Ah, deze Amy vind ik leukquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel de enige echte Schotse Amy![]()
[ afbeelding ]
Ik heb er gelukkig eentje.. Hoop dat ze het dekken.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Damn wat kut zeg![]()
Kun je het evt. verhalen op de verzekering?
Ja logisch, wat kut zeg.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:23 schreef houdjemond het volgende:
Ik post later wel foto's voor de liefhebbers. Woningbouw en verzekering bellen. Aaaargh
Damn wat ontzettend kutquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:21 schreef houdjemond het volgende:
Ik wil even janken en klagen. Er is hier lekkage in de box geweest. Ik kan ALLES weggooien. ALLES uit mijn opslag.
Ik ga gillen.
Ik had beter nu boodschappen kunnen gaan doenquote:
Jeetje, wat kut HJM.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:23 schreef houdjemond het volgende:
Ik post later wel foto's voor de liefhebbers. Woningbouw en verzekering bellen. Aaaargh
Tijdelijk opslagadres is als het goed is iig meeverzekerd voor de inboedelquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:23 schreef houdjemond het volgende:
Dat is meteen het probleem van dit banjo gejengelquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:25 schreef essnhills het volgende:
Ik herken het geluid van de band, maar ik herken het nummer niet
Ik hoef het ook niet per se te zien nee, vind het al erg genoeg zo.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Liefhebbers van zulke foto's zijn sadisten. Hou ze maar voor je hjm.
Ai verd.. dat is gewoon klote.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:21 schreef houdjemond het volgende:
Ik wil even janken en klagen. Er is hier lekkage in de box geweest. Ik kan ALLES weggooien. ALLES uit mijn opslag.
Ik ga gillen.
Meer iets voor Darkweb inderdaad.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Liefhebbers van zulke foto's zijn sadisten. Hou ze maar voor je hjm.
Tis "gewoon" de box/kelder in mijn oude huurflatje.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Tijdelijk opslagadres is als het goed is iig meeverzekerd voor de inboedel
Misschien betalen ze beter uit dan het DWquote:
Elk liedje klinkt identiek.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Mensen hebben hier een hekel aan bijna alles van na 2000 volgens mijWat is er nu weer mis met Mumford & Sons.
Te veel hetzelfde, te veel te hoog. Maar vooral de banjo.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Mensen hebben hier een hekel aan bijna alles van na 2000 volgens mijWat is er nu weer mis met Mumford & Sons.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Niets zoveel mis mee, maar het is ook niet van goh wat mooi, ik snap dat het zo hoog in de top2000 staatquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Op dit soort momenten zijn wij gewoon emotionele supportquote:
Het klinkt allemaal exact hetzelfde buiten die latere nummers maar die zijn waardeloosquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:27 schreef DecoAoreste het volgende:
M&S was bezig, dus sowieso al KLBquote:
Het eerste album was nog wel leuk, maar in de top 2000 staan bijna alleen maar liedjes van later. Zelfs hoogtepuntje Dust Bowl Dance staat er niet in.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit ja, beetje wachtkamermuziek.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niets zoveel mis mee, maar het is ook niet van goh wat mooi, ik snap dat het zo hoog in de top2000 staat
Beetje niemandalletje voor op de achtergrond
Wij zijn iedereens dagboek, ieder jaar heeft wel iemand zo’n momentjequote:
Die had er zeker in gemoeten ja, maar The Cave en Little Lion Man staan er wel keurig in.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het eerste album was nog wel leuk, maar in de top 2000 staan bijna alleen maar liedjes van later. Zelfs hoogtepuntje Dust Bowl Dance staat er niet in.
Hetzelfde argument hoor ik bijquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:28 schreef Isorden het volgende:
[..]
Op dit soort momenten zijn wij gewoon emotionele support![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |