Gadver Dagoquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:00 schreef Dagoduck het volgende:
"You are like a hurricane, there's cum in your eyes"
Dan moet je deze eens op een rustig momentje opzetten. Het muzikale verschil is gigantisch:quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:58 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ken alleen Can I play with madness van Iron Maiden... die vind ik wel heel lekker, verder lijken hun nrs nogal op elkaar vind ik
quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ja absoluut.
En werkelijk elk jaar denk ik, @:cee dat is nou echt zo'n fantastische vrouw en dan gaat ze Like a Hurricane afkraken en dan voel ik me net als Michael Corleone die door Fredo is verraden
Thanks! Straks eens even proberenquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:00 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dan moet je deze eens op een rustig momentje opzetten. Het muzikale verschil is gigantisch:
Deze mevrouw heeft een radiohoofd.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:00 schreef Poppejans het volgende:
Deze mevrouw kan ook wel een make upje gebruiken
Ik dacht meer aan een make-over.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:00 schreef Poppejans het volgende:
Deze mevrouw kan ook wel een make upje gebruiken
Origineel van Harco Sorbato is beterquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
DENK NIET WIT
DENK NIET ZWART
DENK NIET ZWART WIT
quote:
Ja, Carmen heeft echt een prachtige stemquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Deze mevrouw heeft een radiohoofd.
Wel een prettige stem.
I knew it was you Cee, you broke my heartquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ja absoluut.
En werkelijk elk jaar denk ik, @:cee dat is nou echt zo'n fantastische vrouw en dan gaat ze Like a Hurricane afkraken en dan voel ik me net als Michael Corleone die door Fredo is verraden
Gekkenwerk!quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:02 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb Our house al gehoord vandaag.
KLOOTZAKKEN ZWENDELAARS VIERENDELEN AL DIE LEUGENAARSquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:02 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Origineel van Harco Sorbato is beter![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
vbzbzbcb achterbank zxcbzbzx werkelijkheid
Rare zin is dat, verder wel een mooie tekst (als je hem kunt verstaan)quote:
ZE HALEN AL JE KINDEREN WEG, ZE KOMEN JE HUIS VERBOUWENquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
KLOOTZAKKEN ZWENDELAARS VIERENDELEN AL DIE LEUGENAARS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |