Ik zit te graven, maar ken zo gauw geen Westerse liedjes over bijvoorbeeld Kiev, Donetsk, Charkov, Minsk, Riga, Vilnius, Tallinn, Tblisi, Jerevan, Bakoe, Sotsji, Krasnodar en Volgogradquote:
Vind 'm anders een groentje.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:32 schreef Dagoduck het volgende:
Tijd om The Hu in de lijst te stemmen.
Hahahaha, mwuah Piano Man heeft wel z'n charmes. Ooit een keer karaoke gedaan in een volle Duitse pub, heel die pub die meebralt. The Entertainer mag wel in het luistje though, die tekst van dat nummer is zo heerlijk satirisch.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
bijna elk nummer in de lijst van Billy Joel is beter dan Piano Man.
Caribou tijdens een minder nummer even opzetten straksquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:29 schreef Gretzl het volgende:
Odessa > Leningrad
Welke liedjes kennen jullie nog meer over steden in de voormalige Sovjetunie? (m.u.v. Moskou)
quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:31 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb een T-shirt aan met John Sebastian erop.
Sotsji Shame - Talk Talkquote:Welke liedjes kennen jullie nog meer over steden in de voormalige Sovjetunie? (m.u.v. Moskou)
Accept had overigens een nummer dat Stalingrad heette.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:29 schreef Gretzl het volgende:
Odessa > Leningrad
Welke liedjes kennen jullie nog meer over steden in de voormalige Sovjetunie? (m.u.v. Moskou)
Thanks voor de reminder dat we nog 2x Billie E genot krijgen (en sowieso ook nog de Boulevard Van De Gebroken Dromenquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:32 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik een met de röntgenfoto van Dave z'n poot
Mongoolse keelzang genotquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:32 schreef Dagoduck het volgende:
Tijd om The Hu in de lijst te stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |