Het aantal besmettingen van de afgelopen dagen is zo'n beetje 40% lager dan vorige week. Het is onduidelijk welk effect de feestdagen hier precies op hebben, maar aangezien ook het percentage positieve tests aan het dalen is, kun je niet zeggen dat de maatregelen geen zin hebben.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:32 schreef phpmystyle het volgende:
Alles dicht en besmettingen maximaal.
Hopelijk gaan virologen zich ook bezighouden met oncologie, tandheelkunde, brandbestrijding etc!
Geweldig![]()
![]()
![]()
Ow, dat is niet zo mooi.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:32 schreef Scrummie het volgende:
Topgemeente Twenterand +60... dat is best veel.
Pa is nu onderweg naar ZGT Almelo voor longfoto's (tenminste, dat is het laatste bericht wat ik net hoorde, dat het voor longfoto's was). Al verscheidene dagen longklachten, eerst heftig, toen minder heftig, corona test gedaan en die was negatief, maar gaat niet over momenteel dus op advies huisarts naar ZGT.
Sterkte Scrummie, beterschap voor je vader.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:32 schreef Scrummie het volgende:
Pa is nu onderweg naar ZGT Almelo voor longfoto's (tenminste, dat is het laatste bericht wat ik net hoorde, dat het voor longfoto's was). Al verscheidene dagen longklachten, eerst heftig, toen minder heftig, corona test gedaan en die was negatief, maar gaat niet over momenteel dus op advies huisarts naar ZGT.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sterkte Scrummie, beterschap voor je vader.
Je zou toch denken dat iedereen in Twenterand inmiddels wel besmet is geweest, zóveel mensen wonen er ook weer niet.
Beetje sneu dit.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:32 schreef phpmystyle het volgende:
Alles dicht en besmettingen maximaal.
Hopelijk gaan virologen zich ook bezighouden met oncologie, tandheelkunde, brandbestrijding etc!
Geweldig![]()
![]()
![]()
Ik heb ook helemaal geen zin in allemaal jaaroverzichten enzo die normaal gesproken rond deze tijd verschijnen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dank dank. Gok op een 'normale' longontsteking hoor dus valt op zich wel mee denk ik. Maar ja. Dit jaar ... Ik heb echt zelden met zo'n kutgevoel naar een jaar terug gekeken als dit jaar.
Niet helemaal. Wanneer je onderdeel wordt van een vaccinatietrial geef je toestemming dat de pharmaceut dataverwerker wordt van jouw data. Zij gaan dus namens jou data genereren en verwerken.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:23 schreef Vallon het volgende:
[..]
Delen en in welke mate t.a.v. privacy is dan verder een invulactie.
Naar ik o.a. begreep was/is dit o.a. voor Nederland een probleem omdat wij een net wat striktere invulling geven aan het begrip "Privacy" (voor wat het nog waard is).
Dit aangaande centrale vastlegging:
[..]
Op EU niveau zal men voor de NAW details ivm privacy etc., dan verwijzen naar de nationale (beheer)organisaties.
Los daarvan moet de farmaceut gedurende de "voorwaardelijke" periode, elke 3 maanden verslag doen van haar opvolging en bevindingen (denk ook aan productiecontroles). Die twee rapportagelijnen worden dan ws naast elkaar gelegd om te kijken waar er risicovolle knelpunten kunnen of zijn ontstaan.
Dank, en klopt ja.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sterkte Scrummie, beterschap voor je vader.
Je zou toch denken dat iedereen in Twenterand inmiddels wel besmet is geweest, zóveel mensen wonen er ook weer niet.
Nee, hou op zegquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal geen zin in allemaal jaaroverzichten enzo die normaal gesproken rond deze tijd verschijnen.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het aantal besmettingen van de afgelopen dagen is zo'n beetje 40% lager dan vorige week. Het is onduidelijk welk effect de feestdagen hier precies op hebben, maar aangezien ook het percentage positieve tests aan het dalen is, kun je niet zeggen dat de maatregelen geen zin hebben.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het aantal besmettingen van de afgelopen dagen is zo'n beetje 40% lager dan vorige week. Het is onduidelijk welk effect de feestdagen hier precies op hebben, maar aangezien ook het percentage positieve tests aan het dalen is, kun je niet zeggen dat de maatregelen geen zin hebben.
Ik bedoel dus dat ondertussen alles dicht is (sinds oktober al), en sinds begin december ook de scholen, en nog puilen de ziekenhuizen uit en lijken de besmettingen maar lastig af te nemen. En ja ik weet dat er vertraging in zit. Maar niemand heeft de illusie dat dit de gouden greep blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Helaas ook geen beau en op1, gisteren. Maar dat jaaroverzicht hoefde toch ook niet.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal geen zin in allemaal jaaroverzichten enzo die normaal gesproken rond deze tijd verschijnen.
En morgen staat er weer 9100 op de borden en roept Kuipers op tot meer maatregelen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:35 schreef Wirelessmouse het volgende:
Prima cijfers, geeft de burger weer moed.
Sterkte met je Pa!quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dank, en klopt ja.
In werkelijkheid ken ik nu pakweg 10 mensen die het gehad hebben. En ik ken meer dan 10 mensen
Wat stel je voor? De cijfers blijven hoog, dus de lockdown werkt niet, dus alles kan weer open?quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik bedoel dus dat ondertussen alles dicht is (sinds oktober al), en sinds begin december ook de scholen, en nog puilen de ziekenhuizen uit en lijken de besmettingen maar lastig af te nemen. En ja ik weet dat er vertraging in zit. Maar niemand heeft de illusie dat dit de gouden greep blijkt te zijn.
Bovendien vind ik het nogal gratuit om alles te sluiten om vervolgens te zeggen we hebben het onder controle. Als een tandarts elke tand trekt, kun je toch ook niet concluderen dat daarmee elke vorm van cariës bedwongen is?
Wat rot. Sterkte, hopelijk is het 'maar' een gewone longontsteking en gaat het snel beter met hem.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:32 schreef Scrummie het volgende:
Ik weet nooit zo goed wat ik met deze grafiek aan moet. Dat je in het buitenland bent geweest zegt niets over je plaats van besmetting.quote:
In november ging het aantal besmettingen na het sluiten van de horeca ook omlaag. Probleem is echter dat het daarna in aanloop naar Sinterklaas en de kerst weer omhoog ging. Daarom zijn half december ook de winkels gesloten en nu daalt het weer.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat ondertussen alles dicht is (sinds oktober al), en sinds begin december ook de scholen, en nog puilen de ziekenhuizen uit en lijken de besmettingen maar lastig af te nemen. En ja ik weet dat er vertraging in zit. Maar niemand heeft de illusie dat dit de gouden greep blijkt te zijn.
Bovendien vind ik het nogal gratuit om alles te sluiten om vervolgens te zeggen we hebben het onder controle. Als een tandarts elke tand trekt, kun je toch ook niet concluderen dat daarmee elke vorm van cariës bedwongen is?
Ik vind het al wat dat ze dit bijhoudenquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik weet nooit zo goed wat ik met deze grafiek aan moet. Dat je in het buitenland bent geweest zegt niets over je plaats van besmetting.
Daar keek ik toch al niet. Bovendien, idd, we is alleen ellende om op terug te kijken dit jaar.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tenminste íets waar ze wat over kunnen roepen. Ookal zegt het helemaal niksquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vind het al wat dat ze dit bijhouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |