SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:10 schreef Chia het volgende:
Ze gaan toch niet eigenhandig een auto slopen voor zelfvertrouwen of zo
...quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:10 schreef Chia het volgende:
Ze gaan toch niet eigenhandig een auto slopen voor zelfvertrouwen of zo
Never heard ofquote:Op dinsdag 29 december 2020 21:11 schreef praadje het volgende:
[..]
Even opgezocht;
Baargoud is een cadeau dat de pas bevallen vrouw op haar kraambed krijgt van haar man. Het idee erachter is dat ze hiermee beloond wordt voor het doorstaan van de zwangerschap en bevalling. Laten we eerlijk zijn, vaders hebben het natuurlijk ook best makkelijk wanneer er een kindje op komt is.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:11 schreef praadje het volgende:
[..]
Even opgezocht;
Baargoud is een cadeau dat de pas bevallen vrouw op haar kraambed krijgt van haar man. Het idee erachter is dat ze hiermee beloond wordt voor het doorstaan van de zwangerschap en bevalling. Laten we eerlijk zijn, vaders hebben het natuurlijk ook best makkelijk wanneer er een kindje op komt is.
Op Fok! hadden wij jaren terug een hele reeks met PostalGoldquote:Op dinsdag 29 december 2020 21:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
In marokko wel blijkbaar. Bling bling
Hahaquote:Op dinsdag 29 december 2020 21:13 schreef WcPot het volgende:
[..]
Op Fok! hadden wij jaren terug een hele reeks met PostalGold
quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:14 schreef praadje het volgende:
En dan de auto naar Veen brengen en daar de fik erin.
Kon je goud in een envelop opsturen en ¤450 euro krijgen dat is toch fantastischquote:
En ze moet lotgenoten ontmoeten.quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
O ja, dit meisje staat er best sterk in, maar het programma is niet compleet zonder een healende sessie. Desnoods maar iets verzinnen wat haar dwars zit.
En Soundos met haar grote klep moet natuurlijk de meeste ruimte innemen met haar issues
Iets van de Hollandse Waterlinie denk ik, is op best veel plekken.quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:16 schreef Guppy het volgende:
Dat fort-ding komt me bekend voor... iemand een idee waar dit is?
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:18 schreef Snowsquall het volgende:
Echt een stel kinderen zonder levenservaring die een kind hebben om voor te zorgen.......ik zou ze nog geen puppy toevertrouwen
Nee maar toch, het is niet voor niks....of verdient hij heel veel met uitslapen in Marokko??quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kost echt geen kapitaal ofzo hoor.
Heb Soundos sowieso weinig leuks zien doen. In het algemeen.quote:
Morgenavond denken velen dat met je ben ik bang.quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:25 schreef Leandra het volgende:
Oh, ik wil ook autoslooptherapie
Wat lijkt me dat geweldig
Kunnen we dan 2 keer de tokkiebingo af gaan?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:24 schreef Amarantha het volgende:
Oh god is de moeder die chick van lil kleine?
Haha ja 😂quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Kunnen we dan 2 keer de tokkiebingo af gaan?
weer top gedaan door de stagiairequote:
Nee. Katholiek ditdat.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:31 schreef Chia het volgende:
Ik schakel net in. Is de tienermoeder al bekeerd of niet?
Neequote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:31 schreef Chia het volgende:
Echt hequote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die is echt niet klaar om moeder te zijn
kruis hangt nog boven d'r bedquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:31 schreef Chia het volgende:
Ik heb het hondje al gespot.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:33 schreef Momo het volgende:
Hopelijk heeft de tienermoeder geen klein hondje en een lage salontafel
Hondje heb ik al doorgestreept op de bingo kaartquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:33 schreef Momo het volgende:
Hopelijk heeft de tienermoeder geen klein hondje en een lage salontafel
Ik was al bang dat ik wat mistequote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:35 schreef Momo het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)rdosis-hondje-bowgie
Ik doelde hier op
Estelle is haar “vriendin” nuquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:35 schreef Chia het volgende:
Deze twee zitten nu mest Estelle in Dubai.
[ afbeelding ]
Was het een manquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:38 schreef Lonaa het volgende:
Die lippen van Jamie. En er dan ook nog extra slordig vaseline opsmeren.![]()
Nou echt he, kan er niet naar kijken, het lijkt wel een stuk veequote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:38 schreef Lonaa het volgende:
Sowieso die hele verbouwde kopquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:38 schreef Lonaa het volgende:
Ja, mogelijk, weet niet. Teletekst niet aangezet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Zei ze niet gewoon geld? #spraakgebrek
present ! wtf is going on here?quote:
Ja he. Die heeft echt nog geen flauw benul wat moeder zijn inhoudtquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dit lijkt er zo eentje die lekker in haar zwangerschap gaat hangen. En na de bevalling eens voorzichtig gaat kijken hoe ze dat kind kan gaan onderhouden.
Vriendin van Lil Kleine gaat tienermoeder helpen. @WcPot heeft de bingokaart vanavond. Kom er maar in Potje.quote:
Tot nu toe 5 kruisjesquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:42 schreef praadje het volgende:
[..]
Vriendin van Lil Kleine gaat tienermoeder helpen. @:WcPot heeft de bingokaart vanavond. Kom er maar in Potje.
Gelijkwijdig, je weetquote:
Idd, zag net een shot met 3 vissen in het hoekje. Het is minder klein dan gedacht, maar verder alsnog een sneue bedoening.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:42 schreef Bluedisplay het volgende:
Dat aquarium ziet er trouwens enorm troosteloos uit
Tot hij het zat is en geen geld meer levert.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:41 schreef Bluedisplay het volgende:
Lijkt me eigenlijk best een prima gast vooralsnog
Hij is Afghaan. Zij volgens mij half latino en de BNer ligt 24/7 onder de zonnebankquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:42 schreef Snowsquall het volgende:
Staat mijn beeldcontrast zo donker of zijn die mensen allemaal donker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ha dat was ook gelijk mijn gedacht.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:44 schreef Pino112 het volgende:
Majid verdient z'n geld in de 'kapsalon'? Een of andere witwaszaak?
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
Acherrum! Ze krijgt geen uitkering, want ze heeft kapitaal en krijgt maandelijks geld van vriendje!
Heeft ze enig idee waar een uitkering voor bedoeld is?volgens mij mag je een auto hebben van 3 of 4k, best wat dat ze die heeft gekregen van die kerelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Staat niet op de kaart of heb ik een andere bingokaart voor mijquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:45 schreef praadje het volgende:
Heuptasje gespot. Zet je even een kruisje @:WcPot ?
Er zit helemaal niks inquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Idd, zag net een shot met 3 vissen in het hoekje. Het is minder klein dan gedacht, maar verder alsnog een sneue bedoening.
ja oke, mijn brommerverzekering was destijds ook 40 euro of zo.quote:
Hij kijkt steeds minder blijer.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:49 schreef Lov1 het volgende:
Majid hoort allemaal nieuwe dingen volgens mij
Nee, nee, ze heeft een bedrijf. Met een lijn badkleding.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:50 schreef Rianne84 het volgende:
Maar is die Jamie niet afhankelijk van Lil kleine?
gewoon account verwijderenquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:49 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja dan ben je wel heel diep gezonken.
Vind het knap dat het kan. En die moeder maar die het wel begrijpt omdat ze jong is. Hoop nog nooit schulden gehad. Ja bij ouders en weer terug betaald.quote:
Zij is gewoon influencestaquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:50 schreef Rianne84 het volgende:
Maar is die Jamie niet afhankelijk van Lil kleine?
Grote smurf is echt wel slimmer dan Jasmijnquote:
sorry was een retorische vraagquote:
te beginnen tussen zn benenquote:
Daarquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:53 schreef praadje het volgende:
Waar is haar moeder eigenlijk (sorry, begin gemist)
Daar *wijst*quote:
lekker ja zo'n babi pangang oplader in bedquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:53 schreef Pino112 het volgende:
Opladers en alles lekker op bed liggen.
Precies dit.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:55 schreef Chia het volgende:
Not sure if ik een baby hoor huilen of dat het nog een kreun van de tienermoeder is. Het stemgeluid lijkt op elkaar.
ze heeft een taalmodule van Kim Feenstra ingesliktquote:
Buitenlander met dom meisje. Schulden wegens kleding. Geen geld. Geen relatie. Wel zwanger. Gezamenlijk iq van 95.quote:
Mooie samenvattingquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Buitenlander met dom meisje. Schulden wegens kleding. Geen geld. Geen relatie. Wel zwanger. Gezamenlijk iq van 95.
Weggegooide levens.
Das een samenvatting. Dat is iets anders.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Buitenlander met dom meisje. Schulden wegens kleding. Geen geld. Geen relatie. Wel zwanger. Gezamenlijk iq van 95.
Weggegooide levens.
Ditquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:02 schreef Snowsquall het volgende:
Gewoon nul euro's hebben maar wel schulden, een kind en ook nog een huis
Maar wel placentacapsules en een navelstrengdromenvanger. Meer heeft een mens toch niet nodigquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:02 schreef Snowsquall het volgende:
Gewoon nul euro's hebben maar wel schulden, een kind en ook nog een huis
Moet je ff in haar DM sliden op insta. Met een goed bod kun je er vast wel eentje bemachtigen.quote:
Nee dank jequote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:04 schreef Chia het volgende:
[..]
Moet je ff in haar DM sliden op insta. Met een goed bod kun je er vast wel eentje bemachtigen.
Nieuwe fetish?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:04 schreef Chia het volgende:
[..]
Moet je ff in haar DM sliden op insta. Met een goed bod kun je er vast wel eentje bemachtigen.
Een origineel Roy Donders pakjequote:
Iemand die een gat in de markt ziet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:05 schreef Lov1 het volgende:
Maar echt... welke mafklapper maakt er nou dromenvangers van andermans navelstreng?!
Doet ze ook.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:06 schreef WcPot het volgende:
Uitkering is bijna rond het lijkt net of ze dat als haar inkomen ziet
Ze ziet eruit als een Roma. Heb niet meegekregen of dat zo is, maar het zal ongetwijfeld koeltoer zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:05 schreef Lov1 het volgende:
Maar echt... welke mafklapper maakt er nou dromenvangers van andermans navelstreng?!
Die was eerder volgens mij vooral geen optie omdat ze thuis woonde, een auto had en hij bijdroeg.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:09 schreef Chia het volgende:
[..]
Draagt in ieder geval niet meer zodanig veel bij dat een uitkering geen optie is?
Jup. Maar dacht dat ze naar een begeleid wonen project ging of was dat appartementje daar geen onderdeel van?quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:09 schreef Pinuts het volgende:
Toch knap dat deze meiden altijd vrij snel een huis hebben terwijl de gemiddelde twintiger tegenwoordig jaren moet zoeken naar een betaalbare woning.
Heb je iets tegen onderdanige jongensquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:37 schreef Bluedisplay het volgende:
Die gast heeft echt niks te zeggen in deze relatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |