SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW in de Zoom:SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOKkers in beeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)-XOXO-![]()
Goed verhaal meningmeneer.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zal ik nog eens in zoom gaan?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Gaat over twee mensen in een relatie waarvan de ander overspel pleegt, en de hoofdpersoon het wel allemaal door heeft, maar veel kansen heeft gegeven om het te verbeteren, die de ander niet genomen heeftquote:![]()
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Ik klikte ook gewoon weg bij Edje. Schijtert dat ik ben.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja maar ben even nog wat andere dingentjes aan het doen.quote:Op woensdag 30 december 2020 04:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
niets ervan met je slaaplekker, jij blijft ook wakker ot 0500 nu-XOXO-![]()
Alles in mijn ochtendjas.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
oh dat had ik er ook niet achter gezochtquote:Op woensdag 30 december 2020 04:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Gaat over twee mensen in een relatie waarvan de ander overspel pleegt, en de hoofdpersoon het wel allemaal door heeft, maar veel kansen heeft gegeven om het te verbeteren, die de ander niet genomen heeft![]()
![]()
![]()
Serieus, zodra je de betekenis achter nummers op gaat zoeken merk je pas echt hoe vaak shit verkeerd wordt gebruikt, en ergens is het gewoon super komisch
Geef me ff paar minuten, en dan nog mezelf naar voren werken.quote:
Gaat nooit meer lukken natuurlijk.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Op zich wel redelijk duidelijk vanuit de chorus:quote:Op woensdag 30 december 2020 04:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
oh dat had ik er ook niet achter gezochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Gewoon je 30cm laten zienquote:Op woensdag 30 december 2020 04:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geef me ff paar minuten, en dan nog mezelf naar voren werken.
Gaat nooit meer lukken natuurlijk.
-XOXO-![]()
quote:Op woensdag 30 december 2020 04:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon je 30cm laten zien
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Gelukkig maar dat ik weet dat mijn oom en tante gewoon een goede relatie hadden, dus hoef er ook niet iets achter te zoeken dat die nummers gebruikt zijn
Dago had hier gewoon in beeld moeten zijn
Die kinders zijn wel heel laat nog op zeg
Dat Freebird is ook zo'n beetje het volkslied van the Deep South, met die lange solo's. Die haten nog steeds the Eagles met Hotel California dat zo overdreven deed met hun afgekeken double neck guitar
Bonken zijn extra grote aardappelen, speciaal voor de patat. Ook goed om te koken of te bakken. Deze aardappel is vrij vastkokend en licht kruimig.![]()
Dubbelnekgitaren zijn ook ontzettend fout, tenzij je een Japanse band genaamd Boris bent en een bas en gitaar combineertquote:Op woensdag 30 december 2020 04:36 schreef Bonken het volgende:
Dat Freebird is ook zo'n beetje het volkslied van the Deep South, met die lange solo's. Die haten nog steeds the Eagles met Hotel California dat zo overdreven deed met hun afgekeken double neck guitar [ afbeelding ]
Ahum Jimmy Pagequote:Op woensdag 30 december 2020 04:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dubbelnekgitaren zijn ook ontzettend fout, tenzij je een Japanse band genaamd Boris bent en een bas en gitaar combineert
-XOXO-![]()
Wata blijft iets komisch hebben, Japanse vrouwtje van misschien 1.60m lang, maar wat een monsterlijk geluid
Meende dat het in Land of Confusion dat nog eens geparodieerd werd. En The Dude deed er later nog een schepje bovenopquote:Op woensdag 30 december 2020 04:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dubbelnekgitaren zijn ook ontzettend fout, tenzij je een Japanse band genaamd Boris bent en een bas en gitaar combineert
Bonken zijn extra grote aardappelen, speciaal voor de patat. Ook goed om te koken of te bakken. Deze aardappel is vrij vastkokend en licht kruimig.![]()
Leef je nog, of ben je te druk met zoomen?quote:das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Ja in die clip zit het idd ook mooi van Land of Confusion. Sowieso geniale clipquote:Op woensdag 30 december 2020 04:40 schreef Bonken het volgende:
[..]
Meende dat het in Land of Confusion dat nog eens geparodieerd werd. En The Dude deed er later nog een schepje bovenop![]()
Leuk dat we live ook een potje biljarten kunnen volgen
Kom nog niet door.quote:Op woensdag 30 december 2020 04:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Leef je nog, of ben je te druk met zoomen?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Reset|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Boudewijn associeer ik altijd met de jaren 70, zo raar dat die ooit een comeback heeft gemaakt decennia later... en nog zo in de smaak viel.Bonken zijn extra grote aardappelen, speciaal voor de patat. Ook goed om te koken of te bakken. Deze aardappel is vrij vastkokend en licht kruimig.![]()
Ouwe kop heeft die kerel gekregen ...![]()
Die is toch begin 40 ofzo? Denver zag er beter uit.Bonken zijn extra grote aardappelen, speciaal voor de patat. Ook goed om te koken of te bakken. Deze aardappel is vrij vastkokend en licht kruimig.![]()
Is het trouwens erg dat ik nog nooit een Joy Division album heb geluisterd, inclusief die ene?
Ja, zei ik ook al van de week.quote:Op woensdag 30 december 2020 04:51 schreef Bonken het volgende:
Ouwe kop heeft die kerel gekregen ... [ afbeelding ]
Die is toch begin 40 ofzo? Denver zag er beter uit.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Heb ik ook niet denk ik.quote:Op woensdag 30 december 2020 04:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Is het trouwens erg dat ik nog nooit een Joy Division album heb geluisterd, inclusief die ene?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Volgens mij zijn die lui achter de zoom gewoon naar bed. Met hun "We hopen je zo weer te zien"|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op woensdag 30 december 2020 04:51 schreef Bonken het volgende:
Die is toch begin 40 ofzo? Denver zag er beter uit.
-XOXO-![]()
Ik dacht eerlijk gezegd op basis van je beschrijving je gezien te hebben, maar zal wel niet danquote:Op woensdag 30 december 2020 04:52 schreef Dagoduck het volgende:
Volgens mij zijn die lui achter de zoom gewoon naar bed. Met hun "We hopen je zo weer te zien"
Ik sta niet eens meer in de post-100.
FF pissen en weer naar bed. Straks weer meeluisteren.
Laters.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Er is trouwens een nummer wat ik echt heel graag in de lijst terug zou willen zien:
You Suffer van Napalm Death
Want:
1. stukje grindcore is altijd grappig
2. nummer is 4 seconden lang
Giel lult te veelquote:Op woensdag 30 december 2020 04:55 schreef skysherrif het volgende:
hierna nog 2 nummers dit uur, wordt krap![]()
Gewoon een beetje gezond leven dus.quote:Op woensdag 30 december 2020 04:51 schreef Bonken het volgende:
Die is toch begin 40 ofzo? Denver zag er beter uit.
Hoe het tegenwoordig zit weet ik niet, maar de jonge Giel leefde volgens dat boek van Rob Stenders grotendeels van Cola Light.![]()
Ingewijden beweren dat het na dat unplugged gebeuren het wel gebeurd was met Kurt. Soort afscheid. Heb de cd nog, maar kan er niet meer naar luisteren.Bonken zijn extra grote aardappelen, speciaal voor de patat. Ook goed om te koken of te bakken. Deze aardappel is vrij vastkokend en licht kruimig.![]()
Zat er weer in hoor.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nog steeds, maar nu nieuws.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Raggende Manne. Met néé, da's niks. Als eerbetoon aan Bob Fosko.quote:Op woensdag 30 december 2020 04:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Er is trouwens een nummer wat ik echt heel graag in de lijst terug zou willen zien:
You Suffer van Napalm Death
Want:
1. stukje grindcore is altijd grappig
2. nummer is 4 seconden lang
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Ja, such a shame.quote:Op woensdag 30 december 2020 04:58 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Gewoon een beetje gezond leven dus.
Hoe het tegenwoordig zit weet ik niet, maar de jonge Giel leefde volgens dat boek van Rob Stenders grotendeels van Cola Light.
457 Love Will Tear Us Apart Joy Division
456 Message In A Bottle The Police
455 Hey Joe The Jimi Hendrix Experience
454 Such A Shame Talk Talk
453 Money Pink Floyd
452 Smooth Criminal Michael Jackson
451 Liefs Uit Londen Bløf
450 You Shook Me All Night Long AC/DC
449 Rainbow In The Sky DJ Paul Elstak
448 Everything I Wanted Billie Eilish
447 Crazy Little Thing Called Love Queen
446 Suzanne Leonard Cohen
445 Levels AviciiBonken zijn extra grote aardappelen, speciaal voor de patat. Ook goed om te koken of te bakken. Deze aardappel is vrij vastkokend en licht kruimig.![]()
457 Love Will Tear Us Apart Joy Division
456 Message In A Bottle The Police
455 Hey Joe The Jimi Hendrix Experience
454 Such A Shame Talk Talk![]()
![]()
453 Money Pink Floyd
452 Smooth Criminal Michael Jackson
451 Liefs Uit Londen Bløf
450 You Shook Me All Night Long AC/DC
449 Rainbow In The Sky DJ Paul Elstak
448 Everything I Wanted Billie Eilish
447 Crazy Little Thing Called Love Queen
446 Suzanne Leonard Cohen/
445 Levels Avicii
Ah ja deze, die was op a gogo ook nog.
Neem aan dat Unknown Pleasures wel iets anders klinkt?das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
quote:Op woensdag 30 december 2020 05:02 schreef Bonken het volgende:
448 Everything I Wanted Billie Eilish![]()
![]()
dat is ook wel deze vibequote:Op woensdag 30 december 2020 05:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ah ja deze, die was op a gogo ook nog.
Neem aan dat Unknown Pleasures wel iets anders klinkt?![]()
Ja die hoor je niet op 538 en radio 3.quote:Op woensdag 30 december 2020 05:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
457 Love Will Tear Us Apart Joy Division![]()
Deprimerend, al die dooien, deze werd ook maar 23 ofzo?Bonken zijn extra grote aardappelen, speciaal voor de patat. Ook goed om te koken of te bakken. Deze aardappel is vrij vastkokend en licht kruimig.![]()
Generatie Z mag ook meestemmen. Liever dat ze op haar stemmen dan op Lil Kleine oid (als het muziek van nu moet zijn).quote:![]()
23 jaar geloof ik jaquote:Op woensdag 30 december 2020 05:05 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ja die hoor je niet op 538 en radio 3.![]()
Deprimerend, al die dooien, deze werd ook maar 23 ofzo?![]()
![]()
ben er hoor|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Da's nou niet bepaald wat ik luister hoor, maar dit is een beetje blinde vlek enzoquote:Op woensdag 30 december 2020 05:05 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ja die hoor je niet op 538 en radio 3.![]()
Deprimerend, al die dooien, deze werd ook maar 23 ofzo?
lang haar baard oranje gitaar xd|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
was goed toch of niet?quote:Op woensdag 30 december 2020 05:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Da's nou niet bepaald wat ik luister hoor, maar dit is een beetje blinde vlek enzo
slaaplekker ieder![]()
Jazekerquote:Op woensdag 30 december 2020 05:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
was goed toch of niet?
slaaplekker ieder
Ik ga nog ff door tot Talk Talk
Je had een briefje "Hallo FOK!" in je fles moeten stoppen Dago
Vind het zelf niet zo bijzonder, tis dat hij doodging, .... New wave was sowieso in opkomst. New Order dus, maar dat prutste ook maar wat aan op een uitschieter na, Blue Monday.quote:Op woensdag 30 december 2020 05:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Da's nou niet bepaald wat ik luister hoor, maar dit is een beetje blinde vlek enzoBonken zijn extra grote aardappelen, speciaal voor de patat. Ook goed om te koken of te bakken. Deze aardappel is vrij vastkokend en licht kruimig.![]()
Slaap lekker!quote:
Ik zit even te kolven en duik er dan ook weer in
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Zou het ook die kant op gegaan zijn als Ian Curtis nog had geleefd?quote:Op woensdag 30 december 2020 05:11 schreef Bonken het volgende:
[..]
Vind het zelf niet zo bijzonder, tis dat hij doodging, .... New wave was sowieso in opkomst. New Order dus, maar dat prutste ook maar wat aan op een uitschieter na, Blue Monday.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
quote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ben jij dit? Nicequote:
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Nee een babyquote:Op woensdag 30 december 2020 05:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je een krantenwijk ofzo
Geen idee, denk dat ze in dezelfde deprimerende sfeer waren gehangen, als the Pistols of the Ramones. Maar ben niet echt een kennerquote:Op woensdag 30 december 2020 05:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zou het ook die kant op gegaan zijn als Ian Curtis nog had geleefd?Bonken zijn extra grote aardappelen, speciaal voor de patat. Ook goed om te koken of te bakken. Deze aardappel is vrij vastkokend en licht kruimig.![]()
Mark Hollis, wat een pracht stem
Die gast die al meerdere keren zijn camera heeft lopen beffen begint wel enigszins irritant te worden
Ik denk inderdaad dat zijn dood een weg opende naar iets vrolijker muziek maar ook ik gis alleen maar watquote:Op woensdag 30 december 2020 05:18 schreef Bonken het volgende:
[..]
Geen idee, denk dat ze in dezelfde deprimerende sfeer waren gehangen, als the Pistols of the Ramones. Maar ben niet echt een kennerMeteen de kost verdienenquote:Op woensdag 30 december 2020 05:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mag die al een krantenwijk kruipen?
Alleen met 2 maanden doet hij nog niet meer dan slapen/eten/poepen/lachen/repeat
Ja Dago kap ermeequote:Op woensdag 30 december 2020 05:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Die gast die al meerdere keren zijn camera heeft lopen beffen begint wel enigszins irritant te worden
-XOXO-![]()
Komt dat geld, let op.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Instrumentaal zit dit ook gewoon zo goed in elkaar
Wat dat betreft is Talk Talk ook in hun vroege periode altijd een stuk beter dan hun klasgenoten geweest
Maar gefeliquote:Op woensdag 30 december 2020 05:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat zijn dood een weg opende naar iets vrolijker muziek maar ook ik gis alleen maar wat
[..]
Meteen de kost verdienen
Alleen met 2 maanden doet hij nog niet meer dan slapen/eten/poepen/lachen/repeat![]()
Heb je een jongentje of een meisje?-XOXO-![]()
Dank!quote:Op woensdag 30 december 2020 05:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar gefeli![]()
Heb je een jongentje of een meisje?
Een jongetje
Dat vind ik stiekem dan ook juist weer heel grappig aan hem, hij was wat dat betreft het tegenovergesteld van een gelikte frontmanquote:Op woensdag 30 december 2020 05:22 schreef Bonken het volgende:
Ook alweer dood. Toen hij z'n zonnebril afdeed bleek het een heel raar mannetje te zijn [ afbeelding ]
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-![]()
quote:Op woensdag 30 december 2020 05:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Hmmm lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
quote:Op woensdag 30 december 2020 05:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dat vind ik stiekem dan ook juist weer heel grappig aan hem, hij was wat dat betreft het tegenovergesteld van een gelikte frontman
Ja precies, hij liep er eerst zo bij, daarna maakte hij Spirit of Eden, geniale plaat. Waarschijnlijk binnengelopen en kon toen zichzelf zijn.Bonken zijn extra grote aardappelen, speciaal voor de patat. Ook goed om te koken of te bakken. Deze aardappel is vrij vastkokend en licht kruimig.![]()
Money!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Prachtwerk inderdaad, die ervoor en erna evenzoquote:Op woensdag 30 december 2020 05:28 schreef Bonken het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja precies, hij liep er eerst zo bij, daarna maakte hij Spirit of Eden, geniale plaat. Waarschijnlijk binnengelopen en kon toen zichzelf zijn.
quote:Op woensdag 30 december 2020 05:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Luister ik een andere lijst.
Ik heb the Golden Earring nu![]()
![]()
![]()
Ik heb geen moves
Kan ik me door bløf bløffen?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Gewoon een aantal keer je kruis grijpen ofzoquote:
Vunzigquote:Op woensdag 30 december 2020 05:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Gewoon een aantal keer je kruis grijpen ofzo
-XOXO-![]()
Zei je daarstraks niet dat je daarvan vermoedelijk het hele nummer kon playbacken?quote:
We moeten wel chantage materiaal hebben he
In mijn ochtendjasquote:Op woensdag 30 december 2020 05:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Gewoon een aantal keer je kruis grijpen ofzo
Ik zie het probleem nietquote:das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Vooral met die minderjarigen op de andere monitordas einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
quote:Op woensdag 30 december 2020 05:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Rijke tatta
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 december 2020 05:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Rijke tatta
[ afbeelding ]![]()
OP materiaal
-XOXO-![]()
![]()
![]()
Niks mis met kinderen slapen ... vaag dat die SjW hier zich niet aan durven te wagen
Maar goed ik moest eens richting bed. Ofzoiets
Welterusten leute
Dit vind ik wel mooi hoorTrustenquote:Op woensdag 30 december 2020 05:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Maar goed ik moest eens richting bed. Ofzoiets
Welterusten leute
Ik denk echt dat MJ onschuldig wasquote:Op woensdag 30 december 2020 05:35 schreef Bonken het volgende:
[ afbeelding ]
Niks mis met kinderen slapen ... vaag dat die SjW hier zich niet aan durven te wagen
-XOXO-![]()
Die kattenbel, doet Giel dat?
Haha thanksquote:Op woensdag 30 december 2020 05:41 schreef datismijnmening het volgende:
Ik draag dit nummer op aan MaJo haar baby
Nog even los voor ik weer naar bed ga
Ik zou hier nooit op stemmen maar toch wel lekker om weer even te horen
Ik moet echt weer denken aan allemaal klassenfeesten van vroeger
Die kerel is vanaf zijn vroege jeugd gestuurd en heeft z'n pubertijd overgeslagen, die valt niks te verwijten. Treurig. Veel te weinig gestuurd.quote:Op woensdag 30 december 2020 05:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik denk echt dat MJ onschuldig was
Rainbow in the sky, ook alweer een kutcover
Helemaal mee eens, die is gewoon verknipt opgegroeid.quote:Op woensdag 30 december 2020 05:46 schreef Bonken het volgende:
[..]
Die kerel is vanaf zijn vroege jeugd gestuurd en heeft z'n pubertijd overgeslagen, die valt niks te verwijten. Treurig. Veel te weinig gestuurd.
Rainbow in the sky, ook alweer een kutcoverEcht? Ik vind haar wel coolquote:Op woensdag 30 december 2020 05:47 schreef datismijnmening het volgende:
Billie Eillish![]()
Meisjes met groen haar
Oh hij heeft sowieso plenty aan trauma's en issues gehad. Maar ik denk niet dat kindermisbruik er één van was.quote:Op woensdag 30 december 2020 05:46 schreef Bonken het volgende:
[..]
Die kerel is vanaf zijn vroege jeugd gestuurd en heeft z'n pubertijd overgeslagen, die valt niks te verwijten. Treurig. Veel te weinig gestuurd.
Rainbow in the sky, ook alweer een kutcover
Iig vrijgesproken na één van de grondigste FBI onderzoeken ooit.
-XOXO-![]()
Ik zag deze week mijn buurmeisje van 13, die was opeens half blond en half donker. Vond het wel schattig
Zal ik nog ff los op Queen of Leonard?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Bah. Kort haar en kleurtjesquote:Op woensdag 30 december 2020 05:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, die is gewoon verknipt opgegroeid.
[..]
Echt? Ik vind haar wel cool
-XOXO-![]()
Ach joh die meiden vallen toch niemand lastigquote:Op woensdag 30 december 2020 05:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bah. Kort haar en kleurtjesHeb jij als puber je haar nooit gekleurd?
quote:Ik moet eigenlijk nog wat op de "zaak" doen straks, maar kan ook vanmiddag wel
Nee, niet eens geblondeerdquote:Op woensdag 30 december 2020 05:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ach joh die meiden vallen toch niemand lastigHeb jij als puber je haar nooit gekleurd?
-XOXO-![]()
In "mijn tijd" was er ook zo'n fase dat je je haar paars of groen verfde. Ik heb het geprobeerd maar ik heb rood haar, daar pakt dus helemaal niets opquote:Op woensdag 30 december 2020 05:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, niet eens geblondeerd
Ik ben echt al een uur dingen aan het doorrekenen en semi-attend reaguurenquote:Op woensdag 30 december 2020 05:51 schreef Bonken het volgende:
[..]Ik moet eigenlijk nog wat op de "zaak" doen straks, maar kan ook vanmiddag wel
-XOXO-![]()
Tijd om nog even mijn mandje op te zoeken, tot later nachtbrakers![]()
tis allemaal niet zo simpel als wij denken ...quote:Ja laat ook maar
Ik was perfect voor Leonard Cohen met akoestische gitaar blijkbaar.
Tijd om te slapen
Ok mijn hersenen zijn van vers gekapt hardhout naar generiek Ikeazaagsel gegaan.
Ik ga slapen![]()
Nu echt
-XOXO-![]()
"hij heeft een moeilijke jeugd gehad dus hij is niet schuldig als hij vieze dingen doet met kleine jongentjes"quote:Op woensdag 30 december 2020 05:57 schreef Bonken het volgende:
[..]
tis allemaal niet zo simpel als wij denken ...Ja laat ook maar
![]()
![]()
Goedemorgen!"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Penny Lane....mag die dan nog wel?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Echt Snelle ook op 430?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
BWOAAAAHHH
Er zijn slechtere platen om mee wakker te worden dan Guns n Roses - Estranged
GOEDEMORGEN ALLEN
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Oh kut wat heb ik gedaan...
Ik zie dat ik wakker ben voordat Snelle komt
quote:Op woensdag 30 december 2020 07:13 schreef PippenScottie het volgende:
Mogguh!
Eerder wakker dan de Pippies![]()
Gelukkig nog wel drie momenten van genot daarvoor. Waaronder twee behoorlijk lange.quote:Op woensdag 30 december 2020 07:13 schreef Zorro het volgende:
Oh kut wat heb ik gedaan...
Ik zie dat ik wakker ben voordat Snelle komt"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Dat wel. Vooral dezequote:Op woensdag 30 december 2020 07:14 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Gelukkig nog wel drie momenten van genot daarvoor.
Dit is dan ook STEMLIJSTGENOT
0002 - Queen - Bohemian Rhapsody
0005 - Led Zeppelin - Stairway To Heaven
0015 - Deep Purple - Child In Time
0016 - Guns N' Roses - November Rain
0018 - Dire Straits - Brothers In Arms
0023 - Simon & Garfunkel - The Sound Of Silence
0024 - AC/DC - Thunderstruck
0028 - Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond
0042 - Dire Straits - Telegraph Road
0044 - The Rolling Stones - Paint It Black
0045 - Supertramp - School
0055 - Queen - Don't Stop Me Now
0072 - Electric Light Orchestra - Mr. Blue Sky
0088 - Metallica - Master Of Puppets
0107 - David Bowie - Space Oddity
0109 - Fleetwood Mac - The Chain
0118 - Foo Fighters - The Pretender
0133 - Muse - Knights Of Cydonia
0151 - Oasis - Don't Look Back In Anger
0195 - Pearl Jam - Jeremy
0219 - Foo Fighters - Everlong
0249 - Iron Maiden - Run To The Hills
0280 - Neil Young - Heart Of Gold
0283 - Queens Of The Stone Age - No One Knows
0292 - Nirvana - Lithium
0343 - Michael Jackson - Beat It
0360 - Cuby & the Blizzards - Window Of My Eyes
0413 - Lynyrd Skynyrd - Free Bird
0441 - Meat Loaf - Bat Out Of Hell
0859 - Golden Earrings - Just A Little Bit Of Peace In My Heart
0916 - Paul McCartney & Wings - Band On The Run
1353 - Jeff Wayne & Justin Hayward - The Eve Of The War
1368 - Thin Lizzy - The Boys Are Back In Town
(-) - Black Sabbath - Iron Man
(-) - Deep Purple - Highway Star
Wel net te laat voor een van mn stemplaatjen
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Ik heb Bat Out Of Hell STEMLIJSTGENOT ook gemistquote:Op woensdag 30 december 2020 07:15 schreef Isorden het volgende:
0002 - Queen - Bohemian Rhapsody
0005 - Led Zeppelin - Stairway To Heaven
0015 - Deep Purple - Child In Time
0016 - Guns N' Roses - November Rain
0018 - Dire Straits - Brothers In Arms
0023 - Simon & Garfunkel - The Sound Of Silence
0024 - AC/DC - Thunderstruck
0028 - Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond
0042 - Dire Straits - Telegraph Road
0044 - The Rolling Stones - Paint It Black
0045 - Supertramp - School
0055 - Queen - Don't Stop Me Now
0072 - Electric Light Orchestra - Mr. Blue Sky
0088 - Metallica - Master Of Puppets
0107 - David Bowie - Space Oddity
0109 - Fleetwood Mac - The Chain
0118 - Foo Fighters - The Pretender
0133 - Muse - Knights Of Cydonia
0151 - Oasis - Don't Look Back In Anger
0195 - Pearl Jam - Jeremy
0219 - Foo Fighters - Everlong
0249 - Iron Maiden - Run To The Hills
0280 - Neil Young - Heart Of Gold
0283 - Queens Of The Stone Age - No One Knows
0292 - Nirvana - Lithium
0343 - Michael Jackson - Beat It
0360 - Cuby & the Blizzards - Window Of My Eyes
0413 - Lynyrd Skynyrd - Free Bird
0441 - Meat Loaf - Bat Out Of Hell
0859 - Golden Earrings - Just A Little Bit Of Peace In My Heart
0916 - Paul McCartney & Wings - Band On The Run
1353 - Jeff Wayne & Justin Hayward - The Eve Of The War
1368 - Thin Lizzy - The Boys Are Back In Town
(-) - Black Sabbath - Iron Man
(-) - Deep Purple - Highway Star
Wel net te laat voor een van mn stemplaatjen
Maar dat was dan ook op een achterlijk tijdstip. Er zijn grenzen.Un dann rettet kein Kavallerie,
Is net een uur geleden... dus dat viel nog wel meequote:Op woensdag 30 december 2020 07:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb Bat Out Of Hell STEMLIJSTGENOT ook gemist
Maar dat was dan ook op een achterlijk tijdstip. Er zijn grenzen.
Voor 7 uur is midden in de nachtquote:Op woensdag 30 december 2020 07:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Is net een uur geleden... dus dat viel nog wel mee
Elk nadeel hep zn voordeelquote:
Jammer dat JW niet die twee uurtjes erbij doet.quote:Op woensdag 30 december 2020 07:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vind haar echt zwaar irritant als DJ
Een paard met zonder naam
7:25. 3e nummer begint
En dit staat boven America...."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Dat nummer bestaat niet. Ik zet gewoon Wild Horse op van The Stones want die heb ik gemist en Bat Out Of Hell duurt dan weer te langquote:Op woensdag 30 december 2020 07:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Helaas begint hierna het 4e nummerUn dann rettet kein Kavallerie,
Van Wild Horses is geloof ik een 9 minuten versiequote:Op woensdag 30 december 2020 07:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat nummer bestaat niet. Ik zet gewoon Wild Horse op van The Stones want die heb ik gemist en Bat Out Of Hell duurt dan weer te lang
Ja dat is dan ook weer niet nodig nu hequote:Op woensdag 30 december 2020 07:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
Van Wild Horses is geloof ik een 9 minuten versie
Wiiiildd HoorrseesssssUn dann rettet kein Kavallerie,
Nog nooit van gehoord, en zo te horen heb ik niks gemist"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Wel beter dan menig andere Nederrap types maar nog steeds verre van Top2000 waardigSame shit, different day
SC hopper present![]()
Couldn't drag me awayUn dann rettet kein Kavallerie,
Ookquote:
Gaaf nummer toch wel he, Wild Horses?Un dann rettet kein Kavallerie,
Mooi dat dat nu pas komt en niet een uur geleden al.Un dann rettet kein Kavallerie,
Ja zeg, Wild Horses is nog geeneens klaarquote:
Willie Nelson
In 2014 nog in alle drie de smaken in de Top 2000, deze."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Pet Shop Boys hadden er ook in gemoeten, ipv de zoveelste inwisselbarequote:Op woensdag 30 december 2020 07:33 schreef Ferdo het volgende:
In 2014 nog in alle drie de smaken in de Top 2000, deze.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Typisch iets voor muzikanten: een partner achter de schermen laten stikken en vervolgens voor publiek een jank nummer ophangen over hoeveel spijt je wel niet hebt![]()
![]()
![]()
Jammer. Die vind ik leuker.quote:Op woensdag 30 december 2020 07:33 schreef Isorden het volgende:
Ah, zie dat we willie al gehad hebbenUn dann rettet kein Kavallerie,
Als het maar geld oplevert zekerquote:Op woensdag 30 december 2020 07:34 schreef jameshond7 het volgende:
Typisch iets voor muzikanten: een partner achter de schermen laten stikken en vervolgens voor publiek een jank nummer ophangen over hoeveel spijt je wel niet hebt![]()
Ach, een keertje Broes. Mag ook wel eens.Un dann rettet kein Kavallerie,
het is nog wachten op Marco B z'n nummer voor Leontienquote:Op woensdag 30 december 2020 07:34 schreef jameshond7 het volgende:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Die mogen ze best overslaan hoorquote:Op woensdag 30 december 2020 07:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is bog wachten op Marco B z'n nummer voor Leontien
Nou, ik zit er anders niet op te wachtenquote:Op woensdag 30 december 2020 07:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is nog wachten op Marco B z'n nummer voor Leontien
quote:Op woensdag 30 december 2020 07:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is nog wachten op Marco B z'n nummer voor Leontien![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 december 2020 07:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jouw nick is ook wel typisch voor Marco![]()
Ik moet straks nog even naar de winkel, maar het wordt steeds moeilijker om een zwak halfuurtje te vinden ...Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op woensdag 30 december 2020 07:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jouw nick is ook wel typisch voor Marco
Er staan twee Bruces en de lijst:quote:
De Bruce van de fans en de Bruce van de huisvrouwen.
Dit is de tweede.Un dann rettet kein Kavallerie,
Wiiiiiiilllddd Horsseeessssss
Couldn't drag meeee awaaayyyyyyUn dann rettet kein Kavallerie,
Leuk dat ik nu de rest kan luisteren van Wild Horses
Fokkers en 12" is een gouden combinatie.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Al wordt meestal gewoon "30cm" gezegd.Un dann rettet kein Kavallerie,
1 geluk: André zegt inderdaad niets meer
Dansen op de vulkaaaaaaaaaaanUn dann rettet kein Kavallerie,
Ik weet niet wat erger is : Rollercoaster op 1 of een trui met daarop Rollercoaster"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Duidelijk dat 1equote:Op woensdag 30 december 2020 07:45 schreef TLC het volgende:
Ik weet niet wat erger is : Rollercoaster op 1 of een trui met daarop Rollercoaster"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
![]()
Tjonge, dat Wild Horses komt wel vaak voorbij zeg.Un dann rettet kein Kavallerie,
Heb ik op gestemd, ongelooflijk dat hij al 10 jaar overleden is"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
de tijd vliegtquote:Op woensdag 30 december 2020 07:49 schreef TLC het volgende:
Heb ik op gestemd, ongelooflijk dat hij al 10 jaar overleden is
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Morgen, waar hangt deze zanger eigenlijk uit?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ja, inderdaad.quote:
Morge!quote:Op woensdag 30 december 2020 07:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen, waar hangt deze zanger eigenlijk uit?
Adembenemend dit heUn dann rettet kein Kavallerie,
Broes vindt zich toffer dan de restUn dann rettet kein Kavallerie,
Joepie, meteen een zaaie Broezzzz[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Broes2, de huisvrouwenbroesquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik ben echt Bruce-moe. En dan krijgt ie er nog een stuk of zes..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vind het ook wel een overkill. Ben tot de conclusie gekomen dat ik 1, misschien 2 nummers echt tof vind en de rest ben ik na 30 seconden wel beu. Terwijl mijn hoofd bij het horen van de naam Bruce Springsteen toch wel denkt “YEAH BRUCE!” Maar het verzandt al heel snel in gezapigheid.quote:Op woensdag 30 december 2020 07:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben echt Bruce-moe. En dan krijgt ie er nog een stuk of zes..![]()
Tougher Than The Rest...gaat over het uitzitten van Caroline t.o.v. de rest van de dj's, geloof ik."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Gevoelsmatig zit hij er niet ver naast.quote:Op woensdag 30 december 2020 07:56 schreef Isorden het volgende:
[ twitter ]
Arjen is ook fan zo te zien"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Op de mijne zie ik alleen statistiekjes?quote:Op woensdag 30 december 2020 07:57 schreef PippenScottie het volgende:
De Pippies en ik zijn op teevee!Un dann rettet kein Kavallerie,
Volgend uur voor de verandering eens Bruce Springsteen"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
We waren net bij Bruce, maar we gaan straks weer doorquote:Op woensdag 30 december 2020 07:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Op de mijne zie ik alleen statistiekjes?My friends all drive horses![]()
Zou eens tijd wordenquote:Op woensdag 30 december 2020 07:59 schreef TLC het volgende:
Volgend uur voor de verandering eens Bruce SpringsteenUn dann rettet kein Kavallerie,
423 Take Me To Church Hozier![]()
422 Blue Monday New Order![]()
![]()
421 Eye In The Sky The Alan Parsons Project![]()
![]()
![]()
420 Born In The U.S.A. Bruce Springsteen![]()
419 Thank You For The Music ABBA![]()
![]()
418 Respect Aretha Franklin![]()
417 Smokers Outside The Hospital... Editors![]()
416 White Rabbit Jefferson Airplane![]()
![]()
![]()
415 Born Slippy Underworld![]()
![]()
![]()
![]()
414 Sweet Home Alabama Lynyrd Skynyrd![]()
![]()
413 Free Bird Lynyrd Skynyrd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aha. TV staat een beetje schuin achter me, dus ik moet echt omdraaien om te kijken.quote:Op woensdag 30 december 2020 07:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
We waren net bij Bruce, maar we gaan straks weer doorUn dann rettet kein Kavallerie,
423 Take Me To Church Hozier
422 Blue Monday New Order![]()
421 Eye In The Sky The Alan Parsons Project![]()
![]()
420 Born In The U.S.A. Bruce Springsteen
419 Thank You For The Music ABBA![]()
418 Respect Aretha Franklin
417 Smokers Outside The Hospital... Editors
416 White Rabbit Jefferson Airplane![]()
![]()
STEMLIJSTGENOTSPLAAT
415 Born Slippy Underworld
413 Free Bird Lynyrd Skynyrd![]()
![]()
![]()
Ook echt achter elkaar?quote:Op woensdag 30 december 2020 08:00 schreef Isorden het volgende:
![]()
413 Free Bird Lynyrd Skynyrd [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja heel toevallig stemmen de Lynyrd Skynyrd stemmers zo goed als precies evenveel op beide nummers.quote:
Het is lang geleden dat ik statistiek en kansberekening gedaan heb, maar dit lijkt me een vrij klein getal te geven.Un dann rettet kein Kavallerie,
ROT OP MET JE KUTRECLAME
IncentroBazen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Weet je wat het is, ik vind 4 of 5 liedjes van Bruce echt wel leuk.
Maar er staan er ook 15 in de lijst waar ik niet zoveel mee kan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Er zijn vast mensen hier die hier geen Hozier aan vinden.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ze hebben tegenwoordig nog een 3e nummer in de lijst, Simple Man op 1681quote:Op woensdag 30 december 2020 08:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja heel toevallig stemmen de Lynyrd Skynyrd stemmers zo goed als precies evenveel op beide nummers.
Het is lang geleden dat ik statistiek en kansberekening gedaan heb, maar dit lijkt me een vrij klein getal te geven."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Zo de beste mama appelsap: “in de madness in Zwolle”
Wat duurt het lang voor dit uur begint heUn dann rettet kein Kavallerie,
Nogal jaquote:Op woensdag 30 december 2020 08:08 schreef Zorro het volgende:
Wat duurt het lang voor dit uur begint he
Heb meteen maar een grote mok gepakt, anders blijf ik lopen.quote:Op woensdag 30 december 2020 08:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben al 2 bakken verder, nu ff gestopt
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: