abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 29 december 2020 @ 16:16:49 #276
5428 crew  miss_sly
pi_197060727
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 16:14 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Hopelijk dik pak sneeuw in januari en dan wekenlang _O_
Iedereen werkt toch thuis, dus geen problemen met het verkeer *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 29 december 2020 @ 16:16:57 #277
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_197060732
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 16:08 schreef luxerobots het volgende:

[..]

We kunnen onszelf beter met België vergelijken. BioNTech is Duits, die hebben gewoon veel meer doseringen gekregen.

Belgie heeft nu 1500 doseringen en moet daarna ook wachten tot halverwege januari voor een nieuwe lading.
1500? Zaterdag werden 9750 dosissen geleverd.
are we infinite or am I alone
  dinsdag 29 december 2020 @ 16:17:10 #278
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_197060738
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 16:09 schreef Questular het volgende:

[..]

Langere dagen en lekker weer, dan lijkt corona al een klein stukje minder erg.
Afgesloten parken, stranden en bossen omdat iedereen weer naar buiten toe gaat.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_197060744
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 16:15 schreef chratnox het volgende:

[..]

Net als je ondertitel, even een screenshotje hoor. Predator40 die positief is :D

Zullen we die ook op het Fok! 2020 jaaroverzicht opnemen?
wen er maar vast aan, in 2021 word ik nog veel positiever !
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_197060749
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 16:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En dat wordt ook weer beter! Dat moet ook echt. De dagen worden alweer (een heel klein beetje) langer. Als de regen ophoudt, vind ik kou ook weer minder erg.
Ik denk dat ik een van de weinigen ben die er juist blij mee is dat we momenteel korte dagen hebben O+ De regen heb ik dan weer niks mee, maar de kou vind ik wel prima (lekker onder warm dekentje kruipen met leuke serie er bij). Voor fotografie kijk ik altijd wel uit naar de lente en zomer, maar los daarvan...zou ik best gelukkig zijn in IJsland zeg maar :+ Bij de langere dagen komt er vaak warmte kijken waar ik niet heel goed tegen kan. Veel meer ongedierte. Muggen als dieptepunt. Verschrikkelijk :D

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2020 16:18:26 ]
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 december 2020 @ 16:18:17 #281
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_197060773
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 16:09 schreef Predator40 het volgende:

[..]

sommigen zien 1 klein lichtpuntje en willen gelijk dat we positief zijn.....
als alle cijfers dalen begin januari dan word ik pas positiever.
Dat overal een lichtpuntje zien en altijd maar uitgaan van best case scenarios heeft ons nu weer op het randje van "code zwart" gebracht. Situatie is dusdanig slecht dat het leger ingezet is om te helpen, omdat de ziekenhuizen het niet meer aankunnen. Groot deel van reguliere zorg is afgeschaald, sommige ziekenhuizen hebben zelfs problemen met acute zorg. Wij zijn hier niet negatief omdat wij daar op kicken ofzo ... situatie is gewoon kut en negatief.

Als positief zijn zou helpen zou ik met alle plezier positief zijn, maar er is op dit moment bizar weinig om positief over te zijn behalve dat wij hopelijk binnenkort een keertje beginnen met vaccineren. Alleen daar kopen wij de volgende maand nog steeds niks voor, dus nee echt positief ben ik ook niet inderdaad.
  Moderator dinsdag 29 december 2020 @ 16:21:35 #282
5428 crew  miss_sly
pi_197060870
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 december 2020 16:17 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik denk dat ik een van de weinigen ben die er juist blij mee is dat we momenteel korte dagen hebben O+ De regen heb ik dan weer niks mee, maar de kou vind ik wel prima (lekker onder warm dekentje kruipen met leuke serie er bij). Voor fotografie kijk ik altijd wel uit naar de lente en zomer, maar los daarvan...zou ik best gelukkig zijn in IJsland zeg maar :+ Bij de langere dagen komt er vaak warmte kijken waar ik niet heel goed tegen kan. Veel meer ongedierte. Muggen als dieptepunt. Verschrikkelijk :D
Hahaha, wat een negatief beeld van de zomer :P

Mij maakt het op zich niet heel veel uit, hoor. Ik zit in een heerlijk huis, dus dat maakt binnen blijven minder erg.
Maar de troosteloze tuin en de beginnende lekkage in de aanbouw doen mijn positiviteit geen goed, helaas :')
pi_197060873
Gewoon realistisch zijn, ik moet eerst nog zien hoe lang die nieuwe vaccins werken.

Jezelf niet blij gaan maken met een dooie mus.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_197060899
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 16:18 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Dat overal een lichtpuntje zien en altijd maar uitgaan van best case scenarios heeft ons nu weer op het randje van "code zwart" gebracht. Situatie is dusdanig slecht dat het leger ingezet is om te helpen, omdat de ziekenhuizen het niet meer aankunnen. Groot deel van reguliere zorg is afgeschaald, sommige ziekenhuizen hebben zelfs problemen met acute zorg. Wij zijn hier niet negatief omdat wij daar op kicken ofzo ... situatie is gewoon kut en negatief.

Als positief zijn zou helpen zou ik met alle plezier positief zijn, maar er is op dit moment bizar weinig om positief over te zijn behalve dat wij hopelijk binnenkort een keertje beginnen met vaccineren. Alleen daar kopen wij de volgende maand nog steeds niks voor, dus nee echt positief ben ik ook niet inderdaad.
Niet iedereen zit hetzelfde in elkaar. Sommige mensen zien liever een lichtpuntje en hopen daarop dan dat ze uitgaan van het slechtste scenario.

Ik begrijp volledig dat er een aantal mensen zijn die er negatief in staan, dat is ook volledig begrijpelijk. Net zo goed als het begrijpelijk is dat een hoop mensen vastklampen aan lichtpuntjes.
  dinsdag 29 december 2020 @ 16:23:00 #285
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_197060913
quote:
ECDC: grote kans op toename ziekenhuisopnames en doden door nieuwe coronavariant
Volgens het European Centre for Disease Prevention and Control (ECDC) is de kans groot dat het aantal ziekenhuisopnames en doden door de nieuwe coronavariant de komende tijd stijgt. Dat schrijft de EU-instelling in een nieuwe risico-inschatting.

Er zijn volgens het ECDC geen aanwijzingen dat de gevolgen van de nieuwe variant ernstiger zijn. Wel zorgt die er in combinatie met het bestaande SARS-CoV-2-virus waarschijnlijk voor dat met name onder ouderen en mensen met onderliggend lijden er meer ziekenhuisopnames en doden zullen komen.

De komende weken zal, ook door de feestdagen, de druk op de zorg verder toenemen in gebieden waar de nieuwe coronavariant rondgaat, stelt het ECDC.
https://nos.nl/liveblog/2(...)ties-ggd-bekend.html

De komende 3 maanden zitten we nog wel in lockdown, weg zijn de lichtpuntjes.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  dinsdag 29 december 2020 @ 16:23:25 #286
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_197060929
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 16:18 schreef Evenstar het volgende:

[..]

100% dit. Werkelijk onbegrijpelijk dat er blijkbaar nog redelijk veel mensen zijn die denken dat Nederland het niet zo slecht doet in deze pandemie. Als je dan ziet op hoeveel stemmen Mark Rutte straks weer kan rekenen... man man man.
  Moderator dinsdag 29 december 2020 @ 16:24:28 #287
5428 crew  miss_sly
pi_197060965
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 16:22 schreef chratnox het volgende:

[..]

Niet iedereen zit hetzelfde in elkaar. Sommige mensen zien liever een lichtpuntje en hopen daarop dan dat ze uitgaan van het slechtste scenario.

Ik begrijp volledig dat er een aantal mensen zijn die er negatief in staan, dat is ook volledig begrijpelijk. Net zo goed als het begrijpelijk is dat een hoop mensen vastklampen aan lichtpuntjes.
En als iedereen dat nou eens gewoon van elkaar zou accepteren, he, ipv de een de ander negativiteit verwijt, en de ander de een positiviteit. Beetje elkaar in de waarde laten. Gelukkig kan een groot deel van de posters hier dat wel.
pi_197060976
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 december 2020 16:23 schreef Tijn het volgende:

[..]

100% dit. Werkelijk onbegrijpelijk dat er blijkbaar nog redelijk veel mensen zijn die denken dat Nederland het niet zo slecht doet in deze pandemie. Als je dan ziet op hoeveel stemmen Mark Rutte straks weer kan rekenen... man man man.
Okay, Duitsland doet het beter. Beter testbeleid, meer IC-capaciteit en meer vaccins.

Maar wel land in Europa doet het voor de rest nu zoveel beter dan Nederland? België? Spanje? Portugal? Zweden? Verenigd Koninkrijk?
pi_197060993
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 december 2020 16:17 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Je weet dat het in bepaalde delen van Ijsland een deel van het jaar niet donker wordt he ;)

Zou er momenteel inderdaad best willen wonen, heerlijke plek. Elke dag douchen met die zwavellucht is iets minder prettig.
pi_197061004
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 december 2020 16:23 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

https://nos.nl/liveblog/2(...)ties-ggd-bekend.html

De komende 3 maanden zitten we nog wel in lockdown, weg zijn de lichtpuntjes.
Die drie maanden had ik al ingeschat. Gelukkig.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_197061036
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 16:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En als iedereen dat nou eens gewoon van elkaar zou accepteren, he, ipv de een de ander negativiteit verwijt, en de ander de een positiviteit. Beetje elkaar in de waarde laten. Gelukkig kan een groot deel van de posters hier dat wel.
Dat doe ik toch juist? Ik geef toch juist aan dat sommigen anders in elkaar zitten? De manier waarop je eerste zin op me overkomt is dat ik het iemand verwijt en ze niet in de waarde laat?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 december 2020 @ 16:27:34 #292
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_197061066
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 16:22 schreef chratnox het volgende:

[..]

Prima, iedereen mag zelf beslissen natuurlijk en dat moeten wij gewoon respecteren van elkaar. Ik zeg ook niet dat niemand positief mag zijn he, begrijp mij niet verkeerd.

Alleen is er wel heel vaak vooral gezeik op mensen die negatief zijn of blijven. Terwijl die mensen het al negen maanden lang regelmatig bij het rechte eind hebben.

Wij verschillen ook vaak van mening, maar heb alle respect voor je mening, welke kant het ook op gaat. Als wij dat nou eens allemaal een beetje zouden proberen :D
pi_197061068
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 16:25 schreef chratnox het volgende:

[..]

Je weet dat het in bepaalde delen van Ijsland een deel van het jaar niet donker wordt he ;)

Zou er momenteel inderdaad best willen wonen, heerlijke plek. Elke dag douchen met die zwavellucht is iets minder prettig.
True, true.

Op zich prima dat het licht blijft; de reden dat ik de lange dagen in NL maar niks vind is omdat het vaak gelijk staat aan warmte. Dat probleem heb je in IJsland iets minder. En geen muggen in IJsland blijkbaar.

Jammer dat we net een koophuis hebben gekocht hier in NL, anders zouden we zo emigreren :P
  dinsdag 29 december 2020 @ 16:27:51 #294
12221 Tijn