SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW in de Zoom:SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOKkers in beeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)![]()
Ik lig nog in bed, maar ben nog steeds wel verkouden merk ik. Maar het is niet slechter geworden.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
Beetje opgeknapt na een nacht slapen?
Make love, not war ☮![]()
Nee, dat is het Goede Doel.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is dit de politiek correcte variant van Henk en Ingrid?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Een vriend van me die naar alle concerten gaat is een keer naar een heeeeel dronken optreden van haar geweest. Jammer dat het zo liep.
Haar optreden bij Never Mind the Buzzcocks is wel mijn favoriet ooitMy friends all drive horses![]()
Eerlijk gezegd vind ik dit vrij hoog trouwens voor deze middelmatige cover.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Wel 100 plaatsen gezakt gelukkigquote:Op woensdag 30 december 2020 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik dit vrij hoog trouwens voor deze middelmatige cover.
Dit nummer zou ik toch mijden als iets wat radioactive is...."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
![]()
Zeker vanaf de tweede plaat. Dit trucje sloeg het meest aan op LP1, dus toen gingen ze het elk liedje doen helaas.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Welcome to the new aids.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ow zoquote:Op woensdag 30 december 2020 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dat is het Goede Doel.![]()
5 - 28 februari Thailand O+![]()
Imagine Dragons, een band die totaal aan mijn aandacht is ontsnapt.
Ik ken dit lied dan ook niet, ene oor in, andere oor uit. Excuus aan de liefhebber![]()
![]()
Eerste LP had een paar best leuke liedjes waar die zanger niet dit trucje deed. Zonde.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mijn vriendin vind dit helemaal geweldig dus veel moeten aanhorenquote:Op woensdag 30 december 2020 09:18 schreef Kanaroe het volgende:
Imagine Dragons, een band die totaal aan mijn aandacht is ontsnapt.
Ik ken dit lied dan ook niet, ene oor in, andere oor uit. Excuus aan de liefhebberach er is slechter gemaakt zeg ik dan
Ik vind John niet zo'n Legend
all of
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Staan die er 8 keer in?quote:Op woensdag 30 december 2020 09:19 schreef Pino112 het volgende:
Alle 8 platen van de Draken zijn minstens 100 plaatsen gedaald.
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Beste nieuws van t jaarquote:Op woensdag 30 december 2020 09:19 schreef Pino112 het volgende:
Alle 8 platen van de Draken zijn minstens 100 plaatsen gedaald.![]()
Aaah, de liefdequote:Op woensdag 30 december 2020 09:19 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Mijn vriendin vind dit helemaal geweldig dus veel moeten aanhorenach er is slechter gemaakt zeg ik dan
![]()
Mijn man houdt van death metal.........![]()
Te erg dezequote:
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Ze heeft vast mooie ogenquote:Op woensdag 30 december 2020 09:19 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Mijn vriendin vind dit helemaal geweldig dus veel moeten aanhorenach er is slechter gemaakt zeg ik dan
My friends all drive horses![]()
De vrouw is hier groot fan van Nick en Simon.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja, had het voor mezelf inmiddels ook al nagezocht...quote:Op woensdag 30 december 2020 09:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://www.pino112.nl/to(...)=2020&artiest=dragon
Jaquote:
Niet het enige trouwens
Hij stond is met een concert in Amsterdam een fan te schuren op het podium. Het resultaat zag je door zijn broek heenquote:![]()
Daar gaat thuis iets mis.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vrouw is hier groot fan van Nick en Simon.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Met dit nummerquote:Op woensdag 30 december 2020 09:21 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Dikke trauma's naar muziekles op de middelbare school hierDat is toch pas een jaar of 3 oud?
Oh jeequote:Op woensdag 30 december 2020 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vrouw is hier groot fan van Nick en Simon.![]()
![]()
Moggeh!quote:
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Komt alweer uit 2013, 7 jaar geleden dusquote:Op woensdag 30 december 2020 09:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Met dit nummerDat is toch pas een jaar of 3 oud?
![]()
![]()
Het is wel een uitschieter hoor. Over het algemeen houdt ze van alternatieve rock.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het kan nog slechter hoorquote:Op woensdag 30 december 2020 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vrouw is hier groot fan van Nick en Simon.
dit is een leuke van BostonI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Foreigner
Het is geen Jukebox Hero maar vooruit
De vrouw hier Kensington.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vrouw is hier groot fan van Nick en Simon.
(en ik vind er ook niet veel mis mee).![]()
Oh wowquote:Op woensdag 30 december 2020 09:22 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Komt alweer uit 2013, 7 jaar geleden dusIk vond het echt zo'n "vroeger toen ik jong was" opmerking van een zesjarige
Ik vind zelf toch vrij belangrijk om een beetje dezelfde muzieksmaak te hebben als je partner, wij kletsen altijd heel veel over muziek en gaan regelmatig naar concerten e.d“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
quote:Op woensdag 30 december 2020 09:22 schreef Zorro het volgende:
Foreigner
Het is geen Jukebox Hero maar vooruit![]()
vind Waiting for a girl like you ook een hele fijne plaat van Foreigner
Sowieso de hele plaat 4quote:Op woensdag 30 december 2020 09:23 schreef Isorden het volgende:
vind Waiting for a girl like you ook een hele fijne plaat van Foreigner![]()
![]()
Deze blijft geweldig
Same herequote:Op woensdag 30 december 2020 09:23 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind zelf toch vrij belangrijk om een beetje dezeldde muzieksmaak te hebben als je partner, wij kletsen altijd heel veel over muziek en gaan regelmatig naar concerten e.dOns eerste gesprek ooit ging zo:
Ik: Beatles of Stones?
Hij: Beatles.
Ik: Ken je Arcade Fire?
Hij: Ja.
Ik: Wil je trouwen?
Alleen dat staat er ook al 5 jaar niet meer in...quote:Op woensdag 30 december 2020 09:23 schreef Isorden het volgende:
vind Waiting for a girl like you ook een hele fijne plaat van Foreigner
Dat is ook fijn, gelukkig delen wij die ook wel.....op het death metal-gedeelte na danquote:Op woensdag 30 december 2020 09:23 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind zelf toch vrij belangrijk om een beetje dezelfde muzieksmaak te hebben als je partner, wij kletsen altijd heel veel over muziek en gaan regelmatig naar concerten e.d![]()
Wij hebben ook echt wel een gemene deler hoor, ik houd alleen wat meer van vage meuk en zij heeft een uitschieter naar Nick en Simon. En een hekel aan alles waar ook maar een beetje rap of elektronisch in zit zowat en ik wil dat soms op festivals toch zien.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:23 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind zelf toch vrij belangrijk om een beetje dezeldde muzieksmaak te hebben als je partner, wij kletsen altijd heel veel over muziek en gaan regelmatig naar concerten e.d[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ai.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
R.I.P. Brotherquote:For you, there'll be no more crying.
quote:Op woensdag 30 december 2020 09:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Same hereOns eerste gesprek ooit ging zo:
Ik: Wil je trouwen?geweldig!
Mijn eerste gesprek in de kroeg met mijn man was ook een gezamelijke muziekkeuring“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Op je eerste vraag kan ik al geen antwoord geven.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Same hereOns eerste gesprek ooit ging zo:
Ik: Wil je trouwen?
Op je derde vraag zou ik tóch nee zeggen (maar je bent wel tof hoor, niets persoonlijks)
eens, maar moest diaan wel wat bijscholen.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:23 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind zelf toch vrij belangrijk om een beetje dezelfde muzieksmaak te hebben als je partner, wij kletsen altijd heel veel over muziek en gaan regelmatig naar concerten e.d
I love music |Ajax forever
Och het kan altijd erger. Hier wordt zelfs Borsato leuk gevondenquote:
Dan weet je meteen dat het goed zitquote:Op woensdag 30 december 2020 09:25 schreef Poppejans het volgende:
[..]geweldig!
Mijn eerste gesprek in de kroeg met mijn man was ook een gezamelijke muziekkeuring
Die eerste avond nacht hebben we ook muziektips uit zitten wisselen
Daar ben ik ook wel mee bezigquote:Op woensdag 30 december 2020 09:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
eens, maar moest diaan wel wat bijscholen.Inmiddels is Kate Bush 'aan te horen'
Wij gaan eigenlijk nooit naar concerten en festivals, dus dat scheelt. Nou ja, het ESF was de bedoeling dan.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Oei, kijk maar uit met wie ie vreemdgaat dan.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och het kan altijd erger. Hier wordt zelfs Borsato leuk gevonden[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
indoctrinatie helptquote:Op woensdag 30 december 2020 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel mee bezigInmiddels is Kate Bush 'aan te horen'
I love music |Ajax forever
Staat er niet eens inquote:Op woensdag 30 december 2020 09:23 schreef Isorden het volgende:
vind Waiting for a girl like you ook een hele fijne plaat van Foreigner![]()
![]()
Take a sisi[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wuthering heightsquote:Op woensdag 30 december 2020 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel mee bezigInmiddels is Kate Bush 'aan te horen'
![]()
![]()
AdelaarGenot![]()
![]()
![]()
Die eerste is natuurlijk ook wat gekscherend.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op je eerste vraag kan ik al geen antwoord geven.
Op je derde vraag zou ik tóch nee zeggen (maar je bent wel tof hoor, niets persoonlijks)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die laatste vergeef ik je aangezien ik nog steeds met hem samen ben
5 - 28 februari Thailand O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: