Ik kende dit nummer amper en toen dook er na zijn dood een filmpje op van een groep mensen die in Londen massaal dit nummer zongen en nu staat het in mijn all time top 20.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:07 schreef Fred_B het volgende:
Ik luister te weinig Bowie. (Jaarlijkse conclusie)
Welke dan wel?quote:Op woensdag 30 december 2020 10:07 schreef vencodark het volgende:
Ik kan letterlijk 2 liedjes van Bowie waarderen en dat is niet deze.
Deze kwam bij mij na zijn dood ook wat harder binnen, Life on Mars ook trouwens. Daarvoor had ik andere favorieten zoals Suffragette Cityquote:Op woensdag 30 december 2020 10:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kende dit nummer amper en toen dook er na zijn dood een filmpje op van een groep mensen die in Londen massaal dit nummer zongen en nu staat het in mijn all time top 20.
Schade is nog redelijk te overzienquote:Op woensdag 30 december 2020 10:09 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen ok01Hoe is het met je kater?
het drankspel was eindelijk geslaagd jaquote:Op woensdag 30 december 2020 10:09 schreef PippenScottie het volgende:
Was het nog een beetje leuk vannacht trouwens?
Verstandig!quote:Op woensdag 30 december 2020 10:10 schreef ok01 het volgende:
[..]
Schade is nog redelijk te overzien![]()
Ik heb gelukkig veel water gedronken gisteravond
Misschien dat die plek niet geheel terecht is maar het is zeker een 31.12 notering waardig in de Top 2000. En met het sentiment door de gebeurtenissen van het afgelopen jaar snap ik de vele stemmen best.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:06 schreef Isorden het volgende:
[..]
Anders krijg je nooit die achtbaan op 1.....
Stromae gemist.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:09 schreef PippenScottie het volgende:
Was het nog een beetje leuk vannacht trouwens?
De volgende band houdt ook wel van waterquote:Op woensdag 30 december 2020 10:10 schreef ok01 het volgende:
[..]
Schade is nog redelijk te overzien![]()
Ik heb gelukkig veel water gedronken gisteravond
Ik nietquote:Op woensdag 30 december 2020 10:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Misschien dat die plek niet geheel terecht is maar het is zeker 31.12 notering waardig in de Top 2000. En met het sentiment door de gebeurtenissen van het afgelopen jaar snap ik de vele stemmen best.
absoluut. dit is niet eens hun beste nummerquote:Op woensdag 30 december 2020 10:11 schreef laxus13 het volgende:
Waterjongens zijn ook crimineel onderschat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |