Je geeft ze geen keuze hequote:
Maar dan weer liever Maan of Davina dan Paul de Leeuwquote:Op woensdag 30 december 2020 12:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je geeft ze geen keuze he![]()
Ik hou niet heel erg van Rammstein maar ik heb dit zóveel liever dan Davina en Maan
Oh ik vind dat stukje dat je naar beneden gaat onder dat afdakje eng; ben dan altijd bang dat mijn hoofd blijft hakenquote:Op woensdag 30 december 2020 12:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wil in de Vliegende Hollander, die vind ik niet zo eng
Jaaaaaquote:Op woensdag 30 december 2020 12:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Pretpark-meet
Ooit
Een keer
2022 ofzo
Snel vergeten, je bent nog mooi op tijd nog voor GLS genotquote:
Kijken hoe het danstquote:
Dat verzacht de pijn wel een beetje!quote:Op woensdag 30 december 2020 12:33 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Snel vergeten, je bent nog mooi op tijd nog voor GLS genot
Oef dat gelukkig ook gemistquote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 12:35 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik stel voor dat we een gigantische pretparkmeet organiseren wanneer het weer enigszins kan!
Wat zeg ik? Gewoon een complete pretparktrip!
Even afkloppen, Duurt te Lang komt nogquote:
en nog bij Jobi eten, pubquizzen, sjoelen en karaokequote:Op woensdag 30 december 2020 12:35 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik stel voor dat we een gigantische pretparkmeet organiseren wanneer het weer enigszins kan!
JA IK WILquote:Op woensdag 30 december 2020 12:35 schreef Hamlapjes het volgende:
Dan ga ik me wel opmaken ofzoquote:Op woensdag 30 december 2020 12:37 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Even afkloppen, Duurt te Lang komt nog
Er gaan dan ook heel véél meets komen!quote:Op woensdag 30 december 2020 12:38 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
en nog bij Jobi eten, pubquizzen, sjoelen en karaoke
Hebben we meer dan één meet voor nodig wel.
Echt hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |