quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:07 schreef Zorro het volgende:
Wie wil er bloed op de achterbank, ;ldgjdjg;dsjgsdjgsdjsd;heid!
Ja meteen hiernaquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oh god die moeten we ook nog krijgen
Ja, emotioneel onderwerp. Een nummer dat de tand des tijds beter heeft doorstaan dan Zinloos van Lange Wappie & Baas Bquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rare zin is dat, verder wel een mooie tekst (als je hem kunt verstaan)
quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oh god die moeten we ook nog krijgen
Geweldigste cabaretier, vaak live gezien, zelfs banggg op de 1e rij gezetenquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:08 schreef Zorro het volgende:
Ja wie weet dat? Frank Boeijen schijnt het te weten.
Maar ja, niemand die hem verstaat.
- Theo Maassen
Ja, toch mooi.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, emotioneel onderwerp. Een nummer dat de tand des tijds beter heeft doorstaan dan Zinloos van Lange Wappie & Baas B
is ook mijn favoriete cabaratier denk ik, puur omdat het hem ook allemaal geen reet kan schelenquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Geweldigste cabaretier, vaak live gezien, zelfs banggg op de 1e rij gezeten
Heeft bij mij een tijdje geduurd, maar paar jaar terug eindelijk live gezien.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Geweldigste cabaretier, vaak live gezien, zelfs banggg op de 1e rij gezeten
We zeggen toch ook NEGENTIEN TWINTIGquote:
Bedankt Gekdom.quote:
Nou, Cee! Dat zeg je toch niet!quote:
Dan staat Het Werd Zomer op 22.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Moet je nagaan wat je krijgt als ie volgend jaar overlijdt
Dag Zuster Ursula terug in de lijstquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan staat Het Werd Zomer op 22.
Net ook al iets met een hart.quote:
En Zondag er ook ineens in.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dag Zuster Ursula terug in de lijst
quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
ik heb door dit nr jarenlang gedacht dat naar een vrouw fluiten jaloeren heette
Er is maar een ding dat ik niet meer in de hand heb.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:11 schreef Kopiko het volgende:
Er is geen hardere lat, geen hardere lat dan die van mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |