Schrok al. Eens met dit nummer. Mooi nummer maar, mja. Ik kan er niet veel mee.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:13 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Nee, de Waterboys.
Bowie is natuurlijk
The Pan Within, red army blues... allemaal prachtigquote:Op woensdag 30 december 2020 10:13 schreef ok01 het volgende:
Ik vind The Waterboys geweldig, maar deze hoeft niet perse van mij![]()
Dan liever Dont Bang the Drum of A girl called Johnny
ja, ik snap daarbij totaal niet waarom uitgerekend dat nummer het hoogst staat van Bowie. Ik kan 10 nummers van hem opnoemen die ik daar liever zie staan dan Heroes.quote:
Precies, ik denk dat ik deze gewoon te vaak gehoord heb inmiddelsquote:Op woensdag 30 december 2020 10:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
The Pan Within, red army blues... allemaal prachtig
ik ookquote:Op woensdag 30 december 2020 10:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja, ik snap daarbij totaal niet waarom uitgerekend dat nummer het hoogst staat van Bowie. Ik kan 10 nummers van hem opnoemen die ik daar liever zie staan dan Heroes.
Moest even googlen, maar nu snap ik hemquote:Op woensdag 30 december 2020 10:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je moet ook niet googlen naar het een-na-beste album van The Cure op het werk.
Of naar het beste can Terence Trant d’Arby
Eensquote:Op woensdag 30 december 2020 10:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja, ik snap daarbij totaal niet waarom uitgerekend dat nummer het hoogst staat van Bowie. Ik kan 10 nummers van hem opnoemen die ik daar liever zie staan dan Heroes.
Nou, Starman alleen al. Heroes moet je voor in de mood zijn. Toen hij overleden was en elk mediaplatform compleet van slag was (want onverwacht), werd Heroes massaal gedraaid en ik dacht, eh.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |