Mooie stad, wel wat ver wegquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ken een liedje over Omsk
bijna elk nummer in de lijst van Billy Joel is beter dan Piano Man.quote:
Jeugdzondesquote:
Omsk is een mooie stad..quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:29 schreef Gretzl het volgende:
Odessa > Leningrad
Welke liedjes kennen jullie nog meer over steden in de voormalige Sovjetunie? (m.u.v. Moskou)
St Petersburg van Supergrassquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:29 schreef Gretzl het volgende:
Odessa > Leningrad
Welke liedjes kennen jullie nog meer over steden in de voormalige Sovjetunie? (m.u.v. Moskou)
Ja, eigenlijk wel. Hoeft niet per se in de songtitel te zittenquote:
Lekker Rustig is het inderdaad.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:30 schreef Berkery het volgende:
Leuk verhaal, maar daar wordt het niet minder saai van
Neequote:
Warszawa van Bowiequote:Op dinsdag 29 december 2020 11:29 schreef Gretzl het volgende:
Odessa > Leningrad
Ik wilde eigenlijk gaan maar het regent en ik ben van suiker.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een prachtig outro heeft dit nummer toch.
Sowieso 3 prachtige nummers voor tijdens het hardlopen.
Ja dangit, het enige waar ik zo aan kan denken is Dschinghis Khanquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:29 schreef Gretzl het volgende:
Odessa > Leningrad
Ik een met de röntgenfoto van Dave z'n pootquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:31 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb een T-shirt aan met John Sebastian erop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |