Ik vond deze juist wel tof en overzichtelijkquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal geen zin in allemaal jaaroverzichten enzo die normaal gesproken rond deze tijd verschijnen.
Weet je ook hoeveel % van het totaal aantal besmettingen onlangs in het buitenland is geweest?quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vind het al wat dat ze dit bijhouden
Gisteren al uitgelegd dat de huidige cijfers niet representatief zijn..quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:31 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Besmettingen dalen? Of heb je daar weer een negatief antwoord op?
oudjaarsavond een zooi kip op de bbq, goede fles rum erbij.....en op naar 2021 !quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, hou op zeg
Normaal vind ik dat wel leuk, leuke nieuwsfeitjes, dingen die je alweer vergeten bent.
Dit jaar voldoet 'het was kut, tot volgend jaar' wat mij betreft.
En weer scoort Twente hoog met % positieve tests.quote:
Zou zo maar kunnen, maar nu is het netjes.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En morgen staat er weer 9100 op de borden en roept Kuipers op tot meer maatregelen.
Sterkte joh, die onzekerheid is heel vervelend...quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:32 schreef Scrummie het volgende:
Topgemeente Twenterand +60... dat is best veel.
Pa is nu onderweg naar ZGT Almelo voor longfoto's (tenminste, dat is het laatste bericht wat ik net hoorde, dat het voor longfoto's was). Al verscheidene dagen longklachten, eerst heftig, toen minder heftig, corona test gedaan en die was negatief, maar gaat niet over momenteel dus op advies huisarts naar ZGT.
Nee, dat zijn aannames. Je blijft maar dingen verzinnen om negatief erin te kunnen staan.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gisteren al uitgelegd dat de huidige cijfers niet representatief zijn..
Deze is echt wel ok als jaaroverzichtquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal geen zin in allemaal jaaroverzichten enzo die normaal gesproken rond deze tijd verschijnen.
Hoe en wie bedoel je?quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:10 schreef popje het volgende:
[..]
Een paar mensen in dit topic willen graag de grootste negativiteit roepen.
Nou jaquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:42 schreef Celestien het volgende:
[..]
Daar keek ik toch al niet. Bovendien, idd, we is alleen ellende om op terug te kijken dit jaar.
Hopelijk is er volgend jaar om deze tijd écht is positiefs te melden in die overzichten.
5 uit 5 is wel heel wat anders dan "5 in totaal" hequote:Op dinsdag 29 december 2020 15:48 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Koopmans zegt dat die uitbraak in die school tot nu toe 5 keer UK variant was. Maar dat er ook slechts 5 zijn onderzocht...
Ja. Nogal.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
5 uit 5 is wel heel wat anders dan "5 in totaal" he
409.000 testen tegenover 476.000 de week daarvoor. Zegt genoeg.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:46 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Nee, dat zijn aannames. Je blijft maar dingen verzinnen om negatief erin te kunnen staan.
De overige 35 kunnen dat ook nog zijn, dus?quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:48 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Koopmans zegt dat die uitbraak in die school tot nu toe 5 keer UK variant was. Maar dat er ook slechts 5 zijn onderzocht...
Zijn nog niet onderzocht. Wordt aan gewerkt.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:52 schreef miss_sly het volgende:
Deo
[..]
De overige 35 kunnen dat ook nog zijn, dus?
0.94% op basis van vlugge berekening (maar met het aantal gevallen van 20-27 december ipv 22-29). Zeg maar tussen 0.9% en 1%.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:43 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Weet je ook hoeveel % van het totaal aantal besmettingen onlangs in het buitenland is geweest?
Percentage positief wel iets gedaald. Dat is wel positief.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
409.000 testen tegenover 476.000 de week daarvoor. Zegt genoeg.
Precies.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zijn nog niet onderzocht. Wordt aan gewerkt.
Alsof die users het super tof vinden om negatief te zijn. Iedereen heeft recht op een eigen mening. Of diegene nou positief of negatief naar de situatie kijkt.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:10 schreef popje het volgende:
[..]
Een paar mensen in dit topic willen graag de grootste negativiteit roepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |