Ja weet niet meer waarom, maar die is toen echt zo goed blijven hangen dat ik er dit jaar op heb gestemdquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
Bat out of hell was vorig jaar wel legendarisch
Beetje wel.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:12 schreef Evenstar het volgende:
Wat is Ruud toch verschrikkelijk irritant.
Vooral die eerste, maar dat is nacht/ochtendwerk helaas.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb wel weer zin in Bat out of Hell en Paradise By The Dashboard Light
Zie de quote onder mn postsquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet niet meer waarom, maar die is toen echt zo goed blijven hangen dat ik er dit jaar op heb gestemd
is die 19? klinkt als 15 oidquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:13 schreef 4-elements het volgende:
En weer dat geneuzel met z'n 19-jarige stagiaire...
Jammer.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vooral die eerste, maar dat is nacht/ochtendwerk helaas.
quote:
Knappe mevrouw!quote:
Kan zo alleen Young And Beautiful bedenken. Het nieuwe werk vind ik sowieso ruk.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lana heeft zoveel betere liedjes joh
Ah vandaarquote:
Komt wel heel dichtbij zo?quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:15 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben weleens op vakantie geweest in Lana. Niet met Lana overigens.
Het was idd een k*tjaar dusquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:15 schreef datismijnmening het volgende:
Lana was mijn op drie na meest gespeelde artiest dit jaar
Mariners Apartment Complex is prachtig en Summertime Sadness bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kan zo alleen Young And Beautiful bedenken. Het nieuwe werk vind ik sowieso ruk.
komt wel dichtbij zo.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:15 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben weleens op vakantie geweest in Lana. Niet met Lana overigens.
Ik heb op Ultraviolence gestemd, maar die heeft het niet gehaaldquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lana heeft zoveel betere liedjes joh
Ik ook niet als die del Lana Reyquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nee, Lana del Rey ben ik nooit fan van geweest.
staan er uberhaupt andere nummers in van haar?quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb op Ultraviolence gestemd, maar die heeft het niet gehaald
Een vrouw met smaak!quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:16 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn moeder zit beneden de (online) Top 2000 kerkdienst te kijkenDisturbed - Sound of Silence natuurlijk
quote:
Iets met onder een steen ergens in 2011.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:15 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ken Lana Del Rey eigenlijk niet. Vind dit wel een mooi nummer overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |