Iedereen werkt toch thuis, dus geen problemen met het verkeerquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hopelijk dik pak sneeuw in januari en dan wekenlang
1500? Zaterdag werden 9750 dosissen geleverd.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
We kunnen onszelf beter met België vergelijken. BioNTech is Duits, die hebben gewoon veel meer doseringen gekregen.
Belgie heeft nu 1500 doseringen en moet daarna ook wachten tot halverwege januari voor een nieuwe lading.
Afgesloten parken, stranden en bossen omdat iedereen weer naar buiten toe gaat.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:09 schreef Questular het volgende:
[..]
Langere dagen en lekker weer, dan lijkt corona al een klein stukje minder erg.
wen er maar vast aan, in 2021 word ik nog veel positiever !quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:15 schreef chratnox het volgende:
[..]
Net als je ondertitel, even een screenshotje hoor. Predator40 die positief is
Zullen we die ook op het Fok! 2020 jaaroverzicht opnemen?
Ik denk dat ik een van de weinigen ben die er juist blij mee is dat we momenteel korte dagen hebbenquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En dat wordt ook weer beter! Dat moet ook echt. De dagen worden alweer (een heel klein beetje) langer. Als de regen ophoudt, vind ik kou ook weer minder erg.
Dat overal een lichtpuntje zien en altijd maar uitgaan van best case scenarios heeft ons nu weer op het randje van "code zwart" gebracht. Situatie is dusdanig slecht dat het leger ingezet is om te helpen, omdat de ziekenhuizen het niet meer aankunnen. Groot deel van reguliere zorg is afgeschaald, sommige ziekenhuizen hebben zelfs problemen met acute zorg. Wij zijn hier niet negatief omdat wij daar op kicken ofzo ... situatie is gewoon kut en negatief.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:09 schreef Predator40 het volgende:
[..]
sommigen zien 1 klein lichtpuntje en willen gelijk dat we positief zijn.....
als alle cijfers dalen begin januari dan word ik pas positiever.
Hahaha, wat een negatief beeld van de zomerquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een van de weinigen ben die er juist blij mee is dat we momenteel korte dagen hebbenDe regen heb ik dan weer niks mee, maar de kou vind ik wel prima (lekker onder warm dekentje kruipen met leuke serie er bij). Voor fotografie kijk ik altijd wel uit naar de lente en zomer, maar los daarvan...zou ik best gelukkig zijn in IJsland zeg maar
Bij de langere dagen komt er vaak warmte kijken waar ik niet heel goed tegen kan. Veel meer ongedierte. Muggen als dieptepunt. Verschrikkelijk
Niet iedereen zit hetzelfde in elkaar. Sommige mensen zien liever een lichtpuntje en hopen daarop dan dat ze uitgaan van het slechtste scenario.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat overal een lichtpuntje zien en altijd maar uitgaan van best case scenarios heeft ons nu weer op het randje van "code zwart" gebracht. Situatie is dusdanig slecht dat het leger ingezet is om te helpen, omdat de ziekenhuizen het niet meer aankunnen. Groot deel van reguliere zorg is afgeschaald, sommige ziekenhuizen hebben zelfs problemen met acute zorg. Wij zijn hier niet negatief omdat wij daar op kicken ofzo ... situatie is gewoon kut en negatief.
Als positief zijn zou helpen zou ik met alle plezier positief zijn, maar er is op dit moment bizar weinig om positief over te zijn behalve dat wij hopelijk binnenkort een keertje beginnen met vaccineren. Alleen daar kopen wij de volgende maand nog steeds niks voor, dus nee echt positief ben ik ook niet inderdaad.
https://nos.nl/liveblog/2(...)ties-ggd-bekend.htmlquote:ECDC: grote kans op toename ziekenhuisopnames en doden door nieuwe coronavariant
Volgens het European Centre for Disease Prevention and Control (ECDC) is de kans groot dat het aantal ziekenhuisopnames en doden door de nieuwe coronavariant de komende tijd stijgt. Dat schrijft de EU-instelling in een nieuwe risico-inschatting.
Er zijn volgens het ECDC geen aanwijzingen dat de gevolgen van de nieuwe variant ernstiger zijn. Wel zorgt die er in combinatie met het bestaande SARS-CoV-2-virus waarschijnlijk voor dat met name onder ouderen en mensen met onderliggend lijden er meer ziekenhuisopnames en doden zullen komen.
De komende weken zal, ook door de feestdagen, de druk op de zorg verder toenemen in gebieden waar de nieuwe coronavariant rondgaat, stelt het ECDC.
100% dit. Werkelijk onbegrijpelijk dat er blijkbaar nog redelijk veel mensen zijn die denken dat Nederland het niet zo slecht doet in deze pandemie. Als je dan ziet op hoeveel stemmen Mark Rutte straks weer kan rekenen... man man man.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat overal een lichtpuntje zien en altijd maar uitgaan van best case scenarios heeft ons nu weer op het randje van "code zwart" gebracht. Situatie is dusdanig slecht dat het leger ingezet is om te helpen, omdat de ziekenhuizen het niet meer aankunnen. Groot deel van reguliere zorg is afgeschaald, sommige ziekenhuizen hebben zelfs problemen met acute zorg. Wij zijn hier niet negatief omdat wij daar op kicken ofzo ... situatie is gewoon kut en negatief.
Als positief zijn zou helpen zou ik met alle plezier positief zijn, maar er is op dit moment bizar weinig om positief over te zijn behalve dat wij hopelijk binnenkort een keertje beginnen met vaccineren. Alleen daar kopen wij de volgende maand nog steeds niks voor, dus nee echt positief ben ik ook niet inderdaad.
En als iedereen dat nou eens gewoon van elkaar zou accepteren, he, ipv de een de ander negativiteit verwijt, en de ander de een positiviteit. Beetje elkaar in de waarde laten. Gelukkig kan een groot deel van de posters hier dat wel.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
Niet iedereen zit hetzelfde in elkaar. Sommige mensen zien liever een lichtpuntje en hopen daarop dan dat ze uitgaan van het slechtste scenario.
Ik begrijp volledig dat er een aantal mensen zijn die er negatief in staan, dat is ook volledig begrijpelijk. Net zo goed als het begrijpelijk is dat een hoop mensen vastklampen aan lichtpuntjes.
Okay, Duitsland doet het beter. Beter testbeleid, meer IC-capaciteit en meer vaccins.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
100% dit. Werkelijk onbegrijpelijk dat er blijkbaar nog redelijk veel mensen zijn die denken dat Nederland het niet zo slecht doet in deze pandemie. Als je dan ziet op hoeveel stemmen Mark Rutte straks weer kan rekenen... man man man.
Je weet dat het in bepaalde delen van Ijsland een deel van het jaar niet donker wordt hequote:Op dinsdag 29 december 2020 16:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een van de weinigen ben die er juist blij mee is dat we momenteel korte dagen hebbenDe regen heb ik dan weer niks mee, maar de kou vind ik wel prima (lekker onder warm dekentje kruipen met leuke serie er bij). Voor fotografie kijk ik altijd wel uit naar de lente en zomer, maar los daarvan...zou ik best gelukkig zijn in IJsland zeg maar
Bij de langere dagen komt er vaak warmte kijken waar ik niet heel goed tegen kan. Veel meer ongedierte. Muggen als dieptepunt. Verschrikkelijk
Die drie maanden had ik al ingeschat. Gelukkig.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:23 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)ties-ggd-bekend.html
De komende 3 maanden zitten we nog wel in lockdown, weg zijn de lichtpuntjes.
Dat doe ik toch juist? Ik geef toch juist aan dat sommigen anders in elkaar zitten? De manier waarop je eerste zin op me overkomt is dat ik het iemand verwijt en ze niet in de waarde laat?quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En als iedereen dat nou eens gewoon van elkaar zou accepteren, he, ipv de een de ander negativiteit verwijt, en de ander de een positiviteit. Beetje elkaar in de waarde laten. Gelukkig kan een groot deel van de posters hier dat wel.
Prima, iedereen mag zelf beslissen natuurlijk en dat moeten wij gewoon respecteren van elkaar. Ik zeg ook niet dat niemand positief mag zijn he, begrijp mij niet verkeerd.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
Niet iedereen zit hetzelfde in elkaar. Sommige mensen zien liever een lichtpuntje en hopen daarop dan dat ze uitgaan van het slechtste scenario.
Ik begrijp volledig dat er een aantal mensen zijn die er negatief in staan, dat is ook volledig begrijpelijk. Net zo goed als het begrijpelijk is dat een hoop mensen vastklampen aan lichtpuntjes.
True, true.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:25 schreef chratnox het volgende:
[..]
Je weet dat het in bepaalde delen van Ijsland een deel van het jaar niet donker wordt he
Zou er momenteel inderdaad best willen wonen, heerlijke plek. Elke dag douchen met die zwavellucht is iets minder prettig.
"Zullen we iedereen gewoon een beetje in hun waarde laten?"quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:26 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat doe ik toch juist? Ik geef toch juist aan dat sommigen anders in elkaar zitten? De manier waarop je eerste zin op me overkomt is dat ik het iemand verwijt en ze niet in de waarde laat?
ik ben wel klaar met coronaquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:23 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)ties-ggd-bekend.html
De komende 3 maanden zitten we nog wel in lockdown, weg zijn de lichtpuntjes.
We zullen nooit weten of Marijnissen; Baudet; Asscher of Wilders het beter gedaan zou hebben. Waarschijnlijk had het in Nederland niet heel veel verschil gemaakt vrees ik.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
100% dit. Werkelijk onbegrijpelijk dat er blijkbaar nog redelijk veel mensen zijn die denken dat Nederland het niet zo slecht doet in deze pandemie. Als je dan ziet op hoeveel stemmen Mark Rutte straks weer kan rekenen... man man man.
Het was meer een aanvulling, geen verwijt.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:26 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat doe ik toch juist? Ik geef toch juist aan dat sommigen anders in elkaar zitten? De manier waarop je eerste zin op me overkomt is dat ik het iemand verwijt en ze niet in de waarde laat?
Die eerste zin was niet naar jou bedoeld volgens mijquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:26 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dan zul je toch een ruit in moeten slaan.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ben wel klaar met corona
ik wil gwn naar de gym
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |