abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 december 2020 @ 15:34:14 #151
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_197059237
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 december 2020 15:32 schreef phpmystyle het volgende:
Alles dicht en besmettingen maximaal.

Hopelijk gaan virologen zich ook bezighouden met oncologie, tandheelkunde, brandbestrijding etc!

Geweldig _O_ _O_ _O_ _O_
Het aantal besmettingen van de afgelopen dagen is zo'n beetje 40% lager dan vorige week. Het is onduidelijk welk effect de feestdagen hier precies op hebben, maar aangezien ook het percentage positieve tests aan het dalen is, kun je niet zeggen dat de maatregelen geen zin hebben.
pi_197059258
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 15:32 schreef Scrummie het volgende:
Topgemeente Twenterand +60... dat is best veel.

Pa is nu onderweg naar ZGT Almelo voor longfoto's (tenminste, dat is het laatste bericht wat ik net hoorde, dat het voor longfoto's was). Al verscheidene dagen longklachten, eerst heftig, toen minder heftig, corona test gedaan en die was negatief, maar gaat niet over momenteel dus op advies huisarts naar ZGT.
Ow, dat is niet zo mooi.
Sterkte.
  dinsdag 29 december 2020 @ 15:34:54 #153
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_197059260
quote:

Pa is nu onderweg naar ZGT Almelo voor longfoto's (tenminste, dat is het laatste bericht wat ik net hoorde, dat het voor longfoto's was). Al verscheidene dagen longklachten, eerst heftig, toen minder heftig, corona test gedaan en die was negatief, maar gaat niet over momenteel dus op advies huisarts naar ZGT.
Sterkte Scrummie, beterschap voor je vader.

Je zou toch denken dat iedereen in Twenterand inmiddels wel besmet is geweest, zóveel mensen wonen er ook weer niet.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_197059264
Prima cijfers, geeft de burger weer moed.
pi_197059265
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 15:34 schreef Arizona het volgende:

[..]

Je zou toch denken dat iedereen in Twenterand inmiddels wel besmet is geweest, zóveel mensen wonen er ook weer niet.
_O-
zie email 27 oktober
pi_197059269
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 december 2020 15:32 schreef phpmystyle het volgende:
Alles dicht en besmettingen maximaal.

Hopelijk gaan virologen zich ook bezighouden met oncologie, tandheelkunde, brandbestrijding etc!

Geweldig _O_ _O_ _O_ _O_
Beetje sneu dit.
  dinsdag 29 december 2020 @ 15:35:28 #157
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_197059273
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 15:34 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dank dank. Gok op een 'normale' longontsteking hoor dus valt op zich wel mee denk ik. Maar ja. Dit jaar ... Ik heb echt zelden met zo'n kutgevoel naar een jaar terug gekeken als dit jaar.
Ik heb ook helemaal geen zin in allemaal jaaroverzichten enzo die normaal gesproken rond deze tijd verschijnen.
pi_197059289
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 15:23 schreef Vallon het volgende:

[..]

Delen en in welke mate t.a.v. privacy is dan verder een invulactie.
Naar ik o.a. begreep was/is dit o.a. voor Nederland een probleem omdat wij een net wat striktere invulling geven aan het begrip "Privacy" (voor wat het nog waard is).

Dit aangaande centrale vastlegging:
[..]

Op EU niveau zal men voor de NAW details ivm privacy etc., dan verwijzen naar de nationale (beheer)organisaties.
Los daarvan moet de farmaceut gedurende de "voorwaardelijke" periode, elke 3 maanden verslag doen van haar opvolging en bevindingen (denk ook aan productiecontroles). Die twee rapportagelijnen worden dan ws naast elkaar gelegd om te kijken waar er risicovolle knelpunten kunnen of zijn ontstaan.
Niet helemaal. Wanneer je onderdeel wordt van een vaccinatietrial geef je toestemming dat de pharmaceut dataverwerker wordt van jouw data. Zij gaan dus namens jou data genereren en verwerken.

Je hebt nog steeds het recht vergeten te worden, je eigen data in te zien en dat soort zaken, maar door deel te nemen aan de trial geef je daar expliciet toestemming voor.

Ik verwacht dan ook dat je zelf aan moet geven of je andere medicijnen gebruikt en dat soort dingen, dat mag (zonder expliciete aparte toestemming) niet gedaan worden door de huisarts. Je mag de huisarts bijvoorbeeld machtigen die informatie te delen, maar als jij hem niet machtigt heeft hij onder de AVG/GDPR wel een probleem.
pi_197059298
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 15:34 schreef Arizona het volgende:

[..]

Dank, en klopt ja.

In werkelijkheid ken ik nu pakweg 10 mensen die het gehad hebben. En ik ken meer dan 10 mensen ;)
pi_197059311
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 december 2020 15:35 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ik heb ook helemaal geen zin in allemaal jaaroverzichten enzo die normaal gesproken rond deze tijd verschijnen.
Nee, hou op zeg _O-

Normaal vind ik dat wel leuk, leuke nieuwsfeitjes, dingen die je alweer vergeten bent.

Dit jaar voldoet 'het was kut, tot volgend jaar' wat mij betreft.
  dinsdag 29 december 2020 @ 15:37:13 #161
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_197059316
quote:
5s.gif Op dinsdag 29 december 2020 15:34 schreef Tijn het volgende:

[..]

Het aantal besmettingen van de afgelopen dagen is zo'n beetje 40% lager dan vorige week. Het is onduidelijk welk effect de feestdagen hier precies op hebben, maar aangezien ook het percentage positieve tests aan het dalen is, kun je niet zeggen dat de maatregelen geen zin hebben.
quote:

[..]

quote:

[..]

Ik bedoel dus dat ondertussen alles dicht is (sinds oktober al), en sinds begin december ook de scholen, en nog puilen de ziekenhuizen uit en lijken de besmettingen maar lastig af te nemen. En ja ik weet dat er vertraging in zit. Maar niemand heeft de illusie dat dit de gouden greep blijkt te zijn.

Bovendien vind ik het nogal gratuit om alles te sluiten om vervolgens te zeggen we hebben het onder controle. Als een tandarts elke tand trekt, kun je toch ook niet concluderen dat daarmee elke vorm van cariës bedwongen is?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  dinsdag 29 december 2020 @ 15:37:54 #162
3542 Gia
User under construction
pi_197059337
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 december 2020 15:35 schreef Tijn het volgende:

[..]

Nee, ik ook niet. Helaas ook geen beau en op1, gisteren. Maar dat jaaroverzicht hoefde toch ook niet.
  dinsdag 29 december 2020 @ 15:38:31 #163
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_197059353
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 15:35 schreef Wirelessmouse het volgende:
Prima cijfers, geeft de burger weer moed.
En morgen staat er weer 9100 op de borden en roept Kuipers op tot meer maatregelen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  dinsdag 29 december 2020 @ 15:38:43 #164
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197059356
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 15:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dank, en klopt ja.

In werkelijkheid ken ik nu pakweg 10 mensen die het gehad hebben. En ik ken meer dan 10 mensen ;)
Sterkte met je Pa!

Mijn familie woont ook in Twente, dan vooral Haaksbergen/Enschede/Hengelo. Ken ook veel mensen die besmet zijn geweest, ook een aantal heel ziek geweest...
pi_197059364
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 december 2020 15:37 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik bedoel dus dat ondertussen alles dicht is (sinds oktober al), en sinds begin december ook de scholen, en nog puilen de ziekenhuizen uit en lijken de besmettingen maar lastig af te nemen. En ja ik weet dat er vertraging in zit. Maar niemand heeft de illusie dat dit de gouden greep blijkt te zijn.

Bovendien vind ik het nogal gratuit om alles te sluiten om vervolgens te zeggen we hebben het onder controle. Als een tandarts elke tand trekt, kun je toch ook niet concluderen dat daarmee elke vorm van cariës bedwongen is?
Wat stel je voor? De cijfers blijven hoog, dus de lockdown werkt niet, dus alles kan weer open? :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_197059401
Dat jaaroverzicht van de NOS kan ik ook afraden trouwens. Je zou toch zeggen dat je zoiets min of meer chronologisch of thematisch indeelt. Dit was echt van de hak op de tak :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  dinsdag 29 december 2020 @ 15:39:53 #167
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197059403
  Moderator dinsdag 29 december 2020 @ 15:40:11 #168
5428 crew  miss_sly
pi_197059421
quote:

Wat rot. Sterkte, hopelijk is het 'maar' een gewone longontsteking en gaat het snel beter met hem.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_197059452
Hardenberg is echt de hel maar dan nu ook echt.
Het ligt in Overijssel.
Go hard or go home
  dinsdag 29 december 2020 @ 15:41:15 #170
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_197059471
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 15:39 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet nooit zo goed wat ik met deze grafiek aan moet. Dat je in het buitenland bent geweest zegt niets over je plaats van besmetting.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  dinsdag 29 december 2020 @ 15:41:46 #171
12221 Tijn