Volgend jaar collectief op Fishermen’s Blues stemmen.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:11 schreef laxus13 het volgende:
Waterjongens zijn ook crimineel onderschat
nsfw?quote:Op woensdag 30 december 2020 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Om naar de website van deze band te gaan moet je niet naar waterboys.com gaan.
Het valt overigens ook niet aan te raden om naar die site te gaan, zeker niet als je op kantoor bent.
Don't Bang The Drum Iddquote:Op woensdag 30 december 2020 10:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
absoluut. dit is niet eens hun beste nummer
Ah interessant, dat zijn niet de meest makkelijke Bowie nummers, wel ontzettend mooiquote:Op woensdag 30 december 2020 10:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lazarus en Blackstar.
Vooral Lazarus. Verder heb ik Bowie nooit wat gevonden.
ik ook, dit doet me vrij weinig.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:11 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik heb nooit gesnapt waarom dit altijd zo rond de 300-400 staat.
Vind dit meer een nummer voor rond de 1700 tbh
Serieus? Doel je op Starman? Prachtig nummer manquote:Op woensdag 30 december 2020 10:11 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik heb nooit gesnapt waarom dit altijd zo rond de 300-400 staat.
Vind dit meer een nummer voor rond de 1700 tbh
Don't bang the drumquote:Op woensdag 30 december 2020 10:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgend jaar collectief op Fishermen’s Blues stemmen.
Straks ga je ook nog iets vertellen over die zanger van Somebody that I used to Know, je weet wel, Goatse.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het valt overigens ook niet aan te raden om naar die site te gaan, zeker niet als je op kantoor bent.
Dat kun je stellenquote:
Mooi!!!quote:Op woensdag 30 december 2020 10:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
het drankspel was eindelijk geslaagd ja
Heroes niet eens noemenquote:Op woensdag 30 december 2020 10:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lazarus en Blackstar.
Vooral Lazarus. Verder heb ik Bowie nooit wat gevonden.
Nee, de Waterboys.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Serieus? Doel je op Starman? Prachtig nummer man
klinkt goedquote:Op woensdag 30 december 2020 10:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mooi!!!
Ik heb vannacht flink geslapen, dan kan deze oude man wel weer meedoen vanavond!
Heb ook een zeldzame 7 uur slaap gehad, das veel langer dan gemiddeld tijdens de top 2000 tegenwoordig..quote:Op woensdag 30 december 2020 10:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mooi!!!
Ik heb vannacht flink geslapen, dan kan deze oude man wel weer meedoen vanavond!
Je moet ook niet googlen naar het een-na-beste album van The Cure op het werk.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |