 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit loopt niet meer Hans.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
quote:Op woensdag 30 december 2020 10:18 schreef Isorden het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Veeg me opquote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 10:18 schreef PippenScottie het volgende:
Fijne zesde(?) kerstdag allemaal
Die stond op 856quote:Op woensdag 30 december 2020 10:20 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
is de laatste Mariah Carey al geweest ?
Hij heeft hele mooie dingen gemaakt, maar ook heel veel bagger (net als God zeg maar, als je daarin gelooft)quote:Op woensdag 30 december 2020 10:17 schreef vencodark het volgende:
Goed, ik heb thuis van die Homepods staan dus ik ga na de top 2000 eens willekeurig Bowie’s luisteren. Wie weet leer ik zijn God-status dan te begrijpen.
Oeh njomm! Succesquote:
nee, hij is die wielrenner.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:21 schreef peaceman het volgende:
Was hij nou de eerste mens op de maan?
Ja op de gitaarquote:
Ik ook de rest van het nummerquote:
Het is alweer mijn 7e keer zag ik vanmorgen. Thnx en jij succes morgen!quote:Op woensdag 30 december 2020 10:20 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oeh njomm! Succes
Ik morgen voor het allereerst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |