quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:17 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Het account van @:houdjemond nu ze een man is.
Is Ginger Baker? Ik zet ff Eric Claptonquote:
Ja ik ben weer op de hoogte nu, Sarah is Sam geworden. Blijft staan dat ze muzikaal gezien in de vergetelheid zijn geraakt.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Waren afgelopen of dit jaar nog wel in het nieuws omdat zij een hij is geworden.
Komen ze op je af?quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:22 schreef MTheBassman het volgende:
Mijn kamer heeft witte muren.
Komt wel dichtbij zo.
En ik heb zwarte gordijnen, komt wel heel dichtbij zo...quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:22 schreef MTheBassman het volgende:
Komt wel dichtbij zo.
Komen ze ook op je af?quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:22 schreef MTheBassman het volgende:
Komt wel dichtbij zo.
Als de muren op je af komen moet je even een frisse neus halenquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:22 schreef MTheBassman het volgende:
Komt wel dichtbij zo.
Teveel Agnetha gifjes gezien?quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:22 schreef MTheBassman het volgende:
Komt wel dichtbij zo.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoor je dat @:DagoduckMet de stootkracht van de milde krachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om door te gaan
In een sprakeloze nacht|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |