Oh tof!quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De zanger/creatief genie achter gorillaz is overigens Damon Albarn van Blur
quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:21 schreef houdjemond het volgende:
Ik wil even janken en klagen. Er is hier lekkage in de box geweest. Ik kan ALLES weggooien. ALLES uit mijn opslag.
Ik ga gillen.
Sterktequote:Op dinsdag 29 december 2020 13:21 schreef houdjemond het volgende:
Ik wil even janken en klagen. Er is hier lekkage in de box geweest. Ik kan ALLES weggooien. ALLES uit mijn opslag.
Ik ga gillen.
Hoe dan als #team1990. Er waren zelfs computer spelletjes van die ik in groep 8 speeldequote:Op dinsdag 29 december 2020 13:19 schreef essnhills het volgende:
Begrijp ik goed dat dit van een animeserie is?
Arghhquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:21 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga gillen.
Neeeeeeequote:Op dinsdag 29 december 2020 13:21 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga gillen.
Idee van Blut zanger Damon Albarn om een fictieve tekenfilm band te gebruiken. The Archie's deden dat in de 60's en volgens mij de studio Killers met hun bouncer anthem ookquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:19 schreef alpeko het volgende:
[..]
De Gorillaz is meer een animatie-band
Ik ga gillen.
Hoeveel stond er in?quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:21 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga gillen.
Hadden vast Radio NL aanquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:21 schreef PippenScottie het volgende:
De mensen bij de oliebollenkraam dachten dat ik een beetje gek was omdat ik zat mee te dansen met Muse en niet door had dat ik aan de beurt was.
Die staan dus een hele dag in zo'n kraampje en hadden niet eens een radio... wat zijn dat voor mensen?
Godverquote:
Mja, simpele saaie akkoordenschema's, dertien-in-een-dozijnteksten en geen verdere bijzonderheden. Op dit moment krijg ik er behoorlijk een slappe plasser van.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vind dat Lewis wel een mooie stem heeft. Nu nog betere liedjes
Ik ga gillen.
Elektronica, tafels, ingepakte dozen, gaskachel, hoop emotionele waarde zooi. Kleding..quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:21 schreef Poppejans het volgende:
[..]oh nee!! Wat stond er allemaal dan
Cultuurbarbarenquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:21 schreef PippenScottie het volgende:
De mensen bij de oliebollenkraam dachten dat ik een beetje gek was omdat ik zat mee te dansen met Muse en niet door had dat ik aan de beurt was.
Die staan dus een hele dag in zo'n kraampje en hadden niet eens een radio... wat zijn dat voor mensen?
Pffffff das mooi klotequote:Op dinsdag 29 december 2020 13:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Elektronica, tafels, ingepakte dozen, gaskachel, hoop emotionele waarde zooi. Kleding..
Sterktequote:Op dinsdag 29 december 2020 13:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Elektronica, tafels, ingepakte dozen, gaskachel, hoop emotionele waarde zooi. Kleding..
Niks meer te redden?quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ga gillen.
Wat klote zeg jemigquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
No Wayquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:21 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga gillen.
Pffffffquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Onmenselijkquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:21 schreef PippenScottie het volgende:
Damn wat kut zegquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:21 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga gillen.
neeeeee..quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |